Søvn

Elendig søvn her også i natt :( sovnet først kl 1, opp på do kl 2, våknet mange ganger deretter, måtte opp 7:15 pga håndverkere/oppussing, håper neste natt blir bedre!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis jeg ikke får sove i natt vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Fikk akkurat melding om at det kan bli nedetid på både internett og tv fra kl. 00-05 inatt! Eneste jeg kan håpe på da er å sovne av kjedsomhet!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sover så godt for tiden jeg! Legger meg rundt 23-24 også sover jeg frem til 9-10, så må jeg ta meg en liten dupp på en time eller to på dagtid også :D

Sover så godt for tiden jeg! Legger meg rundt 23-24 også sover jeg frem til 9-10, så må jeg ta meg en liten dupp på en time eller to på dagtid også :D
Heldiggris! Har så uro i kroppen, er akkurat som jeg ikke får til å slappe av!

Det går så opp og ned, noen dager sover jeg masse mens andre dager tråkker jeg rundt i zombiemodus. Det hjelper å ta en varm dusj, skru av alt som "durer" (tv, pc, alt det der) og bare velte meg nedi puteslottet i senga :)

Enda en natt med over åtte timer søvn! Men jeg var mer ødelagt den dagen, enn jeg var den dagen jeg stod opp kl fire - så kanskje ikke det er så positivt likevel..? Men føler meg fresk nok :)

Halleluja! Jeg sov fra kl. 00.00 til 0600 , måtte tisse, så fra 6-830.

Føler meg som et nytt menneske, syyykt deilig.

Mannen sier at jeg puster ekstremt ringt og okker meg. Jaja.. :)

Har vært høvelig heldig med god nattesøvn. Litt våkning pga bekken, halsbrann og tissertrengt. I tillegg har vi ei på 3 år som våkner innimellom. Men stort sett har jeg sovet fra ca 22.30- 06.30. Da har jeg stått opp å hjulpet mannen med påkledning av frøkna og så lagt meg igjen ;) sovner som regel igjen da.

Får dere til å sove på dagen?
Jeg har prøvd å sove litt på dagen hver eneste dag i flere uker, men får det ikke til. Har for mye stress i kroppen, får ikke roet meg. Er trøtt som bare det, men sove får jeg bare ikke til.

Sent from my iPad using BV Forum

Nei desverre! Men jeg får ikke sove på natta heller :/5 mnd med gjennomsnittelig 2 timer søvn i døgnet. Hvis du klarer slappe av litt på sofaen så samler du ihvertfall litt krefter og anbefales om du klarer det :D Lykke til, håper du får sove^^

Sov dårlig i natt, mest pga katta som skulle inn på soverommet.

Våkna kvart over fire av guttungen, men mens han sovna igjen med èn gang så gjorde ikke jeg det! Lå våken fram til halv seks ish, men da sovna jeg igjen! Var mannen sin tur til å levere i barnehagen i dag, så det passa jo bra :) Men Oliver busa dessverre inn på rommet vårt kl kvart over seks og jubla "Mammaaaaa!", så da kan du si jeg våkna igjen.. Levere i barnehagen gjorde jeg også...

I natt har jeg drømt mye rart... Om vannavgang og igangsetting. Sovet dårlig og vært svimmel :(

Får ikke sove. Tror jeg håper sånn at noe skal skje at jeg ikke får sove...

Jeg har lyst å sove, men frøkna på 3 år våkna og måtte spy. Så da sitter den høygravide på senga hennes mens pappaen snorker sin skjønneste søvn! Synes synd i lillemor, men fryktelig irriterende at pappaen ikke tilbyr seg å sitte her. Nå virker det som at frøkna har sovnet ordentlig. Kanskje jeg tørr å snike meg i min egen seng. Liker ikke la henne sove alene med spysjuka. Værste er at jeg og frøkna hadde dette for bare noen uker siden. Værste sort når man er gravid, det er bra sikkert!!

Jeg har lyst å sove, men frøkna på 3 år våkna og måtte spy. Så da sitter den høygravide på senga hennes mens pappaen snorker sin skjønneste søvn! Synes synd i lillemor, men fryktelig irriterende at pappaen ikke tilbyr seg å sitte her. Nå virker det som at frøkna har sovnet ordentlig. Kanskje jeg tørr å snike meg i min egen seng. Liker ikke la henne sove alene med spysjuka. Værste er at jeg og frøkna hadde dette for bare noen uker siden. Værste sort når man er gravid, det er bra sikkert!!

Oj, den kom tre ganger! Må ha hengt seg opp ved sending.

Æsj, nå har jeg vært heldig i det siste, og stort sett sovet natta gjennom, bare avbrutt av ett og annet dobesøk. Så da var det litt ekstra kjipt å ligge våken fra 1 til 4 :( Og nå våkna akkurat guttungen av et hosteanfall også, så da var det dagen! Får sove litt når han sover etterpå..

Hvordan sover dere andre for tida? Og dere som har født, hvordan sover de små? :)

Nå er Live Victoria 3 dager og hun sov mye første natta, Nå så sover hun kortere perioder og vil suge mye, men kort tid om natta. Tar seg litt lenger perioder om dagen. Hver dag er så forskjellig.
Selv var jeg våken å ammet nesten konstant i går natt, i natt har jeg får 4-5 timer søvn totalt så er fornøyd. Må hvile på dagen da.

Her sover lillemor hele natta, verre med mor.
Hun har hat litt luft i magen i natt, så da fikk jeg lurt i henne litt mat.

Jeg ligger våken å bekymrer meg, skal prøve å sove litt nå.
Har vært orkan her i natt, trodde huset skulle blåse ned. I tillegg løper jeg masse på do og er ekstremt tørst (akkurat det henger jo sammen da;) ).

Back
Topp