Nå har jeg fått tak i grapefrukt juice! tvi tvi nå skal jeg prøve og se om det er like som alle sier![]()
Åh fydda! Det var fælt ja :O Selges sikkert kun til sånne som oss haha! Men klarte å styrte et helt glass :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg fått tak i grapefrukt juice! tvi tvi nå skal jeg prøve og se om det er like som alle sier![]()
Wow! Skikkelig flott!Vis vedlegget 51101Vis vedlegget 51102
Sånn ble spisebordet vårt når det ble ferdig.
Fargene som er brukt er:
Hvit bomull - maling
Sjøsand - beis
Jeg har også en skikkelig dupp i humøret for tiden. Veldig redd for at det skal gå galt igjen, og veldig lei meg for den lille som vi mistet. Masse masse lykke til, det skal gå så bra for oss begge til slutt! Vi må bare fortsette og tro på detJeg er litt nervøs nå før prøvingen starter faktisk :/ Alle tre gangene jeg har blitt gravid tidligere har det vært på pp null - altså, vi har bestemt oss for at "nå prøver vi" også har jeg allerede vært gravid. Har aldri prøvd aktivt før. Er så fryktelig redd for skuffelsen, og den utryggheten som MA har gitt megBli liksom ikke den samme gleden når jeg vet hvordan det kan gå... Æsj..
Takk for oppløftende ordJeg har også en skikkelig dupp i humøret for tiden. Veldig redd for at det skal gå galt igjen, og veldig lei meg for den lille som vi mistet. Masse masse lykke til, det skal gå så bra for oss begge til slutt! Vi må bare fortsette og tro på det![]()
Har faktisk kjøpt det flere ganger før fordi jeg synes det er godt. Må være eneste person på hele bv som liker detÅh fydda! Det var fælt ja :O Selges sikkert kun til sånne som oss haha! Men klarte å styrte et helt glass :O
Jeg elsker også grapefruitjuice :-D kjøpt flere ganger bare for smakens skyld ;-) så da er vi to!Har faktisk kjøpt det flere ganger før fordi jeg synes det er godt. Må være eneste person på hele bv som liker detMen jeg visste ikke om denne bonusbivirkningen!
![]()
Jeg slenger meg med her foreløpig jeg. Synes det er så kjedelig å ikke høre til noe sted. Så kan jeg settes på søndag 16. mars enn så lenge, men jeg skal tempe og bruke EL-tester når jeg slutter å blø, så da finner jeg ut når IKM med en gang jeg finner EL. Så håper jeg at jeg slipper å flytte til uke 12 eller 13 i jakten på EL.
Grunnen til at jeg er svært usikker er at jeg har hatt en MA og fikk en medisinsk abort ved sykehuset forrige uke. Så jeg skulle egentlig vært 12+6 på torsdag da aborten skjedde, og jeg aner jo ikke helt sikkert hvor lang tid min kropp vil bruke på å rydde bort hcg og lage EL. Krysser likevel fingrene for at det ikke tar altfor mye lengre tid enn normalt og sniker hvert fall med her enn så lenge.Siden jeg slapp utskrapning kan vi prøve på nytt med en gang, så det har jeg veldig lyst til.
Du må skrive når ikm er(når du venter mensen) og evt hvilken pp hvis du vet det.Hvordan slenger jeg meg på her? Er rimelig fersk her inne...![]()
Ikm den 11. og hvilken pp det er har jeg vel mistet tellingen på for lenge sidenDu må skrive når ikm er(når du venter mensen) og evt hvilken pp hvis du vet det.
Nå skal @Lilli89 skrive deg opp på oversikten i første innlegg på side 1 sammen de andre som har ikm i uke 11.Ikm den 11. og hvilken pp det er har jeg vel mistet tellingen på for lenge siden![]()
SupertNå skal @Lilli89 skrive deg opp på oversikten i første innlegg på side 1 sammen de andre som har ikm i uke 11.![]()
Vis vedlegget 51101Vis vedlegget 51102
Sånn ble spisebordet vårt når det ble ferdig.
Fargene som er brukt er:
Hvit bomull - maling
Sjøsand - beis