Skravletråd lag GUL

Hei hei alle sammen!
Har vært litt hektisk her de siste dagene. Vi holder på å forberede huset for salg.
Har vært med tidligere, og liker dette konseptet godt!
30 år, gift og har barn på 2 og 4 år. Mannen jobber offshore, så i perioder er jeg alene med mine små.
Jobber som pedagogisk leder i barnehage, så en hektisk jobb også. Men får stabil dagsrytme med tanke på
både mat og søvn.

Gleder meg til å ta nå mine mål sammen med dere!

Er nå 76 kg.
Håper å komme ned til 69 til påske, og hovedmålet mitt er 65 kg til sommeren!

Hei hei alle sammen!
Har vært litt hektisk her de siste dagene. Vi holder på å forberede huset for salg.
Har vært med tidligere, og liker dette konseptet godt!
30 år, gift og har barn på 2 og 4 år. Mannen jobber offshore, så i perioder er jeg alene med mine små.
Jobber som pedagogisk leder i barnehage, så en hektisk jobb også. Men får stabil dagsrytme med tanke på
både mat og søvn.

Gleder meg til å ta nå mine mål sammen med dere!

Er nå 76 kg.
Håper å komme ned til 69 til påske, og hovedmålet mitt er 65 kg til sommeren!

Så kjekt at du og e motivert :) dette skal vi klare :D må huske å skrive deg inn i veietråden vår hvis du ikke allerede har gjort det ;)

Da er jeg godt igang :)

Har gått 1 times tur og tatt øvelsene :)
Drukket 1 liter med vann til nå og spist sunt,
og klart meg uten snop. :)

Synes det er verst å være uten snop i helgene.
Er mannfolka deres med på det nye sunne liv?

Neeei.. :( og han får høre det! Haha.. Sjokolade som skriker på meg i skapet og ikke minst demler han nedpå med pepsi max.

Nei nå skal jeg på butikken og kjøpe CC og avokado! Nam. (skal ikke spise de sammen da) Hvilke sylte bruker dere i CC da?