**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tror ikke jeg har tid til det. Spesielt i februar. Jeg er med i mars. Regnet på det. Og det tilsvarer omtrent 67 innlegg hver dag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

67 hver dag? Det burde gå... Er du flittig, kan du få til et innlegg i minuttet i litt over en time! :p

Tror ikke jeg har tid til det. Spesielt i februar. Jeg er med i mars. Regnet på det. Og det tilsvarer omtrent 67 innlegg hver dag

Det er jo ikke hver mnd det er noe ekstra til de over 2000 da

Det er jo ikke hver mnd det er noe ekstra til de over 2000 da
Ååya. Hehe. Trodde det var hver mnd. Har ikke prøvd å vinne. Men i slutten av februar har jeg eksamen. Så nesa burde rettes mot bøkene, ikke mobil. Kansje neste gang. En annen mnd

Hva er planene for dagen da?

Noen som har tenkt å skravle 2000 i februar og være med i trekninga om den lekre stelleveska?
I dag skal jeg på jobb intervju og hjemme venter klesvask og husvask :) jippi :p

Her ser dere hvordan vi må gjøre det for å holde reglene. Quote en og en, ellers er det ikke lov med to innlegg på rad. Les reglene om spamming grundig.

Og ja, jeg jobber overtid pga årsoppgjør. Det skal leveres revisor om to uker, så jeg ser snart slutten på overtida for i år!!!

Ca 12 timer ekstra i uka, fordelt på tre dager, siden nyttår. Det skal bli godt å være ferdig.

Jeg vil at * skal bli bra! Mannen er hjemme og passer barnet og jeg ligger langflat!

Last edited:
Håper så inderlig de finner ut av det.

De vet ikke helt hva det er enda, så fra lørdag til nå har jeg prøvd tre forskjellige kremer uten at det er bedre. De vet det er en betennelse i urinrøret, men de vet ikke hvorfor hele dåsa er hoven med utslett på. Aldri hatt noe sånn før. Dum som jeg er satt jeg på gulvet i fellesdusjen på babysvømminga på torsdag. Har en mistanke om at jeg kan ha fått noe dritt derfra. Kjenner jeg får helt angst. Ble tatt prøver både på mandag og i går og skal tilbake i morgen. Kan ikke forvente svar før tidligst mandag 10/2.
Au, det hørtes grusomt vondt ut! Håper det går over snart :)

Får vondt bare av å lese om det!

Er du i form til å skravle? Om vi er 2-4 aktive som skravler samtidig, tar vi fort hundre innlegg på en kveld. Jeg må ha et snitt på knapt 80 pr dag resten av mnd. Men det blir bare aktiv skravling på kveld, jobber jo mye.

Ja, det er helt jævlig. Hadde en helvetes fødsel. De prøvde vakuum og tang uten å få det til. Ble klipt og revnet masse. Jeg sydde masse både innvendig og utvendig og kan vel si at dette er værre!!
Å dette hørtes virkelig skummelt ut. Stakkars deg. Hvor lang tid tok det deg å komme opp igjen? Altså at ting gikk til det normale igjen der nede?

Skravle 2000?

De med minst 2000 innlegg i februar er med i trekningen om ei lekker stelleveske, se tråden om topp 100 i februar.

Man må legge ned litt innsats for å klare det. En del fra termin januar 2014 har klart det allerede... Det er ekstremt. men på en måned er det helt overkommelig.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp