Det er ikke en uskreven regel, jeg sier bare at du er jo i utgangspunktet mot abort, så da har det vel ikke noe å si om det er bare et foster eller alle som blir abortert? Du liker det jo ikke uansett.Hvilken uskreven regel er det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke en uskreven regel, jeg sier bare at du er jo i utgangspunktet mot abort, så da har det vel ikke noe å si om det er bare et foster eller alle som blir abortert? Du liker det jo ikke uansett.Hvilken uskreven regel er det?![]()
Det er ikke en uskreven regel, jeg sier bare at du er jo i utgangspunktet mot abort, så da har det vel ikke noe å si om det er bare et foster eller alle som blir abortert? Du liker det jo ikke uansett.
Helt enig!!! Tårene trilletJeg ble fysisk dårlig da jeg leste at legen sprøytet saltvann i hjertet på de små slik at det sluttet å slå... Forstår virkelig ikke at noen kan gjøre sånn..
Ja, for tenk på huset, bilen og jobben?? TRAGISK...
Nei, jeg ser faktisk ikke forskjellen. For meg er abort abort, uavhengig av hvor mange fostere det er. Jeg mener kvinnens rett til å bestemme over egen kropp kommer først. Så jeg er for abort, uansett grunn.Nei, men jeg har vell på lik linje lov å diskutere vell?
Er uansett MER forkastelig å "ellemelle" hvem som skal få leve og ikke av barna sine når en har tatt i bruk prøverør fordi en ønsker seg barn, enn noen som ikke ønsker seg barn tar abort...Du ser vell forskjellen der rekner jeg med?
Nei, men jeg har vell på lik linje lov å diskutere vell?
Er uansett MER forkastelig å "ellemelle" hvem som skal få leve og ikke av barna sine når en har tatt i bruk prøverør fordi en ønsker seg barn, enn noen som ikke ønsker seg barn tar abort...Du ser vell forskjellen der rekner jeg med?
Nei, jeg ser faktisk ikke forskjellen. For meg er abort abort, uavhengig av hvor mange fostere det er. Jeg mener kvinnens rett til å bestemme over egen kropp kommer først. Så jeg er for abort, uansett grunn.
Jeg er ikke imot abort. Jeg mener det er en kvinnes rett om hun er i en livssituasjon hvor det å føde et barn ikke er overkommelig. Men jeg er imot at kvinner som ønsker seg barn, og endatil med hjelp av prøverør, aborterer et eller flere barn fordi det ikke passer dem å få mer enn en. Da må man virkelig tenke over på forhånd om man er i stand til å ta ansvar for den handlingen det er å bli gravid, og risikoen for flerlinger. Om du frykter mest av alt å bli gravid med flere, så burde du tenke deg nøye om før du blir gravid, for å abortere en er ikke bare-bare, og man risikerer at begge/alle dør.Det er ikke en uskreven regel, jeg sier bare at du er jo i utgangspunktet mot abort, så da har det vel ikke noe å si om det er bare et foster eller alle som blir abortert? Du liker det jo ikke uansett.
For fosteret er det jo det samme selvfølgelig om det er ett som fjernes eller to..så sånn sett er det jo det samme. Jeg er for selvbestemt abort når en kvinne ikke ønsker barnet hun bærer på av ulike årsaker. Det folk reagerer mest på her vil jeg tro er vel at moren klarer å sitte å velge ut et foster som skal dø, hvordan velger man det når begge er friske? Og når en faktisk vil ha barn...da burde jo ikke abort være noe en vurderteNei, den forskjellen ser ikke jeg heller. Abort er abort uansett.
http://www.nrk.no/norge/fjernet-to-av-tre-fostre-1.11513907
Jeg blir helt målløs, dårlig i magen og klump i halsen!Jeg har forståelse for at det kan komme som et sjokk for mange, å få vite at de venter tvillinger eller i dette tilfelle trillinger, men har ikke forståelse for hvordan noen kan klare å velge vekk en eller to av sine voksende barn i magehuset. Kunne aldri gjort noe slikt viss det ikke stod om livet til meg selv eller til noen av spirene..