Skravletråd lag GUL

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen som melder seg som lagleder? Jeg har aldri vært med før, så vil gjerne at noen andre tar oppgaven:)


Lagleder: Smørblomst1
Dansesnuppa
Generalen
|Frosken|
Mamma med spire
mamma2små
Panna
Silulius
Supernint
 
Last edited:
Bergen her :) første gang her og så vil helst ikke være lagleder ;)
 
Hei hei

Ser jeg er kommet på dette laget :)

Jeg vil helst ikke være lagleder, jeg er fæl med å sovne på fredagskveldene :/
Det er ikke så masse jobb med å være lagleder, jeg kan lage ett skjema slik at alle tallene kommer automatisk opp når vekten blir lagt inn for den som skal være lagleder.
 
hei!
ser jeg er på dette laget. Jeg vil ikke være lagleder, har aldri vært med før og vil helst bli kjent med hvordan det fungerer først :)

Jeg er fra et lite sted utenfor Tromsø!
 
Hei og hopp :)

Jeg kan dessverre ikke ta på meg oppgaven som lagleder, da jeg som regel jobber kveld på fredager når det skal sendes inn :-/

Gleder meg til og bli bedre kjent med dere!
Bor forresten på Sunnmøre :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Noen som vil fortelle litt om seg selv?


Jeg er 32år, mamma til 2 på 3 og 4år.
Jobber mye og bruker mye av fritiden på å gå tur.
Har gått ned 50kg til nå, og har fortsatt en 7-8kg igjen før jeg er fornøyd, håper å klare de med hjelp av slankekrigen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Noen som vil fortelle litt om seg selv?


Jeg er 32år, mamma til 2 på 3 og 4år.
Jobber mye og bruker mye av fritiden på å gå tur.
Har gått ned 50kg til nå, og har fortsatt en 7-8kg igjen før jeg er fornøyd, håper å klare de med hjelp av slankekrigen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, tenkte det samme :D

Jeg er 26 år. Eg har 2 gutter, en på snart 3 år og en på 8 mnd :) er fortiden hjemme i permisjon og har planer om det frem til august. :) bor som sagt tidligere rett uttafor Bergen :) har planer om livsstils endring no så håper slankekrigen er en god startmotor med litt konkuranse :) gleder meg til å bli mer kjent med det gule laget :)
 
Jeg er 27 år. Fikk ei jente i september og er i permisjon til juli. Vil begynne et nytt og sunnere liv. Må begynne å etablere gode vaner nå som jeg har fått unge. Har som mål og gå ned 20 kg og håpe på kickstart med denne krigen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei og hå!!
Har aldri vært med på dette før, så har ikke lyst til å være lagleder :-/

Jeg er 30 år, kommer fra Telemark og har 2 jenter på 7 år og 8 mnd.
Håper denne konkurransen gir meg et spark bak! Skal ned 10kg, og er allerede i gang :) så langt har jeg stått imot alle søtsaker hittil i år :D kutta en del ned på karbohydrater, og vært på treningssenteret i kveld! :D
Håper detter fortsetter:)

Hva er planene deres for vektnedgang? :)
 
Planen er å begynne å trene. Slet mye med bekkenløsning og div i graviditeten. Og vil da komme meg i form til neste svangerskap :) med kosthold må jeg prøve meg frem. Tenke å kutte ned på karbohydrater, og leve på en snill lavkarbo diett.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei! :) Med skole, praksis, oppgave på 5000 ord og nyfødt greier jeg nok ikke å ta på meg å være lagleder jeg heller. Håper noen melder seg :)

Så moro at du er her Dansesnuppa!

Ja som sagt går jeg skole, har 4 barn, 2 hunder, eier hus med min samboer og har blitt litt for stor etter 4 tette og fucka bekken :(
 
Kan jo tipse dere om gin app som heter myfitnessPal. :) den e på norsk og du kan ligge inn ønsket vektreduksjon og den rekner ut hvor mangen kalorier du kan innta. Så kan du ligge inn maten du spiser ved å scanne strekkodene på maten :D så rekner den ut resten :) den va heilt genial :) vi skal klare dette i lag :) heia team GUL :D
 
Vi må vel snart ha på plass ein lagleder? Eg kan ta det om ingen andre har lyst? Håper eg kan spørre deg Panna hvis eg lure på nåke. :) har aldri vært med på dette før. Ka sier dere jenter?
 
Kan jo tipse dere om gin app som heter myfitnessPal. :) den e på norsk og du kan ligge inn ønsket vektreduksjon og den rekner ut hvor mangen kalorier du kan innta. Så kan du ligge inn maten du spiser ved å scanne strekkodene på maten :D så rekner den ut resten :) den va heilt genial :) vi skal klare dette i lag :) heia team GUL :D
Jeg lasta ned appen i natt, og har så vidt testa den ut... Den virker jo genial! :D
 
Vi må vel snart ha på plass ein lagleder? Eg kan ta det om ingen andre har lyst? Håper eg kan spørre deg Panna hvis eg lure på nåke. :) har aldri vært med på dette før. Ka sier dere jenter?
Suuupert smørblomst1 !
Du er en engel ❤️

Har vi bare Panna i gruppa som har vært med tidligere? Det her er heelt nytt for meg og tror det fremdeles er noe jeg ikke forstår :S

Vi skulle jo oppgi vekt ved påmelding, men jeg har allerede starta, så mulig ny vekt ikke er helt korrekt. Hvilken veiedag regnes som start?
 
Suuupert smørblomst1 !
Du er en engel ❤️

Har vi bare Panna i gruppa som har vært med tidligere? Det her er heelt nytt for meg og tror det fremdeles er noe jeg ikke forstår :S

Vi skulle jo oppgi vekt ved påmelding, men jeg har allerede starta, så mulig ny vekt ikke er helt korrekt. Hvilken veiedag regnes som start?

Tror vi sku bruke den vi meldte inn. :) eg har hvertfall skreve den ned som start på de som ikke har lagt inn i veie tråden til gul gruppe :) e jo kjempe bra du e begynte :) har starta bedre kost fra i dag av og det va kjekt når eg såg på appen :) no skal ALT eg spiser registeres der. Skal ikke lure meg sjøl lengre. :) og er begynt å trene boxing på wii'en :) vi skal klare dette sammen :D
 
Tror vi sku bruke den vi meldte inn. :) eg har hvertfall skreve den ned som start på de som ikke har lagt inn i veie tråden til gul gruppe :) e jo kjempe bra du e begynte :) har starta bedre kost fra i dag av og det va kjekt når eg såg på appen :) no skal ALT eg spiser registeres der. Skal ikke lure meg sjøl lengre. :) og er begynt å trene boxing på wii'en :) vi skal klare dette sammen :D
Jeg så ikke veietråden før nå:-/
Jeg kan godt føre opp det samme der som i påmeldinga :)
Men du har det kanskje uansett
 
Back
Topp