*** IKM uke 51 ***

Hvis syklusen min skal vare like lenge som forrige i stedet for det den pleier så er jeg faktisk bare 7dpo i dag, så det er mitt neste håp! Haha

Gratulerer så mye med spiren. :D
Tusen takk! :D har tatt a1-test i dag også dom var positiv, men litt svakere enn i går - prøver å trøste meg med at det kan være forskjellig mengde fargestoff i de også? Så jo streken tidligere enn i går da, så tror nok jeg overanalyserer litt også.. :p
Menmen, svaret får jeg vel i morgen uansett (:

Hei!! :)
Hos mg er det hvite tester så langt, kunne såvidt skimte en strek i dagtidlig men det var etter tiden :p Er kun 9 dpo så håpet er fortsatt her:)

Tusen takk! :D har tatt a1-test i dag også dom var positiv, men litt svakere enn i går - prøver å trøste meg med at det kan være forskjellig mengde fargestoff i de også? Så jo streken tidligere enn i går da, så tror nok jeg overanalyserer litt også.. :p
Menmen, svaret får jeg vel i morgen uansett (:

Det er nok meget godt mulig at det er forskjellig mengde fargestoff på de:) Uansett så lenge du får et positivt resultat er du gravid :D Hvor mangen dpo er du i dag?

Da ser det ut som tanta er kommet hit???? Rødt friskt blod. CD21 og 9dpo. Skjønner ingenting :( :(

Tok denne idag. Kan "tydelig" se en svak strek på den. Og var begynt å håpe, så kimmer den kjærringa ramlende inn døra :(
1387116437639.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Last edited:
Da ser det ut som tanta er kommet hit???? Rødt friskt blod. CD21 og 9dpo. Skjønner ingenting :( :(

Tok denne idag. Kan "tydelig" se en svak strek på den. Og var begynt å håpe, så kimmer den kjærringa ramlende inn døra :(
Vis vedlegget 43572

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ånei, sender en trøsteklem :( det er ikke sjans for at blødninger bare er uskyldig heller? Eller at det er en festeblødning?

Vis vedlegget 43572

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Neeei, så kjedelig!! Er jo noen som har blødninger i starten av svangerskapet, så hvis det blir en "uvanlig" mens ville jeg ikke mistet alt håp :) kan jo og være mulig med en kjemisk,men jeg vill ikke mistet alt håp enda! Streken er jo der :)

Ånei, sender en trøsteklem :( det er ikke sjans for at blødninger bare er uskyldig heller? Eller at det er en festeblødning?
Kan vel være festeblødning, passer jo med dpo dagene. Men jeg har vært gravid 12(!) ganger og aldri opplevd festeblødning. Men har også mensenmurringer så er sikkert tr :(
Men OM jeg ikke er gravid og mensen skulle komme uansett så like greit hun kommer nå. Så er jeg ferdig til jul, slipper og gå enda neaten 1 uke og lure, og vi kan starte på pp7 fortere :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hehe mannen er søt da. Han sier at det IKKE er tr som er kommet. Er umulig så treffsikker som han er mener han :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vis vedlegget 43572

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hmm!! Den streken så jeg godt, og den ser rosa ut i mine øyner. Ville ikkeha mista håpet helt enda :) Masse lykke til!! Håper det er festeblødning du har nå og ikke mensen ;)

Har faktisk ikke blødd noe mer enn det som kom for 5 timer siden. var bare litt brunt på papiret når jeg var på wc i stad.
Klarer ikke nå å huske hvordan tr starter hos meg, men mener å trur at det er mye som kommer med en gang. Men har typiske mensensmerter så orker ikke håpe for mye. Heller satse på å befrukte gullegget i romjula :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Har faktisk ikke blødd noe mer enn det som kom for 5 timer siden. var bare litt brunt på papiret når jeg var på wc i stad.
Klarer ikke nå å huske hvordan tr starter hos meg, men mener å trur at det er mye som kommer med en gang. Men har typiske mensensmerter så orker ikke håpe for mye. Heller satse på å befrukte gullegget i romjula :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg venter litt med å flytte deg jeg da. ;)

*Taster på app på mobilen*

Jeg venter litt med å flytte deg jeg da. ;)

*Taster på app på mobilen*
Trur du trygt kan flytte meg. Kun blod på papiret etter dobesøk foreløbig, men disse menssmertene er ikke til å ta feil av :mad:

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tror ved nærmere gjennomtenking at EL var enten 4. eller 5. desember og at jeg dermed kan være så mye som 11 eller 12 DPO imorgen. Har kjent mye stikninger i magen og vært litt kvalm og uggen siste dagene. Lurer derfor på å bryte prinsippet mitt og ta en test allerede imorgen, selv om jeg ikke egentlig klarer å tro at det kan være noe og aller helst ikke vil la meg gire opp. Men jeg klarer altså ikke å la være :p Hva tror dere, ta en test eller vente til TR er forsinket? Tenker litt som så at det er greit å få en blendahvit test og for å ikke bli stadig mer forhåpningsfull og så kjempeskuffa når tr kommer...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp