SKRAVLETRÅD NOVEMBER 2014 :)

Virkelig morsomt når man får en slik reaksjon! :) Tror nok familien min tar det litt roligere, men vanskelig å si. Er mest bekymret over å fortelle det til pappa, for han er så opptatt av at alt skal være på plass. Men men, dette er vårt valg og vi synes tidspunktet passer. ;) Og det er jo ingenting han kan gjøre med det uansett, hehe.

Hehe, jeg var kjemperedd for å fortelle mine foreldre sist fordi de mente alt måtte være på plass osv, men det gikk kjempefint. Jeg har vært ganske klar på at jeg helst ikke vil ha mer enn tre år mellom disse to, så håper de husker det og er litt forberedte på at det er muligheter for en slik beskjed snart. Håper det går fint denne gangen også og at det går bra for deg ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hehe, jeg var kjemperedd for å fortelle mine foreldre sist fordi de mente alt måtte være på plass osv, men det gikk kjempefint. Jeg har vært ganske klar på at jeg helst ikke vil ha mer enn tre år mellom disse to, så håper de husker det og er litt forberedte på at det er muligheter for en slik beskjed snart. Håper det går fint denne gangen også og at det går bra for deg ;)

De blir nok glad for nyheten, skal du se! :) Lykke til!

Noen som er våkne?:)

Noen som er i skravlehumør i kveld ? Jeg skal finne senga fordi jeg er heeelt utslitt, men tar alltid litt tid å sovne, så skravler gjerne om noen andre er til stede :)

Må bare spør. Noen som har opplevd litt spottiing i starten og at det har gått bra?? Fikk blod på papiret i sta :( hadde sa i desember og kjemisk i januar så er absolutt ikke klar for mer blod:(

Har ikke opplevd det selv, men har sett på forumet her at det ikke er så uvanlig. Det kan være både det ene og det andre.. håper det går bra for din del, er alltid litt skummelt med blødninger i svangerskap, men går ofte bra altså. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må bare spør. Noen som har opplevd litt spottiing i starten og at det har gått bra?? Fikk blod på papiret i sta :( hadde sa i desember og kjemisk i januar så er absolutt ikke klar for mer blod:(

Ikke opplevd selv, men hørt at det er ganske vanlig. Krysser for at det er helt uskyldig og gir seg raskt! :)

Dere ! Nå må vi skravle, så kanskje vi har sjangs om å bli med på ekstratrekningen om premier på topp 100 i mars ! :D Målet er 1500 innlegg ;p

Hehe.. Ja, da må det skravles!! :p Hvor er alle sammen da? :p

Sent from my iPad using BV Forum

Skal ikke henge etter jeg da, vinne må vi jo :P hehe.. ser ut som blødningene stoppet.. Skal ta andre hcg i morgen så blir spennende å se på tirsdag om alt har økt som det skal :D

Hvordan går det nå? Har lest at det ett veldig vanlig.. Jeg hadde litt sånn før min SA .. Men det kan jo gå kjempe bra med deg!! Så ikke bekymr deg unødig ;)

Hehe.. Ja, da må det skravles!! :p Hvor er alle sammen da? :p

Ja, sant ! Aner ikke... lite fart i denne gruppa enda, men blir nok masse i løpet av mars når flere damer får to streker og kommer hit :D

Skal ikke henge etter jeg da, vinne må vi jo :p hehe.. ser ut som blødningene stoppet.. Skal ta andre hcg i morgen så blir spennende å se på tirsdag om alt har økt som det skal :D

Haha, ja skravle i vei ! Blir ikke noe vinning uten innsats ! :p Så bra blødningene har stoppet, håper de var helt uskyldige da! :)

Nå er jeg klar til å skravle! ;) Har vært på bursdagsmiddag hos mamma i dag, og gjett om hun ble glad for overraskelsen! Hadde kjøpt en liten "Bestemor-bok" som jeg skrev en hilsen i fra lille nurket i magen. :p Også viste jeg den til storesøster og mann da de kom like etterpå, og søstern ble overlykkelig - kastet seg rundt halsen min og begynte nesten å gråte. Hun har mast fælt om å få bli ordentlig tante, hehe. ;) Så i kveld har det bare vært babysnakk, hihi.

Nå er jeg klar til å skravle! ;) Har vært på bursdagsmiddag hos mamma i dag, og gjett om hun ble glad for overraskelsen! Hadde kjøpt en liten "Bestemor-bok" som jeg skrev en hilsen i fra lille nurket i magen. :p Også viste jeg den til storesøster og mann da de kom like etterpå, og søstern ble overlykkelig - kastet seg rundt halsen min og begynte nesten å gråte. Hun har mast fælt om å få bli ordentlig tante, hehe. ;) Så i kveld har det bare vært babysnakk, hihi.

Så gøy! :D vi har feiret mannen i huset idag med pizza på peppes ;p

Såå gøy :D Ser det for meg!!! :)

Back
Topp