30day shred

Catbar

Betatt av forumet
Har noen erfaring med treningsprogrammet 30 day shred? Eller noen som tenker å prøve det?
 
Jeg har lyst å prøve, men er ikke helt god i magen enda, så bør nok vente litt før jeg starter.

♡appen♡
 
Jeg har hørt mye bra om det programmet :) Så tenkte jeg skal prøve, men når jeg skal få tid til det er en annen sak :p
 
Begynte i går, er så støl at jeg nesten ikke klarer å bevege meg i dag. Får ikke tatt økt 2 før onsdag/torsdag tenker jeg!
 
Jeg har begynt men ser det er vanskelig å trene hver dag, men kjekkt da.
Veldig vanskelig pga stølhet, må vente til det er over. Men om jeg får gjort det på 30 eller 60 dager kan vel ikke ha så mye å si?
Prioriterer også å spise når den lille sover så litt vanskelig å planlegge tid til trening.
 
Er halvveis nå :)
Er kjempe tungt, men jammen er det effektivt!! :D
Sambo kommenterte til og med her en dagen at lårene mine var blitt en del strammerer (kan leve lenge på den :p)... Vekta står stille da, men det gjør ikke noe, er egentlig fornøyd med størrelsen -vil bare ha alt strammere, ikke så deigete. Både mage, rumpe og lår er strammere allerede etter 2 uker ;)
 
Begynte i går, er så støl at jeg nesten ikke klarer å bevege meg i dag. Får ikke tatt økt 2 før onsdag/torsdag tenker jeg!

Var slik her også.. Piinte meg gjennom dag 2 og 3 så gikk det over;)
Haha, men fyyyy så vondt det var å gå i trapper o.l :eek:
 
Last edited:
Jeg har veldig lyst til å gjøre det. Får litt angst av den stølheten da, vi har tre etasjer her og jeg er ofte alene med begge barna:D Må tenke meg om bittelitt men det er jo tidenes dårligste unnskyldning haha! Skal hvertfall sjekke ut hva slags øvelser det er!
 
Er halvveis nå :)
Er kjempe tungt, men jammen er det effektivt!! :D
Sambo kommenterte til og med her en dagen at lårene mine var blitt en del strammerer (kan leve lenge på den :p)... Vekta står stille da, men det gjør ikke noe, er egentlig fornøyd med størrelsen -vil bare ha alt strammere, ikke så deigete. Både mage, rumpe og lår er strammere allerede etter 2 uker ;)
Herlig å lese! Da blir jeg motivert.
Har såå vondt i hele meg i dag, så tar økt to i morgen tenker jeg
 
Jeg liker denne treningen:) kjenner det godt etter et par omganger:)
 
Har hørt om dette, men vet ikke helt hva det er. Noen som vil forklare?:) er det på DVD?

Høres jo veldig effektivt ut:)
 
Har hørt om dette, men vet ikke helt hva det er. Noen som vil forklare?:) er det på DVD?

Høres jo veldig effektivt ut:)

Det er et treningsprogram som Jillian Michaels har laget (hun som er en av de personlige trenerne på the biggest loser programmet).
Det foregår over 30 dager, der det er 3 nivåer (10 første dagene er nivå en, de neste 10 dagene er nivå 2 og de siste 10 dagene er nivå 3).
Er både kondisjon og styrke trening med høy intensitet. Hun forklarer å viser hva du skal gjør + der er to til som er med og gjør øvelsene med ho.
Du finner det på youtube som er gratis, men går sikkert an å kjøpe en dvd (?).
Jeg skal prøve meg på ditta, da folk sir det er veldig effektivt! (men er bare å finne tid, da nurket er veldig ¨travel¨ på formiddagen. Blir nok å ta det når pappen er komt hjem)

Håper det var godt nok forklart? :)
 
Har hørt om dette, men vet ikke helt hva det er. Noen som vil forklare?:) er det på DVD?

Høres jo veldig effektivt ut:)
Intensiv trening i 20 min:) veksler mellom styrke og kondis. finner den på youtube under 30 days shred!
 
Det er et treningsprogram som Jillian Michaels har laget (hun som er en av de personlige trenerne på the biggest loser programmet).
Det foregår over 30 dager, der det er 3 nivåer (10 første dagene er nivå en, de neste 10 dagene er nivå 2 og de siste 10 dagene er nivå 3).
Er både kondisjon og styrke trening med høy intensitet. Hun forklarer å viser hva du skal gjør + der er to til som er med og gjør øvelsene med ho.
Du finner det på youtube som er gratis, men går sikkert an å kjøpe en dvd (?).
Jeg skal prøve meg på ditta, da folk sir det er veldig effektivt! (men er bare å finne tid, da nurket er veldig ¨travel¨ på formiddagen. Blir nok å ta det når pappen er komt hjem)

Håper det var godt nok forklart? :)
eller det kan forklares slik:phehe
 
Veldig bra forklart, TAKK:) høres jo veldig effektivt ut, kanskje jeg skal prøve meg på dette:) må bli når pappaen kommer hjem her og, alltid travelt på formiddagen + vi går den obligatoriske trilleturen vår da:)
 
Back
Topp