**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Såpass ja, men det er sant som du sier, legen bryr seg egentlig ikke så mye om det! Jeg er 6 dager over mens og føler ikke den kommer lenger, og jeg gikk på p ring i 1 mnd og det var i januar så tror ikke akkurat det er det for jeg hatt stabile sykluser hele tiden fremt til nå.

Er så lei mg. Ingenting som skjer her. Verken symptomer eller positiv test. Da kan tr kjerra bare komme så vi blir ferdig med dette. Aaaahhhh. Sorry måtte få d ut.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er så lei mg. Ingenting som skjer her. Verken symptomer eller positiv test. Da kan tr kjerra bare komme så vi blir ferdig med dette. Aaaahhhh. Sorry måtte få d ut.

Kjenner til følelsen :( Veldig kjedelig... Satser på den sitter hos dere på denne på :)

Her skjer heller ikke noe, men ikm er jo uviss, en gang mellom i går og julaften så... Vente og se.

Spotter ikke mer, sist jeg sjekket i alle fall.

Time will tell.

Åneei :(( skulle ikke det jo!

En ting er sikkert, er såååå følsom. Sitter og grinner av sangen til Christine Aguilera Hurt. Haha.. uff.. *snuffs*

Hehe, jeg er igrunn følsom hele tiden jeg :p Men nå var det så vidt lyserosa når jeg tørket meg nå så da er tr rett rundt svingen :) og jeg som hadde et lite håp om at det var en liten spire :p

Nei eg syns d hadde vært bedre å bare bli ferdig og få begynt på nytt. Krysser fingrene for deg.

Ja... Jeg er så lei

<Driver å kikker på turer til Mexico i Mars :D Føler vi trenger et avbrekk og komme oss på en bryllupsreise :love7 Det eneste er at jeg synes det er lenge å dra fra pusen min i 2 uker :( Han er jo den lille babyen vår :p

<Driver å kikker på turer til Mexico i Mars :D Føler vi trenger et avbrekk og komme oss på en bryllupsreise :love7 Det eneste er at jeg synes det er lenge å dra fra pusen min i 2 uker :( Han er jo den lille babyen vår :p
Å Mexico, høres helt fantastisk ut! Det går jo fint å reise fra pusen. Bare hør med familie el venner om de kan passe på den :-D

Ja, han klarer seg jo veldig fint :) Forrige gang var han bare hjemme så kom søsteren min 2 ganger om dagen og koste og ga mat og bodde der i helgene :) Håper vi kan få det til :D Så hadde det jo vært koselig om det var en liten spire i magen da også :P

Fikk visst el igår, bomma totalt denne gangen, men det er første gang siden vi begynte å prøve i september 2012 :)

Fikk visst el igår, bomma totalt denne gangen, men det er første gang siden vi begynte å prøve i september 2012 :)

Så dumt du gikk glipp av det meen ta og kos dere litt i dag? :p Kan hende det går :)

Mannen min ville ikke til Mexico, men turen går til MIAMIIIII :D Skal få bestilt neste uke, ååå som jeg gleder meg :D

"Den sitter når dere slutter å stresse"

Hva pokker vet folk om vi stresser eller ikke?! *bli gal*

Mannen min ville ikke til Mexico, men turen går til MIAMIIIII :D Skal få bestilt neste uke, ååå som jeg gleder meg :D
Høres ikke dumt ut det heller da! :D

"Den sitter når dere slutter å stresse"

Hva pokker vet folk om vi stresser eller ikke?! *bli gal*

Nemlig!! Kan ikke alle bare ti stille :p Ikke kom her og si at alle gravide damer var super rolige under prøvingen hele tiden heller.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp