Skravletråd lag BLÅ

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hei jenter!

Da er vi i gang! La oss bli kjent med hverandre :)

Hvem vil være lagleder? Jeg har strengt tatt ikke tid til å være leder engang, så jeg trenger en av dere andre til å være lagleder :)

Lag blå:
Christine88
hakkamakka
Lillemy.
Mammahjertet
MTDC
 
Last edited:
Hei hei alle sammen:)
Jeg er Christine, 25 år. Fyller 26 om akkurat en måned:)
Giftet meg for 4,5 måned siden med mannen i mitt liv, og sammen har vi Jacob (10.11.09) og Lilly (07.07.12).

Kommer opprinnelig fra Sørumsand, ett tettsted ved Lillestrøm. Flyttet permanent til Bergen for litt over 5år siden, og her trives jeg veldig godt!

Jeg slanket meg 20kg for 3 år siden, mellom graviditetene, men nå har dessverre halvparten kommet på etter sistemann, og jeg trenger motivasjon og styrke for å gå ned igjen:p
Jeg vet jo hvordan jeg skal gå ned, men er så glad i godterier;) jeg må bare kutte snopet helt for en periode, slik at jeg ikke har lyst på det. Så hvis noen andre vil bli med på "godtestopp", rop ut!

Gleder meg masse til å bli kjent med dere, og håper en av oss vinner hele krigen:D
 
Hei :)

Jeg er 24 år, samboer og har 2 barn født aug 2010 og februar 2013.

Gikk opp over 40 kilo med eldste, men mye var vann og rant av. Resten måtte jeg jobbe hardt for å få fjernet, men rett før jeg ble gravid med andremann var jeg i mitt livs form. Trente 4 ganger i uken og hadde skikkelig fine muskler. 2 uker ut i graviditeten fikk jeg bekkenløsning som satte en brå stopper for treningen og jeg gikk opp 30 kg.

Etter fødselen ga ikke bekkenløsningen seg og jeg ble med på slankekrigen i fjor vår. Gikk ned 8 kg i krigen + 10 jeg hadde gått ned før jeg startet. Nå har jeg 13 kg igjen og jeg SKAL i mål denne runden.

Jeg greier ikke å kutte ut godiset helt, men jeg skal ihvertfall kutte i ukedagene, så det blir MYE mindre godis enn normalt. I tillegg har bekkenløsningen gitt seg såpass at jeg har kunnet begynne å trene litt igjen, så jeg kommer til å trene 2 x 2 timer i uka + eventuelt turer med barn og hund.

Heier på dere alle!
 
Hei hei alle sammen:)
Jeg er Christine, 25 år. Fyller 26 om akkurat en måned:)
Giftet meg for 4,5 måned siden med mannen i mitt liv, og sammen har vi Jacob (10.11.09) og Lilly (07.07.12).

Kommer opprinnelig fra Sørumsand, ett tettsted ved Lillestrøm. Flyttet permanent til Bergen for litt over 5år siden, og her trives jeg veldig godt!

Jeg slanket meg 20kg for 3 år siden, mellom graviditetene, men nå har dessverre halvparten kommet på etter sistemann, og jeg trenger motivasjon og styrke for å gå ned igjen:p
Jeg vet jo hvordan jeg skal gå ned, men er så glad i godterier;) jeg må bare kutte snopet helt for en periode, slik at jeg ikke har lyst på det. Så hvis noen andre vil bli med på "godtestopp", rop ut!

Gleder meg masse til å bli kjent med dere, og håper en av oss vinner hele krigen:D
Heier på deg!

Det her skal vi greie :) Jeg blir nok desverre ikke med på godtestopp, men jeg skal ihvertfall kutte ned :)
 
Har desverre ikke kapasitet til å være leder, men skal være med på presenteringen og skravlingen :)

Jeg er ei jente på 21 år, født og oppvokst i sørlig del av Nordland, men har flyttet til nordligere del av Nordland i høst for å studere på universitet. Har en sønn født i Januar 2012. Prøver på en liten en til, så blir med på slanking frem til jeg blir gravid håper jeg. Har også samboer, hund og katt. Gikk opp ca 25 kg i svangerskapet med min sønn, og slet lenge med å komme igang med vekttapet. I Juli/August slo panikken inn og jeg klarte å ta av 12 kg, men ikke på en sunn måte. I jula har jeg lagt på meg 1kg igjen. Har fremdeles 12/13 kg til dit jeg vil være, men er jo ikke sikkert jeg får av alt før en eventuell graviditet, men håper dette kan motivere meg til å få av litt mer på en sunn måte, og samtidig til å spise sunnere og trene under neste svangerskap så jeg kanskje slipper å gå opp like mye :)

Jeg greier heller ikke å kutte ut godis helt, og må ha en godisdag i helgene å se frem til, men skal absolutt legge det vekk de andre seks dagene av uka nå ! :)
 
Har desverre ikke kapasitet til å være leder, men skal være med på presenteringen og skravlingen :)

Jeg er ei jente på 21 år, født og oppvokst i sørlig del av Nordland, men har flyttet til nordligere del av Nordland i høst for å studere på universitet. Har en sønn født i Januar 2012. Prøver på en liten en til, så blir med på slanking frem til jeg blir gravid håper jeg. Har også samboer, hund og katt. Gikk opp ca 25 kg i svangerskapet med min sønn, og slet lenge med å komme igang med vekttapet. I Juli/August slo panikken inn og jeg klarte å ta av 12 kg, men ikke på en sunn måte. I jula har jeg lagt på meg 1kg igjen. Har fremdeles 12/13 kg til dit jeg vil være, men er jo ikke sikkert jeg får av alt før en eventuell graviditet, men håper dette kan motivere meg til å få av litt mer på en sunn måte, og samtidig til å spise sunnere og trene under neste svangerskap så jeg kanskje slipper å gå opp like mye :)

Jeg greier heller ikke å kutte ut godis helt, og må ha en godisdag i helgene å se frem til, men skal absolutt legge det vekk de andre seks dagene av uka nå ! :)
*savn* Storesøster ble født mens jeg studerte i Bodø. Beste byen♡
 
*savn* Storesøster ble født mens jeg studerte i Bodø. Beste byen♡

Ja, det er en fin by :) Kjenner jeg savner hjembyen min i disse dager, men slik skal det vel også være :)
 
Ja, det er en fin by :) Kjenner jeg savner hjembyen min i disse dager, men slik skal det vel også være :)
Hvor er du fra da?;) Har kjørt 18 timer hver sommer for å komme nordover, så jeg er godt kjent i Nordland:)
 
Hvor er du fra da?;) Har kjørt 18 timer hver sommer for å komme nordover, så jeg er godt kjent i Nordland:)

Sender deg et svar på pm, vil ikke gjøre sjangsen for gjenkjennelse større ;p
 
Sender deg et svar på pm, vil ikke gjøre sjangsen for gjenkjennelse større ;p
Det har jeg bare gitt opp;) Greier liksom ikke å skjule ting:p
 
Det har jeg bare gitt opp;) Greier liksom ikke å skjule ting:p

Prøver heldigvis bare å skjule meg nå som vi prøver på en til. Når vi lykkes og folk har fått vite er det ikke så nøye her lengre :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Prøver heldigvis bare å skjule meg nå som vi prøver på en til. Når vi lykkes og folk har fått vite er det ikke så nøye her lengre :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ser den;)
 
Moro å være igang igjen :)

Jeg må si med en gang at jeg ikke kommer til å være veldig aktiv.. Med hus,to unger, 90% jobb og student vedsidenav så blir nettet nedprioritert dette året..
 
Moro å være igang igjen :)

Jeg må si med en gang at jeg ikke kommer til å være veldig aktiv.. Med hus,to unger, 90% jobb og student vedsidenav så blir nettet nedprioritert dette året..
Ser den! Har ikke så mye tid selv.. jobber ca 110 %, 2 unger og hund...
 
Hei jenter, endelig godt å være igang!!
Jeg er 31 år, har samboer og ei jente på to år. Jobber på kontor så lite aktivitet på dagen. Trening er variert som spinning, fotball, styrke og løping/gå tur.
Har egentlig grei kunnskap om mat og trening, men så var det å gjennomføre det da.. :) planen er å gå ned ca 6 kg men det viktigesete er å komme i bedre form.

Lykke til jenter, dette skal bli moro :)
 
Hei jenter, endelig godt å være igang!!
Jeg er 31 år, har samboer og ei jente på to år. Jobber på kontor så lite aktivitet på dagen. Trening er variert som spinning, fotball, styrke og løping/gå tur.
Har egentlig grei kunnskap om mat og trening, men så var det å gjennomføre det da.. :) planen er å gå ned ca 6 kg men det viktigesete er å komme i bedre form.

Lykke til jenter, dette skal bli moro :)
Det greier du :) Førstemann i mål? ;) Jeg skal ned 13 ;)
 
Ja MTDC jeg er klar! :)

Jeg begynner egentlig det hele med kjempegangsperre fra topp til tå. Styrketimen på torsdag sitter fortsatt godt i (!) og ut på løpetur i går med kjempemotbakke. Løp ned og gikk opp. Tilsvarende motbakkeløp!! :)
Skal ut og gå litt i ettermiddag for å løse litt opp. Imorgen og tirsdag skal sambo jobbe overtid så da kommer jeg meg ikke ut på trening. Blir styrke på stuegulvet da ;)
 
Ja MTDC jeg er klar! :)

Jeg begynner egentlig det hele med kjempegangsperre fra topp til tå. Styrketimen på torsdag sitter fortsatt godt i (!) og ut på løpetur i går med kjempemotbakke. Løp ned og gikk opp. Tilsvarende motbakkeløp!! :)
Skal ut og gå litt i ettermiddag for å løse litt opp. Imorgen og tirsdag skal sambo jobbe overtid så da kommer jeg meg ikke ut på trening. Blir styrke på stuegulvet da ;)
Så bra :) Her blir det ikke ordentlig trening før neste uke, for treningssenteret her er ikke åpent rundt juletider… Men jeg er veldig klar for å prøve meg på utfordringen denne uka :) Tenker jeg tar alle tre øvelsene for å få maks utbytte selv om det ikke blir ekstra poeng av det :)
 
Hei.
Er ei jente på 22 år. Bor i en liten bygd så stedsnavn skriver jeg ikke. Er forlovet og flyttet nettopp inn i ny bygget hus. Har et aktivt yrke men er vel litt for glad i søtt og god mat. Trenger å gå ned hvertfall 10 kg. Men hovedsakelig få bedre kondis.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp