Medusa_83
Forumet er livet
Æsj, daNegativ test igjen og beklager detaljer men blod i bindet så da er TR på vei kjenner smertene tar seg opp nå! Bare glad for den kun er en dag forsinket og ikke 1 uke!Fotsone i dag, blir spennende å se hva hun sier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, daNegativ test igjen og beklager detaljer men blod i bindet så da er TR på vei kjenner smertene tar seg opp nå! Bare glad for den kun er en dag forsinket og ikke 1 uke!Fotsone i dag, blir spennende å se hva hun sier
11/12 dpo (monitoren og FF er ikke enige) idag. Har hatt mensmurringer og ømme pupper siden 8 dpo, litt småkvalm innimellom og idag hvitaktig utflod (beklager detaljer). Negative tester og tempen sank litt idag (men første natten på flere dager der jeg har sover fra jeg la meg til jeg våknet og tok tempen.
Kjennes ut som tanta er like om hjørnet da (men slik har det kjentes ut siden søndag)...
Angående utflod, er det vanlig med hvit utflod før tanta kommer? Kan ikke si at jeg har lagt merke til det de forrige pp.
11/12 dpo (monitoren og FF er ikke enige) idag. Har hatt mensmurringer og ømme pupper siden 8 dpo, litt småkvalm innimellom og idag hvitaktig utflod (beklager detaljer). Negative tester og tempen sank litt idag (men første natten på flere dager der jeg har sover fra jeg la meg til jeg våknet og tok tempen.
Kjennes ut som tanta er like om hjørnet da (men slik har det kjentes ut siden søndag)...
Angående utflod, er det vanlig med hvit utflod før tanta kommer? Kan ikke si at jeg har lagt merke til det de forrige pp.
Usj! God bedring! Har det gitt seg nå eller?Blendahvit test idag 10dpo og tempen er skyhøy men har kasta opp hele natta så er ikke så rart.
Må nok tusle videre inn i pp 9 og håpe på nok et novemberbarn
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Føler meg bedre nå enn igår på denne tiden for å si det sånn. Ikke kasta opp siden tidlig i morgest, sovet hele dagen. Klart å drikke ett glass med smoothie men noe mat klarer jeg ikke tanken på.Usj! God bedring! Har det gitt seg nå eller?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app