Mars blir nok januar

Gratulerer så mye:-)

Gratulerer så mye :D

Gratulerer!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse med den lille gutten :-D kjekt å høre at det går så bra!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer så utrolig masse med den lille nye mannen deres. Godt at han puster bra. Hvordsn er formen din? Kan tenke du er relativt sliten.

Åå, gratulerer såå mye med ham! Har tenkt mye på dere, så nå ble jeg veldig glad for at alt gikk så bra :) Og så fint navn dere har valgt ♡ Hvordan er formen din?

Takker, formen min er overraskende fin! Før det hadde gått 12 timer hadde jeg dusjet 2 ganger og tilogmed sminket meg litt (portøren tok litt tid og jeg holdt på å gå ut av mitt gode sinn i ventetiden) :) føler meg litt mørbanket men det er vell ikke mer enn å forvente både etter fødsel og nesten 10 dager uten søvn! Men når jeg ser status på folk i gangene her så tror jeg at jeg er heldig:)

Takker, formen min er overraskende fin! Før det hadde gått 12 timer hadde jeg dusjet 2 ganger og tilogmed sminket meg litt (portøren tok litt tid og jeg holdt på å gå ut av mitt gode sinn i ventetiden) :) føler meg litt mørbanket men det er vell ikke mer enn å forvente både etter fødsel og nesten 10 dager uten søvn! Men når jeg ser status på folk i gangene her så tror jeg at jeg er heldig:)
Det høres jo veldig bra ut :) Sliten og mørbanka skal du LETT ha lov til å være! Hva skjer videre nå da? Dere må vel bli på sykehuset en stund?

Hurra, så bra at alt står bra til med gutten! Gratulerer så mye:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker eg og! Har fulgt med denne tråden! Så godt å lesa at alt gjekk bra:-) Lykke til vidare med lillemann:-)

Gratulerer så mye med lille prinsen. Så fint at alt ser ut til å ha gått bra med dere begge. :love7

Gratulerer så mye med lille gutten :)

Back
Topp