Skravletråd lag GUL

Hei hei alle sammen!
Har vært litt hektisk her de siste dagene. Vi holder på å forberede huset for salg.
Har vært med tidligere, og liker dette konseptet godt!
30 år, gift og har barn på 2 og 4 år. Mannen jobber offshore, så i perioder er jeg alene med mine små.
Jobber som pedagogisk leder i barnehage, så en hektisk jobb også. Men får stabil dagsrytme med tanke på
både mat og søvn.

Gleder meg til å ta nå mine mål sammen med dere!

Er nå 76 kg.
Håper å komme ned til 69 til påske, og hovedmålet mitt er 65 kg til sommeren!

Hei hei alle sammen!
Har vært litt hektisk her de siste dagene. Vi holder på å forberede huset for salg.
Har vært med tidligere, og liker dette konseptet godt!
30 år, gift og har barn på 2 og 4 år. Mannen jobber offshore, så i perioder er jeg alene med mine små.
Jobber som pedagogisk leder i barnehage, så en hektisk jobb også. Men får stabil dagsrytme med tanke på
både mat og søvn.

Gleder meg til å ta nå mine mål sammen med dere!

Er nå 76 kg.
Håper å komme ned til 69 til påske, og hovedmålet mitt er 65 kg til sommeren!

Så kjekt at du og e motivert :) dette skal vi klare :D må huske å skrive deg inn i veietråden vår hvis du ikke allerede har gjort det ;)

Da er jeg godt igang :)

Har gått 1 times tur og tatt øvelsene :)
Drukket 1 liter med vann til nå og spist sunt,
og klart meg uten snop. :)

Synes det er verst å være uten snop i helgene.
Er mannfolka deres med på det nye sunne liv?

Neeei.. :( og han får høre det! Haha.. Sjokolade som skriker på meg i skapet og ikke minst demler han nedpå med pepsi max.

Nei nå skal jeg på butikken og kjøpe CC og avokado! Nam. (skal ikke spise de sammen da) Hvilke sylte bruker dere i CC da?

Den skal du få se vettu :D ser da va 894 kalorier ikke 897 :p men her er min mat og treningsdag :) har trent 15 min tennis også. Men den kom ikke med. Pluss utfordringen i dag, 30dagers abs, og 7 minutters appen :p så eg ser jo at eg muligens må få i meg mer kalorier. Men skjønner ikkje kordan det skal gå til. No spiser eg jo sunne matvarer. Bortsett fra pastaen da :p den kan jo diskuteres :D :p

Vis vedlegget 45895Vis vedlegget 45896

Hvor er det du logger hen? er det bedre enn shape up?

Da har jeg på meg treningstightsen for første gang på sikkert to år... Jeg skal løpe, av alle ting. Håper jeg overlever!!

Middag på jobb idag, samme som frokosten.
1389117196067.jpg

Vært flink og fått i meg over 80gr proteiner idag :)
Og knappe 30gr karbohydrater.
Treningsutfordring utført i formiddag

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi! Hvordan gikk det? Løp du langt?
Kjenner jeg ikke eier kondis, så det er noe jeg håper på å få bygget opp :)
Intervalltrening, 3 min løp, 2min løp,1min løp, og et minutt pause. Så fem ganger dette. Totalt 30 min løping. Trodde jeg skulle feige ut flere ganger, men klarte å gjennomføre, så jeg er kjempestolt! Min første trening med løping ever!

Då e treningsutfordringen utført og :D 50 poeng i dag også :D

Kvelds :) frukt salat. Måtte ha noe med litt kalorier :) men når ikke opp til kalori målet i dag heller. Har vel igjen 370-400 kalorier. Etter denne maten
ImageUploadedByBV Forum1389128437.566852.jpg

Back
Topp