Twinkle's dagbok

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Føler jeg har så mye på hjertet hele tiden og har behov for å skrive det ned, har jo egentlig ingen andre å prate med om dette utennom dere her inne :) (takk og lov for dere)

6 dpo, eller 7 dpo om 30 min :p Føler ikke selv jeg har så mye symptomer, men har noen små stikkninger nederst i magen og litt svake voksesmerter i leggene. Om dette er tegn på en begynnende graviditet eller ikke aner jeg ikke, men vil så gjerne gripe fast i håpet om at jeg føler det skjer noe i kroppen min :)

Vi er i pp5 og kjenner det virkelig på kroppen og hodet. Alle rundt meg blir gravide og jeg vil så gjerne det skal skje oss også. Prøver å holde motet oppe men merker at det til tider ikke er så lett og da er det greit å bare kunne la tårene trille og la kroppen kunne få ut litt.

Skal egentlig på jobb i morgen, men jeg bare klarer ikke. Det er bare så dårlig stemning på jobben og de siste dagene har jeg hatt så utrolig vondt i korsryggen at jeg bare må melde avbud. På jobben min begynner de å baksnakke med en gang en er syk på jobben, "hun bare later som", "hun er sikkert gravid". Men må bare heve meg over de! Må si jeg gleder meg til å bli gravid og slippe de i 1 år :p

7 dpo

Våknet i dag med lette mensensmerter i magen og ubehag. Kjenner det stikker litt i magen min. Dette kan selvfølgelig like gjerne være begynnende mens som det er en begynne spire :p Spent på hvordan det blir utover dagen.

Kjente litt stikkninger i puppene i går men det gikk like fort over som det kom :)

Gi oss en liten spire i dag oktober :love7

8 dpo

I dag er jeg ekstremt trøtt. Kom meg ikke opp før 11.30 og da greide jeg det såvidt. Fortsatt veldig urolig mage løs/hard om hverandre hele tiden. Føler symptomene kommer snikende,men tør ikke håpe på noe heller.

Begynner å gå opp for meg at det er pp5, hvor blir babyen vår av? Det er denne mnd ting virkelig har gått inn på meg. Jeg er veldig mye lei meg og vet ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule det for jeg vil egentlig bare være hjemme alene med mannen min og gjemme meg under teppet, og sånn har jeg aldri vært før, jeg er kjempe sosial og utadvendt og vil helst finne på noe hele tiden men det er ikke så lett når alle rundt meg er gravide eller har babyer...

Jeg skjønner jo jeg og at det TR som er på vei når jeg har spottet på papir siden fredag men vil allikevel teste i morgen tidlig, bare for å ha gjort det. Det er jo denne dagen jeg har ventet på skulle komme så lenge nå...

Kjenner jeg er veldig klar for ny pp og kjenner på kroppen og at det er halvveis Ok at det ikke klaffet denne mnd, jeg vet ikke hvorfor men noe sier meg at vår tur kommer når det er meningen :) Jeg er bare så utrolig utålmodig og lengter sånn etter å bli mamma for første gang... :(

Kan tenke meg det er fler som kjenner seg igjen?

Jeg skal til fotsone nå på onsdag, noe som jeg ser frem for hun sa selv hun skulle hjelpe til litt for å få litt fortgang. Pluss at jeg skal til gyn om en uke så føler denne pp får vi mye svar og beskjeder på ting jeg lurer på :) Håper dette blir vår pp og at noevember blir vår mnd <3

Håper det klaffer for dere snart! Kjedelig å gå periode for periode uten hell og lykke. Det er ikke bare bare å ikke prøve å tenke så mye over det heller. Jeg husker da jeg var aktiv prøver, var inne og leste på alle som prøvde, som testet, som ble gravide osv, mens jeg gikk PP for PP med bare blanke tester. Å være stresset hjelper ingenting. :( Men for hver negative test er dere nærmere en positiv :-)

Ja, det håper vi og :) Det er ikke så lett altså... Men prøver å holde meg oppe å ikke la det styre livet vårt fullstendig :)

IKM i dag og jeg har hatt lyserosa på papiret siden fredag og har bare ventet på at TR skulle komme i dag for å endelig kunne begynne på en ny pp men neeida, tror dere TR har kommet? Ikke søren. Jeg er SÅ ferdig med tullete sykluser nå som jeg endelig har blitt kjent med syklusen min, er det mulig. Jeg er bare mer frustrert over dette enn over at jeg ikke er gravid. Selv om jeg håpet så inderlig på oktober...

November er egentlig den værste mnd i hele året for oss å få baby på, men alt det betyr ingenting nå. Lengselen etter vår egen lille baby er så stor at alt passer for oss nå :love7

PP6 gi oss en liten spire som klamrer seg fast hos oss :love2

Og hadde TR kommet som den skal i dag, så hadde jeg hatt EL når vi skal på kjærestetur til utlandet og da er det kun avslapping og kos så da hadde det ikke akkurat blitt noe tvang el sex heller, men men. Sånn er det bare :) Hadde vært dumt om noe i livet vårt skulle komme lett :P

Nå begynner det å nærme seg en ny runde med EL. Jeg kjenner jeg er mye mer rolig og avslappet nå, jeg vil så gjerne at dette skal være mnd det klaffer men av en eller annen merkelig grunn føler jeg at det ikke gjør det? Aner ikke hvorfor, bare har på følelsen av at vi må gjennom noen PP til.

Nå begynner drømmen om et terminforum virkelig å snike seg innpå, bare det å få en positiv test i hånden :) Ville gjort alt for å få det. Men alt til sin tid :)

Men savnet etter en liten baby blir større og større for hver mnd :)

I dag er en litt tung dag igjen.. Er vel en god blanding av hormoner og utrolig sliten. Tenker ofte på når blir det vår tur? Og føler jeg gjentar meg selv om og om igjen. Jeg ser på mannen min og at savnet er stort, selvom han ikke sier så mye. Knuser hjertet mitt å se han sånn :( Alt jeg vil er jo å gi han en litn baby <3

Men jeg prøver å holde motet oppe, hold tårnene tilbake og se positivt på det hele og tro på at snart er det vi som sitter med en positiv test og voksende mage :)

Og jeg er så lei av å høre om de som synes det er så slitsomt med masete barn osv så i dag klarte jeg ikke holde meg, jeg måtte bare. Så jeg sa du burde være glad for du faktisk har en som maser mamma, tenk hvordan du hadde følt det om den muligheten ikke kom til deg. Ble stille da gitt.

Finner heller ikke eggløsning denne pp. Tror den har vært tidligere jeg! Så vi får bare se :) Selvom noe inni meg sier at babyen vår kommer i 2015

Jeg vet godt hvordan du føler Twinkle. Føler meg mislykket måned etter måned. Men det er som du sier at man må prøve å se positiv på det hele, så er det snart vår tur. På slutten blir det verdt alt dette strevet. Jeg leste her en plass en som kom med en veldig god kommentar: For hver mnd må du tenke at du er enda nærmere en positiv test og liten nurk i armene, istedet for å tenke at dette er enda en mnd som ikke gikk. :)

Jeg vet godt hvordan du føler Twinkle. Føler meg mislykket måned etter måned. Men det er som du sier at man må prøve å se positiv på det hele, så er det snart vår tur. På slutten blir det verdt alt dette strevet. Jeg leste her en plass en som kom med en veldig god kommentar: For hver mnd må du tenke at du er enda nærmere en positiv test og liten nurk i armene, istedet for å tenke at dette er enda en mnd som ikke gikk. :)
Ja, man må bare holde motet oppe og heie på hverandre :) Det var veldig bra sagt, og så sant! :) Takk <3

8 DPO

Den siste dagen har jeg følt meg annderledes, ømme pupper og murringer nederst i magen og dette er noe jeg aldri har hatt før så håpet begynte å bygge seg opp ; " er det en liten spire som holder på å feste seg?" " Skal dette virkelig bli vår mnd? "

Jeg fikk blod på papiret når jeg var toalettet i ettermiddag, men det har ikke vært hver gang jeg har vært der men ca annenhver gang. Jeg begynner aldri å spotte så tidlig før IKM så da tenkte jeg, kanksje dette er en festeblødning? Jeg googlet litt og kom frem til at dette lignet veldig men allikevel er det en stemme i hodet mitt som sier at det er TR som melder sin annkomst IGJEN og jeg føler egentlig bare sorg. Sorg fordi dette var vår siste sjanse til å få en 2014 baby. Greit, det er en bitteliten sjans til men neste PP blir termin 28.12 så mest sannsynelig blir det 2015.

Jeg hadde virkelig trodd at 2014 skulle være året vi ble foreldre. Husker jeg sa til mannen min i jula at neste har vi mest sannsynelig en baby med oss og det var det eneste vi ønsket oss.

Men 2015 spiren, du er hjerte velkommen <3 vi venter så fælt på deg lillevenn :)

Nå har jeg lagd meg en liten liste til PP7 (TR har ikke kommet altså, bare positive meg som blir danket ut av negative meg og venter på at TR skal komme mest for å skåne meg selv)

Oppskriften på å lage en liten spire PP7:

Ananasjuice til mannen

Grapefruktjuice to ganger om dagen frem til EL

Bidronning frem til EL

Folat og tran hver dag +naturmedisin fra fotsoneterapaut

Begynne å teste etter EL på CD5 til samme tidspunkt hver dag
( har enda ikke funnet ut når det er best på dagen å teste)

Trene/gå tur minst 4 ganger i uka

Spise sunt

Sex annenhver dag frem til EL og hver dag under EL

Da håper jeg så dette er rette oppskriften altså, gleder meg allerede :)

Sent from my iPad using BV Forum

Nå har det gått opp for meg at dette ikke er en festeblødning men at TR er på vei... Selv om denne mnd har vært helt annderledes, jeg har jo som sagt hatt ømme pupper og brun utflod og det har jeg aldri hatt før.

Nei, man får bare smøre seg med tålmodighet for dette tar tid. 2015, her kommer jeg. Håper virkelig ikke på denne tiden neste år at jeg skriver, 2016, her kommer jeg...

I dag har blødningen tatt seg opp litt og jeg regner med at TR er et faktum i løpet av kvelden.

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så mye mer lei meg når enn de andre gangene? Jeg følte virkelig det klaffa da jeg har hatt symptomer jeg aldri har hatt før. Jeg bare klarer ikke slutte å gråte, sikkert fordi jeg er hjemme alene og tør å slippe det ut. Vi er såklart ett skritt nærmere enn vi var da vi begynte å prøve men ja, ønsket er så stort..

Taster på appen :)

Klart man blir lei seg. Og det er helt naturligg og helt lov. Når ønsket er så inderlig stort er det lett å bli skuffet. Skjønner deg godt eg. Hadde nok grått jeg også hadde det vert meg. Bare beundrer tålmodigheten til mange her inne inkl. deg. Håper det klaffer MAX neste gang for dere :-) Klem

Klart man blir lei seg. Og det er helt naturligg og helt lov. Når ønsket er så inderlig stort er det lett å bli skuffet. Skjønner deg godt eg. Hadde nok grått jeg også hadde det vert meg. Bare beundrer tålmodigheten til mange her inne inkl. deg. Håper det klaffer MAX neste gang for dere :-) Klem
Ja, man må få lov å dette litt sammen innimellom :) Det håper virkelig jeg og at det gjør :)

Da er TR over for denne gang, skulle ikke egentlig hatt TR før nå på søndag 8 mars men kom 1 mars men jeg er fornøyd med å gått fra syklus på 38 dager til 32 dager :) Håper den holder seg sånn og at EL kommer fort :)

Da er TR over for denne gang, skulle ikke egentlig hatt TR før nå på søndag 8 mars men kom 1 mars men jeg er fornøyd med å gått fra syklus på 38 dager til 32 dager :) Håper den holder seg sånn og at EL kommer fort :)

Så greit at du slipper de uendelig lange syklusene nå Twinkle! Men går du på noe siden det ser ut som antall dager i syklus din minker. Jeg hae heller ikke lyst på de uendelig lange syklusene

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så greit at du slipper de uendelig lange syklusene nå Twinkle! Men går du på noe siden det ser ut som antall dager i syklus din minker. Jeg hae heller ikke lyst på de uendelig lange syklusene

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jaa jeg er så glad :) Håper det holder seg! Nei, vet du hva, jeg begynte på en naturmedisin jeg fikk anbefalt mot barnløshet som man får kjøpt på apoteket og første mnd med den ble syklusen kortere så kanskje den har noe å si? For jeg har ikke tatt noe annet annet enn det og folat :)

Back
Topp