IKM uke 11

ImageUploadedByBV Forum1392674817.921698.jpg
ImageUploadedByBV Forum1392674831.487176.jpg

Sånn ble spisebordet vårt når det ble ferdig.
Fargene som er brukt er:
Hvit bomull - maling
Sjøsand - beis

Jepp, da var jeg på cd4, og tiden går fryktelig seint. Tiden før EL er så utrolig kjedelig for oss som elsker å overtolke alle symptomer!

Jeg er litt nervøs nå før prøvingen starter faktisk :/ Alle tre gangene jeg har blitt gravid tidligere har det vært på pp null - altså, vi har bestemt oss for at "nå prøver vi" også har jeg allerede vært gravid. Har aldri prøvd aktivt før. Er så fryktelig redd for skuffelsen, og den utryggheten som MA har gitt meg :( Bli liksom ikke den samme gleden når jeg vet hvordan det kan gå... Æsj..
Jeg har også en skikkelig dupp i humøret for tiden. Veldig redd for at det skal gå galt igjen, og veldig lei meg for den lille som vi mistet. Masse masse lykke til, det skal gå så bra for oss begge til slutt! Vi må bare fortsette og tro på det :)

Jeg har også en skikkelig dupp i humøret for tiden. Veldig redd for at det skal gå galt igjen, og veldig lei meg for den lille som vi mistet. Masse masse lykke til, det skal gå så bra for oss begge til slutt! Vi må bare fortsette og tro på det :)
Takk for oppløftende ord :) Det er en følelsesmessig berg- og dalbane dette her, og prøvingen har ikke en gang startet :p Du har rett, det må gå bra denne gangen. Skuffelsen blir nok ikke mindre ved at man gleder seg mindre.

Åh fydda! Det var fælt ja :O Selges sikkert kun til sånne som oss haha! Men klarte å styrte et helt glass :O
Har faktisk kjøpt det flere ganger før fordi jeg synes det er godt. Må være eneste person på hele bv som liker det :p Men jeg visste ikke om denne bonusbivirkningen! ;)

Jeg slenger meg med her foreløpig jeg. Synes det er så kjedelig å ikke høre til noe sted. Så kan jeg settes på søndag 16. mars enn så lenge, men jeg skal tempe og bruke EL-tester når jeg slutter å blø, så da finner jeg ut når IKM med en gang jeg finner EL. Så håper jeg at jeg slipper å flytte til uke 12 eller 13 i jakten på EL.

Grunnen til at jeg er svært usikker er at jeg har hatt en MA og fikk en medisinsk abort ved sykehuset forrige uke. Så jeg skulle egentlig vært 12+6 på torsdag da aborten skjedde, og jeg aner jo ikke helt sikkert hvor lang tid min kropp vil bruke på å rydde bort hcg og lage EL. Krysser likevel fingrene for at det ikke tar altfor mye lengre tid enn normalt og sniker hvert fall med her enn så lenge. :) Siden jeg slapp utskrapning kan vi prøve på nytt med en gang, så det har jeg veldig lyst til.

Har faktisk kjøpt det flere ganger før fordi jeg synes det er godt. Må være eneste person på hele bv som liker det :p Men jeg visste ikke om denne bonusbivirkningen! ;)
Jeg elsker også grapefruitjuice :-D kjøpt flere ganger bare for smakens skyld ;-) så da er vi to!

Ånei :-( i og med at min mens var noen dager sen denne pp og jeg har regnet ut med de siste syklusene at jeg har en på ca 29 dager så havner jeg på mandag uke 12 i stedet :-(

Jeg slenger meg med her foreløpig jeg. Synes det er så kjedelig å ikke høre til noe sted. Så kan jeg settes på søndag 16. mars enn så lenge, men jeg skal tempe og bruke EL-tester når jeg slutter å blø, så da finner jeg ut når IKM med en gang jeg finner EL. Så håper jeg at jeg slipper å flytte til uke 12 eller 13 i jakten på EL.

Grunnen til at jeg er svært usikker er at jeg har hatt en MA og fikk en medisinsk abort ved sykehuset forrige uke. Så jeg skulle egentlig vært 12+6 på torsdag da aborten skjedde, og jeg aner jo ikke helt sikkert hvor lang tid min kropp vil bruke på å rydde bort hcg og lage EL. Krysser likevel fingrene for at det ikke tar altfor mye lengre tid enn normalt og sniker hvert fall med her enn så lenge. :) Siden jeg slapp utskrapning kan vi prøve på nytt med en gang, så det har jeg veldig lyst til.

Velkommen hit til oss, virker som en aktiv gjeng her allerede! Fryktelig det du har vært gjennom, virker som du greier å se fremover allerede, så bra :)

Kjenner det er litt surt at vi ikke kan kose på noen uker, har allerede gått en uke nå. Han strakk en muskel og bristet ribbein forrige uke, stakkaren brakk beinet da han måtte nyse på søndag. Her blir det en kjedelig pp med en mann ruset på smertestillende, stakkars :(

Back
Topp