Søvn

Frøkna her sover bra, vi legger oss rundt midnatt, og aå våkner hun ca. 03 og 06 og er sulten, og så rundt 09 igjen. Da står vi opp. Noen ganger er hun våken en time eller mer på natta, så da må jeg sove litt på dagen. Sover bra synes jeg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg prøver å få meg en liten dupp før ungene kommer hjem fra skolen, men er ikke alltid like enkelt. Er alltid noe som må gjøres her hjemme (husvask, klesvask, middag, pakke ut flyttelass, male osv osv), så er ofte jeg ikke rekker det. Gubben et heldigvis flink og tar snuppa i helgene, så da kan jeg sove litt lenger på morgenen (kun avbrutt av evt amming). :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Virkelig haaater nettene om dagen! Fortsatt 2 uker til termin, men får jo fanken ikke sove pga 100 ulike plager! Våkner ørten ganger fordi jeg må opp og tisse, ellers våkner jeg av tett nese, tørr i munn og så tett i halsen at jeg ikke får puste... i tillegg så presser babyen så mye på lungene at det i seg selv gjør det vanskelig å puste. Må ofte sette meg opp for å sove sittende pga pusten. Klarer ikke å ligge på annet enn venstre side, og da stivnet hele kroppen inkl bekkenet. I natt har jeg i tillegg til alt annet hatt menssmerter og muskelsmerter i bekken og bena...så lite søvn på meg gitt :( Og når jeg våkner er fingerleddene helt stive pga mye vann! Ikke veldig tålmodig når junior vekker meg før klokka, og han må gjøres i stand og kjøres på skolen... :(
Begynner å bli veldig klar for å få tilbake kroppen min nå!!!!o_O ( Det var dagens utblåsning...!)

Back
Topp