Mars blir nok januar

Takk for omtanken jenter. Baby er framdeles i magen :) hadde ganske intense rier i går (igjen 3-4 min mellomrom og varte i 45 sek) gikk i dusjen for å gjøre meg klar for å bytte avdelig etter kommentar fra jordmor at det sikkert skjer noe snart, men så roet det seg. Nå er situasjonen veldig uavklart, de vil at jeg skal reise hjem å vente der, er veldig redd for det selv om vi bare bor en km unna. Tenk om det skjer noe alvorlig, så går det gale så nærmt, tror jeg ikke hadde taklet det. Men samtidig føler jeg meg ikke velkommen lengre og når jeg er veldig redd så føler jeg det er litt himling med øynene. Med en kommentar typ, legene har jo sagt at baby har det bra. Hjelper lissom ikke helt når det er 18 timer siden noen så til han. Så nå bare gråter jeg og greier ikke helt å stoppe:(

Så godt at baby enda er i magen:) bare stå på ditt:) ikke bry deg om de himler med øynene eller at legen sier alt er bra:) kjenn på din egen magefølelse:) masse lykke til hvis det skjer noe snart:) gleder meg til flere oppdateringer :)

Bli på sykehuset hvis det er det som gjør deg trygg! Klem til deg :)

Har de kommet med litt bedre info? Fikk du bli? Kjedelig situasjon altså :( Skjønner godt at du ikke vil hjem!

Takk for omtanken jenter. Baby er framdeles i magen :) hadde ganske intense rier i går (igjen 3-4 min mellomrom og varte i 45 sek) gikk i dusjen for å gjøre meg klar for å bytte avdelig etter kommentar fra jordmor at det sikkert skjer noe snart, men så roet det seg. Nå er situasjonen veldig uavklart, de vil at jeg skal reise hjem å vente der, er veldig redd for det selv om vi bare bor en km unna. Tenk om det skjer noe alvorlig, så går det gale så nærmt, tror jeg ikke hadde taklet det. Men samtidig føler jeg meg ikke velkommen lengre og når jeg er veldig redd så føler jeg det er litt himling med øynene. Med en kommentar typ, legene har jo sagt at baby har det bra. Hjelper lissom ikke helt når det er 18 timer siden noen så til han. Så nå bare gråter jeg og greier ikke helt å stoppe:(

Sniker!

Krev at de tar jevnlig ctg! De dret i det på ene vaktskifte når jeg lå inne for prematur fødsel og seteleie. Da SKAL de. Håper du får den hjelpen du skal ha.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vesle, lille PERFEKTE Jacob kom til verden i går kl 23:39! Nesten 8 uker før termin. Virker som han hadde godt av sjokkmodningen han har fått på denne uken som har godt siden vannet gikk. Han skrek i det han kom ut og mor og barn fikk tilogmed være med hverrande i 20 min før han ble fraktet bort på barneklinikken. Vår største drøm var at han pustet selv, og det kan mann trygt si at han gjorde! Han var 1740 gram og 42 cm lang. Pappaen (som var borte å holdt han på prematur avdelingen) kan rapporte at de sa at Jacob var som en korfimant å regne der borte :) Nå gleder bare mor seg til å få gå bort å hilse på vidunderet igjen. Godt å være ferdig med fødsel etter 7 dager med rier av og på. Jeg fikk ikke noe valg og måtte ha epidural (pga blodtrykket) og DET er jeg sjele glad for på slutten:)

Gratulerer så masse og godt at alt er bra med dere ♥️♥️♥️

Gratulerer! :) Krysser fingrene for en uproblematisk tid fremover, så dere får komme hjem så fort som mulig!

Gratulerer så mye :) godt å høre at han pustet selv, en sterk liten gutt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! :D

Så herlig :) Gratulerer!!

Åå, gratulerer såå mye med ham! Har tenkt mye på dere, så nå ble jeg veldig glad for at alt gikk så bra :) Og så fint navn dere har valgt ♡ Hvordan er formen din?

Ååååå så gøy! Gratulerer så mye :)

Back
Topp