Vekt..

SnartMammaIgjen

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har lagt på seg enda? Jeg la på meg ganske mye forrige gang, tross ekstrem svangerskapskvalme. Slapp sykehus. Har allerede begynt å legge på meg, fler som har? Jeg husker ikke når jeg begynte sist. Har iallfall fått like stor mage like fort som sist!
 
Trur jeg har godt opp ca 1kg, men har ikke godt opp noe mye de andre to sv.skapene. Så er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Er 10+1 idag.
 
Magen har definitivt vokst, men håper og tror det er hovedsaklig luft. Har ikke vekt så aner ikke hvor mye jeg har gådd opp. Sist svangerskap gikk jeg opp 9kg, så stort sett alt forsvant jo når minisjefen og alt fostervannet kom ut. Håper det blir slik denne gangen og!
 
2 kg allerede. Sist gikk jeg opp, hold deg fast...25 kg !!! Der ca 15 var vann! Var kun 5 kg jeg slet med etterpå da :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Gått ned 1 kg. Pga mye kvalme de siste dagene.
 
Nada. Går vel ned akkurat som sist.
 
2 kg allerede. Sist gikk jeg opp, hold deg fast...25 kg !!! Der ca 15 var vann! Var kun 5 kg jeg slet med etterpå da :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hvor langt er du på vei nå da? Jeg la og på meg 25 kilo sist, men hadde bare mage så vet ikke hvor resten oppbevarte seg. Alt var borte etter en mnds tid, tipper det hjalp å fullamme. Er jo ikke sikkert man er like heldig denne gang, men håper:) jeg har alt lagt på meg tre kilo nå, og jeg er bare 7 uker. Pluss at jeg sliter meg hyperemesis så kaster opp flere ganger daglig!:-/
 
Er du langt på vei da? Jeg la på meg mye sist, så er jo mulig jeg gjør det nå og!
Er 10 uker :) er jo jula og mye søtsaker å skylde på også :p spent på hvordan det blir framover da det kun er søtsaker i helgene! La på meg 35 kg med første, og 20 kg+ med andre!
 
Jeg har gått ned litt over 2 kg. Jeg stod stille i vekt frem til 5+4, så det er de siste dagene det har rast nedover (6+6 i dag). Jeg er så utrolig kvalm, orker nesten ikke mat. :( Jeg har egentlig tenkt at jeg må være forsiktig i svangerskapet, for jeg er overvektig og legger fort på meg, men planen var ikke å gå nedover i vekt. Nå veier jeg meg hver dag og er like skuffet hver dag siden det blir mindre og mindre.

*Taster på app på mobilen*
 
Last edited:
Er 10 uker :) er jo jula og mye søtsaker å skylde på også :p spent på hvordan det blir framover da det kun er søtsaker i helgene! La på meg 35 kg med første, og 20 kg+ med andre!

Ja, skylder litt på det jeg og:))) blir nok kanskje bedre når hverdagen er tilbake!:)
 
Heldigvis ikke lagt på meg enda, har mye og ta av så håper jeg er heldig og ikke legger på meg så altfor mye i løpet av svangerskapet.
 
Gått ned 2 kg, mest på grunn av omgangssyken :) Men,har begynnt å tren, så håpe æ itj lægg på mæ så masse i svangerskapet her :) Har lagt på mæ rundt 8-9 kg dæm 3 første gangan :)
 
Gått ned 2 kg, mest på grunn av omgangssyken :) Men,har begynnt å tren, så håpe æ itj lægg på mæ så masse i svangerskapet her :) Har lagt på mæ rundt 8-9 kg dæm 3 første gangan :)
Uff da! Skal være flinkere å trene dette svangerskapet, vil ikke ha bekkenløsning igjen! 8-9 kilo hørtes jo veldig passe ut!:)
 
Ned ca 5 kg... Har ikke vært mye julegodter her, nei... Kvalm, kvalm og atter kvalm... Må vel snart gå over ;)
 
Back
Topp