Narren
Narren
Junior har det travelt. Satt på jobben på torsdag kjente plutselig at jeg begynte å blø ganske kraftig. Ringte min samboer og kom meg kjapt på på kk, babyen hadde det greit så vi ble satt til å vente på doktoren, etter en liten stund så reiser jeg meg å fossblør samtidig som vannet går. Leger kom løpende og de forberete oss på at det kunne bli keisersnitt hvert øyeblikk. Før de begynte å undersøke meg fikk jeg lungemodningsprøyter i lårene med en litt oppgitt lege om at kanskje de fikk virke et par timer(jo lengre jo bedre men ønskelig med minst 48 timer). Legen tok heldigvis feil, nå er det 60 timer siden
Lå i konstant overvåkning 18timer før de følte vi var så stabil at vi kunne flyttes på. Nå er ting relativt rolig å stabilt (men morkaken er nok delvis løs, jeg har NULL fostervann og lett svangerskapsforgiftning) så nå tar vi gledelig i mot hver time/dag han holder seg inne da det vil hjelpe han stort. Dersom ikke noe drastisk skjer eller jeg går i spontan fødsel håper de på så mange dager som mulig(15 dager til er drømmen for da er jeg i uke 34 og da greier de fleste barn seg bedre) Om han blir født nå blir det nok litt pustehjelp, kuvøse og sonde mating. Om 2 uker så kan vi, om vi er veldig heldig greie oss uten alle tingene. Så her er det bare å krysse fingrene å sende oss mange gode tanker, her hjelper alt!
Masse lykke til.