**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er jo godt tegn :-D Du fikk jo positiv på digitalen også, og tempen din er jo høy og fin! Så det går nokk helt fint. Vi kommer til å savne deg her da! Håper du dukker innom innimellom :-D

Jeg sniker nok her inne en god stund, dere er altfor mange som jeg "kjenner" nå som jeg må se at får positiv test før jeg kan slutte å snoke. :p

Jeg liker det! Men var glad du fortsatt hadde med "anonym"-delen for da jeg så et nick med huleboer svare på noe jeg hadde skrevet i en veldig "familiær" tone så skjønte jeg ett sekund ingenting. "Hvem i huleste er det da?" :p

Kan jo ikke bare bytte nick og bli ugenskjennelig så selvfølgelig måtte jeg ha med anonym biten

Jeg trenger litt hjelp nå, jeg har da bestillt mine første billig tester som burde egentlig kommet i dag men tilbake til poenget; Jeg ser flere skriver det kom strek til etter tidsfristen. Hva vil det si? At hvis jeg tar en test og det kommer en strek til etter tidsfristen, vil det si jeg ikke er gravid? :p

Positiv test - riktig farge, riktig tykkelse på streken, innen tidsfristen
Negativ test - ingen strek innen tidsfristen
Ugyldig resultat - feil farge på streken (grå, kalles skyggestrek), feil fasong på streken (da er det nok bare litt fargestoff som er dradd utover og ikke en strek) eller strek etter tidsfristen.

MEN mange som tester tidlig får svak strek etter tidsfristen i starten fordi de har lite hcg og strimlene er trege. Det regnes som ugyldig resultat (for det kan visstnok komme av andre ting også), men stort sett så er det et ganske spennende tegn på at noe skjer i kroppen.

Her er mine eggløsningstester de siste 4 dagene. Øverst CD11, CD12, CD13, CD14.. Testene fra CD6- til CD10 ser akurat like ut. Er ikke det litt rart at de ALDRI blir sterkere? ARGH :-P Vil jo så gjerne ha positiv snart, så jeg kan få kommet meg til GU :-)

Vedlegg

• 20131212_174745.jpg
    20131212_174745.jpg
    808,1 KB · Visninger: 46
Takk jenter :) Kribler i magen etter og teste nå! Har jo virkelig ingen tegn på at TR kommer (jeg pleier å bli drit dårlig dagen før med høy feber, sterke smerter og oppkast) Men her er det null tester :p Blir spennende i morgen altså, da tanta skal melde sin annkomst om hun velger å dra innom :)

Her er mine eggløsningstester de siste 4 dagene. Øverst CD11, CD12, CD13, CD14.. Testene fra CD6- til CD10 ser akurat like ut. Er ikke det litt rart at de ALDRI blir sterkere? ARGH :p Vil jo så gjerne ha positiv snart, så jeg kan få kommet meg til GU :)

Men det ser jo ut som de er på god vei da?

Men det ser jo ut som de er på god vei da?
Nja men når testene har vært akurat lik styrke siden CD6? :-/ Håper de skal være sterkere hver dag, men nå har jeg 9 tester med sånn ca samme styrke på streken. :-(

Nja men når testene har vært akurat lik styrke siden CD6? :-/ Håper de skal være sterkere hver dag, men nå har jeg 9 tester med sånn ca samme styrke på streken. :-(

Ja, det er jo litt merkelig.. :/ De burde jo blitt sterkere .. :( Kroppen er virkelig merkelig til tider!

Her er mine eggløsningstester de siste 4 dagene. Øverst CD11, CD12, CD13, CD14.. Testene fra CD6- til CD10 ser akurat like ut. Er ikke det litt rart at de ALDRI blir sterkere? ARGH :p Vil jo så gjerne ha positiv snart, så jeg kan få kommet meg til GU :)

Men disse blir da sterkere? Jeg synes den øverst på bilde er mye sterkere enn den nederst på bilde.

Men disse blir da sterkere? Jeg synes den øverst på bilde er mye sterkere enn den nederst på bilde.
Den øverste er på CD11 :-O Jeg tror de blir svakere. La alle nedover nå og skrev på CD 6....osv. Det ser faktisk ut som de blir svakere igjen. Nå skjønner jeg ingenting.

Den øverste er på CD11 :-O Jeg tror de blir svakere. La alle nedover nå og skrev på CD 6....osv. Det ser faktisk ut som de blir svakere igjen. Nå skjønner jeg ingenting.

Jøss. Ja, for den øverste ser sterkest ut, og jeg synes det ser ut som det er gradvis. Kanskje kroppen din prøver på EL flere ganger i syklusen..

Har ikke sett så mye på dem ved siden av hverandre, har bare sett at ingen er positive. Kunne jo nesten sett ut som om eggløsning har vært? Eller at den har prøvd på, men fikk det ikke til.

Vedlegg

• 20131212_183739.jpg
    20131212_183739.jpg
    886,7 KB · Visninger: 48
Jøss. Ja, for den øverste ser sterkest ut, og jeg synes det ser ut som det er gradvis. Kanskje kroppen din prøver på EL flere ganger i syklusen..
Rare kroppen min ... Jeg hadde jo ganske høy temp i dag da. Er jo sånn temp jeg pleier å ha i dpo land. Men synker nokk i morgen. Tror ikke eggløsning har vært

Rare kroppen min ... Jeg hadde jo ganske høy temp i dag da. Er jo sånn temp jeg pleier å ha i dpo land. Men synker nokk i morgen. Tror ikke eggløsning har vært

Nei. Hmm.. Får se de neste dagene da.

God kveld damer! Jeg har vært på skosalg idag, og kjøpt meg sko til både jobb og privat; Sorel og Timberland! Nå skal jeg ikke fyse mer :D Får teste ut et par nå, må lufte dyret.

Jeg legger meg. Sittet og halvdubbet (og sovet et lite sekund eller tre, oppdaget ikke at mannen var kommet opp fra å ha lagt barna...) siden åtte. Litt oppfrisket av en dusj, men meget sengeklar.

Godt det snart er helg.

God kveld damer! Jeg har vært på skosalg idag, og kjøpt meg sko til både jobb og privat; Sorel og Timberland! Nå skal jeg ikke fyse mer :D Får teste ut et par nå, må lufte dyret.
Timberland er verdens beste vintersko :D Gled deg :) Skoshopping er jo det morsomste som er :P

Er det noen damer her som skal teste i morgen da? :) Jeg fikk testene i posten nå så i morgen er det testing :D *kryssefingrene*

Her kom mensen i dag. Var passe missfornødd ja. Ikke det jeg hadde planer eller ønske om. Satsa på at denne pp. går i boks.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp