Ja, det føles sånn ogsåSå utrolig flott det bleSå jo ut som ett helt nytt bord jo.
Ble veldig fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det føles sånn ogsåSå utrolig flott det bleSå jo ut som ett helt nytt bord jo.
Ja, det føles sånn også
Ble veldig fornøyd![]()
Har et vitrineskap som vi også skal beise. Tror vi tar av dørene på det, så blir det mer som en hylleAll grunn til å være fornøydJeg begynner på stuebordet til helga. Håper på like bra resultat som deg,for det var bare helt knall fint, stigen å var kjempe fin, blir lissom litt egent når man lager det selv,ikke noe alle andre har
![]()
Ånei :-( i og med at min mens var noen dager sen denne pp og jeg har regnet ut med de siste syklusene at jeg har en på ca 29 dager så havner jeg på mandag uke 12 i stedet :-(
Ikm den 11. og hvilken pp det er har jeg vel mistet tellingen på for lenge siden![]()
TakkDa er du på listaVelkommen til forumet
![]()
Da er du flink...Det blir veldig spennende når det nærmer seg uke 11!Jeg var vill og testet hele tiden forrige periode, men denne gangen vil jeg prøve (og feile??) å vente til IKMdagen
![]()
Da er du flink...Jeg kommer til å teste fra EL dagen. Hehe. Kanskje ikke fullt så ille. Men klarer nok ikke vente til IKM dagen...
Har et vitrineskap som vi også skal beise. Tror vi tar av dørene på det, så blir det mer som en hylle
Må jo ha noe å gjøre i disse ventetider![]()
Joda, jeg ser den. Jeg hadde positiv sist pp, men fikk kjemisk, så kjenner godt til skuffelsen. Men allikevel, blir det nok tidlig testing her...Huff frykter det blir det her også men vil prøøve å være flink.. Jeg var så sikkert på at det vat baby sist pp, så da ble testingen voldsom og skuffelsen når tr kom likeså..
Joda, jeg ser den. Jeg hadde positiv sist pp, men fikk kjemisk, så kjenner godt til skuffelsen. Men allikevel, blir det nok tidlig testing her...![]()
Syns også det bare er ventetidDet tror jeg hadde blitt kjempe bra jegLegg ut bilder underveis da. Elsker å følge med på sånt
Ja,veldig greit å ha noe å gjøre i ventetiden. Syns det bare er ventetid jeg. Haha
![]()
TakkUff så kjiptHåper den sitte denne pp da
![]()
Jeg blir gjerne værende her men du kan endre meg fra lørdag til søndag. Kan jo være IKM kan være på søndag da jeg har ligget litt på mellom 28-29 dager tidligere ;-) koselig å være her og følge med på alt! Bare synd jeg alltid er sistDet var kjipt :/ Du kan få stå på lista likevel om du vil da? Det kan du bestemme selvEr jo hyggelig å ha deg med
![]()
TakkHar hatt et par MA, mest sannsynlig flere kjemiske og en SA. Prøvd i 3.5 år nå. Men man må jo bare være positiv og tro at dette er måneden det skjer... Har hvertfall fått en del ny info etter at jeg joinet her, så jeg har trua
Skal til legen på tirsdag og trygle om Crinone...
Blir spennende å se om Crinone har effekt på meg.. Skal til legen på torsdag (ikke tirsdag som jeg skrev). Masse tvi tvi til deg også... Har du prøvd lenge?Da krysser jeg alt jeg har for deg! Det går jo for de aller aller fleste til slutt, og det virker jo som at det går greit for deg å bli gravid, så da er det om å gjøre å få spiren til å sitte
Syns også det bare er ventetid
Blir nok en stund til skapet blir beiset.
Reiser hjem på lørdag, og vi har endel annet å gjøre før den tid.
Så det blir fort april/mai før jeg for gjort noe.
Er jo enda en stund til vi flytter hit.[/quote
ja masse venting altså. Men men,er vel sånn det er å være prøver. Vi har tatt noen mnd'r med pause før vi starta på nytt nå i januar. Jeg tenkte jo ikke på noe anna en baby,så kunne jo bli helt gal til tider. Så håper vrikerlig det kan bli en 2014 baby på oss alle sammen. Det fortjener vi syns jeg.![]()