Søvn

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Får dere til å sove på dagen?
Jeg har prøvd å sove litt på dagen hver eneste dag i flere uker, men får det ikke til. Har for mye stress i kroppen, får ikke roet meg. Er trøtt som bare det, men sove får jeg bare ikke til.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja så lenge jeg ikke skal noe annet spes sover jeg en dupp etter jeg kommer hjem fra bhglevering. Men nå får jeg jo ikke sovet til jeg våkner selv om morran siden guttungen våkner rundt sju og vil opp :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Prøver, men får det ikke til jeg heller. Fikk det til et par timer i går, men da hadde jeg grått i mange timer før etter at jordmor hadde skremt livskiten ut av oss på føden. Sov også i natt for første gang på ukesvis, men i dag er vi tilbake i samme gamle tralten..:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det gjør jeg ikke. Men den siste tiden har jeg sovet til 11-11.30 hver dag, så jeg har ikke behov. Legger meg litt seint da, og er gjerne våken flere ganger på natta. Blitt B-menneske igjen! I høst var jeg trøtt hver kveld klokka åtte:)

Ikke hver dag, men innimellom. Men nå har ikke jeg mulighet til å sove lenge på morgenen ettersom jeg må opp med 2 åringen. Får heller ikke alltid sove i fred om natta. Så med en villmann i magen, bekken fra helvete og en 2 åring kan det bli lite søvn, så da må det taes igjen på dagen.

Det har jeg aldri klart, med mindre jeg har gått av nattevakt, har 40 i feber, eller er i den typiske "trøtt-perioden" som gravid :)

Jeg stod jo opp kl. 04.00 og får allikevel ikke sove, sitter helt i svima nå. Herregud.

Det hender jeg tar en blund etter at jeg har levert i barnehagen.

Sover som regel godt om natta og hviler mye på dagen. Men hvis jeg er stressa i kroppen og trenge rå roe ned hjelper alltid et varmt bad eller høre på beroligende musikk mens jeg hviler (og tilslutt kanskje sovner), det er utrolig effektivt og avslappende. Hvorfor har du stress?

Fortsatt lys våken :o

Jeg får ikke sove nå, så da måtte jeg bare stå opp igjen. Kanskje jeg spiste litt for mye sjokoladekake? Er hvertfall lys våken. Skal prøve å se litt på tv og se om jeg blir trøtt...

Sovna mellom ti og halv elleve i går kveld, og våkna av mannens vekkerklokke kl seks! :D Har bare våkna et par ganger fordi det har vært vondt å snu seg, men har sovna igjen med èn gang. Magisk!

Sov fra 03-0730. Helt fantastisk!

Sovna vel 03.30 eller no. Klarte faktisk å våkne igjen halv fem allerede, men da sovna jeg faktisk. Våkna da sambo dro klokka sju, og våkna igjen klokka ni. Tror ikke jeg får sove igjen nå, men ligger fortsatt i senga hvertfall. Føler meg ikke trøtt...

Uff, nå er det "natta" for meg, er så trøtt at det verker i kroppen! Bare håper jeg får sove...

Skulle gjerne hat en halvtime på øyet selv..

Trodde jeg skulle få sove bra i natt, siden jeg var trøtt allerede i sju-tiden igår. Men nei da, fikk ikke sove før 03 inatt. Og fikk heller ikke sove igjen etter sambo sin vekkerklokke ringte 06.30.... Crap.

Sovet en hel time i natt, jeg. Dødsgodt humør i dag..

Skal si dere har uheldige gravidsovehjerter! Jeg legger meg som regel rundt 23-00, sover som en stein og våkner når samboer drar på jobb i 8-9tida. Får også duppet litt på sofaen på dagtid ved behov. Det er bare ved et par anledninger jeg har våknet mye på natta (vondt bekken, magesmerter, varme, tissatrengt), men da sovner jeg med en gang igjen. Håååper dette fortsetter fram til fødsel, også håper jeg ungen arver sovehjertene til både meg og samboer :)

Skal sies at mens jeg jobbet, før jeg gikk ut i permisjon, sov jeg veldig urolig hver natt. Livredd for å forsove meg, så på klokka hele tida, stirra mye i taket. Tror rett og slett jeg bare er allergisk mot vekkerklokker :)

Sov også veldig dårlig i natt, var opp å tisset kl 01 og kl 0330.
Sovnet igjen til 0545...vært våken siden.

i dag skal jeg prøve å sove litt på dagen.

Back
Topp