Noen andre som har termin i slutten av desember og begynner bli litt lei ?

Lykke til i morgen! Håper det går rett vei :)
Takk, takk. Kjenner at jeg er litt spent. Har hatt tidenes kynner-maraton hele helga og i dag så hvis jeg er helt umoden blir det nok litt nedtur...... Samtidig så føles det som om denne ungen aaaaldri har tenkt seg ut heller, ligger å koser seg høyt oppe i bekkenet/magen, så vet ikke helt hva jeg skal tro!
 
Lurer på hvem av oss som blir først ut!?! Åååå det er så spennende:) Jeg har masse kynnere med tak i, men det har jeg jo hatt en stund, så føler ikke noe spesielle tegn. Har jo gått med tegn i flere uker! Men har dere sett noe til slimproppen??? Står at den går rundt uke 39 hos mange, jeg er i uke 39 på torsd. Håper se noe til den snart, for når vi er så nærme termin er det jo ofte et tegn på at snart skjer det!!!


41+0 her å null tegn til slimpropp.. :p
 
Tror ikke det blir noe på han i kveld for å si det sånn. Skal til JM i morra og hun har sagt hun skal sjekke hvordan det står til inni der... Så får vi se hva det blir til etter det... Har liksom et tog å rekke også jeg (skal liksom reise "hjem" til jul den 23.) så jeg håååper det ikke drøyer for lenge... Så mener JM det er håp i morra kan det hende han får kjørt seg litt ja........:rolleyes::p:D
Gi en lyd ang koss det står til inni der da!? Spennende å høre om du er moden! Lykke til!
 
Takk, takk. Kjenner at jeg er litt spent. Har hatt tidenes kynner-maraton hele helga og i dag så hvis jeg er helt umoden blir det nok litt nedtur...... Samtidig så føles det som om denne ungen aaaaldri har tenkt seg ut heller, ligger å koser seg høyt oppe i bekkenet/magen, så vet ikke helt hva jeg skal tro!
Skal krysse fingrene for deg :) Gleder meg til å høre oppdatering på ståda!
 
Nå føder du snart uansett slimpropp eller ei!:) gleder meg til å få melding om at du har født!:D Ønsker deg lykke til nå, tilfelle jeg ikke rekker det:happy112


Takk for det! Jordmor håpte på telefon imorgen tidlig rundt 4/5 så vi får håpe bebis hører etter!^^
 
absolutt ingen tegn her heller.. leiter og leiter, men fins ikke store forskjellen fra forrige uke eller uka før der igjen.. har ikke store troa på at noe skjer før nyttår.. :s
 
Har hatt maserier i ett sett i 3 daga no, natt som dag. Søvn e det lite av for å si det sånn, kjennes ut som e har løpt marraton når e våkna etter dei småduppane e har :p Termin e på fredag så håpe at det skjer nokke snart, magen e heilt utslitt.
 
Last edited:
Har hatt maserier i ett sett i 3 daga no, natt som dag. Søvn e det lite av for å si det sånn, kjennes ut som e har løpt marraton når e våkna etter dei småduppane e har :p Termin e på fredag så håpe at det skjer nokke snart, magen e heilt utslitt.
Satse på at det blir en ganske rask fødsel da;) bra at kroppen jobber med "saken", men jeg håper du får litt søvn og!
 
Ungene på hytten med besteforeldre, husarbeidet gjort, nå blir det ihvertfall venting!:)
 
Back
Topp