Hvis syklusen min skal vare like lenge som forrige i stedet for det den pleier så er jeg faktisk bare 7dpo i dag, så det er mitt neste håp! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja men er flautFor er sikkert bare jeg som ser det.
But here it goes
Vis vedlegget 43553 her ser jeg en usynlig strek
Vis vedlegget 43554 her ser jeg og en usynlig strek
Vis vedlegget 43555 jer ser jeg ingenting. Uansett muligens en defekt test da den hsr et rosa felt rett ved kontrollstreken.
Sånn, den nye testetøsa er kommet ut av skapet
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Positiv A1-test, gleder meg til mandag!![]()
Tusen takk!Gratulerer så mye med spiren.![]()
Jeg ser iallefall en strek på den øverste redigerteRedigert det øverste bildet litt
Vis vedlegget 43556
Vis vedlegget 43557
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Tusen takk!har tatt a1-test i dag også dom var positiv, men litt svakere enn i går - prøver å trøste meg med at det kan være forskjellig mengde fargestoff i de også? Så jo streken tidligere enn i går da, så tror nok jeg overanalyserer litt også..
Menmen, svaret får jeg vel i morgen uansett![]()
Det er nok meget godt mulig at det er forskjellig mengde fargestoff på deUansett så lenge du får et positivt resultat er du gravid
Hvor mangen dpo er du i dag?
Da ser det ut som tanta er kommet hit???? Rødt friskt blod. CD21 og 9dpo. Skjønner ingenting![]()
![]()
Tok denne idag. Kan "tydelig" se en svak strek på den. Og var begynt å håpe, så kimmer den kjærringa ramlende inn døra![]()
Vis vedlegget 43572
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Neeei, så kjedelig!! Er jo noen som har blødninger i starten av svangerskapet, så hvis det blir en "uvanlig" mens ville jeg ikke mistet alt håpDa ser det ut som tanta er kommet hit???? Rødt friskt blod. CD21 og 9dpo. Skjønner ingenting![]()
![]()
Tok denne idag. Kan "tydelig" se en svak strek på den. Og var begynt å håpe, så kimmer den kjærringa ramlende inn døra![]()
Vis vedlegget 43572
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Kan vel være festeblødning, passer jo med dpo dagene. Men jeg har vært gravid 12(!) ganger og aldri opplevd festeblødning. Men har også mensenmurringer så er sikkert trÅnei, sender en trøsteklemdet er ikke sjans for at blødninger bare er uskyldig heller? Eller at det er en festeblødning?
Da ser det ut som tanta er kommet hit???? Rødt friskt blod. CD21 og 9dpo. Skjønner ingenting![]()
![]()
Vis vedlegget 43572
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Har faktisk ikke blødd noe mer enn det som kom for 5 timer siden. var bare litt brunt på papiret når jeg var på wc i stad.
Klarer ikke nå å huske hvordan tr starter hos meg, men mener å trur at det er mye som kommer med en gang. Men har typiske mensensmerter så orker ikke håpe for mye. Heller satse på å befrukte gullegget i romjula![]()
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Trur du trygt kan flytte meg. Kun blod på papiret etter dobesøk foreløbig, men disse menssmertene er ikke til å ta feil avJeg venter litt med å flytte deg jeg da.
*Taster på app på mobilen*