~~IKM UKE 5~~

Gratulerer så mye, Epleskrott! :D Håper vi er mange som følger etter denne uka.

Jeg er 8 dpo i dag, og måtte opp kl 2 i natt for å teste. Herregud :p Som i går syns jeg at jeg ser antydning til strek. Men ikke så lett å vurdere. Tok et bilde, og etter redigering - og om man vipper på skjermen - så ser jeg at det er "noe" der. Men syns den ser litt tynn ut, og har ikke rosafarge. Så jeg er nok pent nødt til å vente til i morgen. Huff. :p

DSC_0067.JPG

Gratulerer epleskrott :) :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Gratulerer så mye, Epleskrott! :D Håper vi er mange som følger etter denne uka.

Jeg er 8 dpo i dag, og måtte opp kl 2 i natt for å teste. Herregud :p Som i går syns jeg at jeg ser antydning til strek. Men ikke så lett å vurdere. Tok et bilde, og etter redigering - og om man vipper på skjermen - så ser jeg at det er "noe" der. Men syns den ser litt tynn ut, og har ikke rosafarge. Så jeg er nok pent nødt til å vente til i morgen. Huff. :p

Vis vedlegget 48426
Ja er jo absolutt noe der. En slags strek. Men så tidlig som 8dpo er jo sjansene for en fin, tykk, rød strek minimal om ikke umulig så alt "noe" tolker jeg som positivt. :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Gratulerer epleskrott!! :) Her var jeg så dum at jeg tok en test i dag. Blendahvit... Sukk! Lei meg... Oktober blir visst ikke min mnd. Ingen tegn til mens, men jeg går på Crinone. Tør liksom ikke slutte med den helt enda heller, men er redd mensen ikke kommer så lenge jeg går på den. :( Stikninger i livmoren og småkvalm. Hadde det ikke vært for Crinonen hadde jeg trodd jeg var gravid. :( Kan virkelig Crinonen gi meg så mange gravidesymptomer? Skuffet og lei meg :(

Veldig hyggelig at du er gravid, Epleskrott:)! Glad på dine vegne:)
Her i gården våknet jeg litt kvalm, men bortsett fra det er det ikke mye til endringer. I hvert fall ikke mensen i dag tidlig.
Gleder meg til å teste på onsdag morgen etter at jeg er hjemme igjen.

Gratulerer så mye! :)

Usikker på når jeg skal teste. Fra august til desember har jeg hatt 27 dagers syklus. I desember fikk jeg positiv test på CD28, men begynte å blø på cd31. Når skal jeg tenke at IKM er tror dere? CD27 eller CD31? Er på cd26 i dag. :-)

Min test idag var negativ 8dpo. Tempen steg ytterligere idag men føles ut som tanta er på vei. Har bare hatt lutealfase på 9 og 10 dager de siste 2 pp-ene så frykter det er det som skjer nå og :(

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Gratulerer Epleskrott !! :D
IKM idag her, negativ test, murringer og litt brunt i trusa. Da ble det ikke spire denne gang :( Bare å hoppe inn i pp2 da. Er jo likevel greit at syklusen ser ut til å være normal til tross for ppilleslutt i november, og det er jo fint. Lykke til alle dere andre !

Så hyggelig da ! :) Kjedelig at du blir nødt til det, håper fremdeles du har spire i magen, men greit å bli flere der inne snart ;p
Frykter jeg kommet inn der jeg og om ett par dager. :(

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tok en test nå som var negativ. Skjønner ikke hvorfor jeg blir skuffet, siden jeg bare er 10 dpo og ikm er ikke før på fredag. Sist jeg var gravid (hadde en sa 5+3) testet jeg jo negativt med strimmel fra billigtester dagen etter Ikm :p

Tok en test nå som var negativ. Skjønner ikke hvorfor jeg blir skuffet, siden jeg bare er 10 dpo og ikm er ikke før på fredag. Sist jeg var gravid (hadde en sa 5+3) testet jeg jo negativt med strimmel fra billigtester dagen etter Ikm :p

Hehe... Tolmodighet er en dyd i denne prøvetiden ;)

Back
Topp