Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma, pappa og søstrene mine 600 kr hver. Ungene har variert litt i år pga at lillebror har fått så mye no i det siste som han har trengt. Så til han har eg bare kjøpt voksi pose og endel leker. Så ca 2000-2500 kr. Storebror fikk ipaden på deling med megden kosta jo litt over 5000kr. Og så ein del leker til noen tusenlapper.
Oi, det var mye!! Vet ikke eksakt hvor mye vi bruker, men her kjøper vi ikke store gaver. Snuppa får ikke store gaven i år da hun får så mye ellers og ikke skjønner så mye av det i år.
Det er tanken som teller og en god gave trenger ikke å være dyr. Samme som at det ikke betyr at en dyr gave er en bra gaveJeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har så god råd. Alle gavene ( bortsett fra barna) har en verdi på rundt 200kr. Barna får til rundt 500. Jeg gir vel sikkert til ca 10 stk utenom barna. Sånn er d her hvertfall
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
"Bare"2000-2500,- ??? Hoisann... Langt uten for vår verden hvertfall...Mamma, pappa og søstrene mine 600 kr hver. Ungene har variert litt i år pga at lillebror har fått så mye no i det siste som han har trengt. Så til han har eg bare kjøpt voksi pose og endel leker. Så ca 2000-2500 kr. Storebror fikk ipaden på deling med megden kosta jo litt over 5000kr. Og så ein del leker til noen tusenlapper.
"Bare"2000-2500,- ??? Hoisann... Langt uten for vår verden hvertfall...
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Iiiiiiiik.......Uff... Alt for mye... Det verste er at jeg faktisk føler at jeg må gi såpass.
Mamma:1000
Pappa:1000
Besteforeldre: 600
Lillebror: 1500
Kjæreste: 4000 (i år pga jakke som han trengte)
Svigerforeldrene: 1500
Tantebarnet: 1000
Syns det blir mye penger jeg heller kunne brukt på andre ting, men alle ønsker seg ting som koster.