**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei

Jeg prøver å komme meg litt bort herfra, men klarer ikke helt.
Sitter med en fane for FS, og en for aug. -14.
Er også "overbevist" om at jeg snart kommer tilbake hit.

Har problemer med å høle glede over å endelig ha blitt gravid

Hei

Jeg prøver å komme meg litt bort herfra, men klarer ikke helt.
Sitter med en fane for FS, og en for aug. -14.
Er også "overbevist" om at jeg snart kommer tilbake hit.

Har problemer med å høle glede over å endelig ha blitt gravid

Jeg snoker på august 14, men klarer ikke helt å komme over den tråden med innrømmelsene over at man spiser spekemat og så vider og så videre, og nå tar det jo helt av der? :p Det blir sånn popkorn-tråd (jeg heier på de som er for å følge anbefalingene jeg da.) Så. FS føles fortsatt tryggest frem til spiren sitter. Om spiren sitter tør jeg da virkelig ikke ta noen som helst sjanser overhodet på at JEG skal gjøre noe man vet at KAN (ja, liten sjanse, men KAN) føre til at noe går galt nå. *ANGST*

Ikke vær overbevist om at du skal tilbake hit, du skal være på august 14 (og jeg håper at jeg straks skal flytte etter..:D)

Jeg snoker på august 14, men klarer ikke helt å komme over den tråden med innrømmelsene over at man spiser spekemat og så vider og så videre, og nå tar det jo helt av der? :p Det blir sånn popkorn-tråd (jeg heier på de som er for å følge anbefalingene jeg da.) Så. FS føles fortsatt tryggest frem til spiren sitter. Om spiren sitter tør jeg da virkelig ikke ta noen som helst sjanser overhodet på at JEG skal gjøre noe man vet at KAN (ja, liten sjanse, men KAN) føre til at noe går galt nå. *ANGST*

Ikke vær overbevist om at du skal tilbake hit, du skal være på august 14 (og jeg håper at jeg straks skal flytte etter..:D)

Når det gjelder mat og slikt er jeg veldig avslappet.
Syns mange har litt for "panikk holdning" til..

Altså, jeg følger rådene, men får ikke panikk om jeg får i meg noe jeg skal heller

Når det gjelder mat og slikt er jeg veldig avslappet.
Syns mange har litt for "panikk holdning" til..

Altså, jeg følger rådene, men får ikke panikk om jeg får i meg noe jeg skal heller

Jeg jobber på sykehus og følger derfor alle Helsemyndighetene sine anbefalinger, og kom derfor nå med ett innspill til tråden allikevel. Om jeg skal flytte inn på august om noen dager kan jeg jo like gjerne si hallo i den tråden som har irritert meg mest.

Og som tidligere sagt, det er ikke fordi hun absolutt skal spise fenalåret sitt, det er fordi hun skryter av at hun spiser det - det irriterer vettet av meg.

Det er jo ikke for morro skyld de anbefaler og ikke spise det! Jeg tenker litt at går det galt og du har proppa i deg alt du ikke skal, hvor dårlig samvittighet får du ikke da? Det er 9 mnd av livet ditt du skal holde deg unna for babyen sin skyld. Men alle er forskjellige, og takk Gud for det :)

Men la oss ikke fortsette den greia der her :p

Det er jo ikke for morro skyld de anbefaler og ikke spise det! Jeg tenker litt at går det galt og du har proppa i deg alt du ikke skal, hvor dårlig samvittighet får du ikke da? Det er 9 mnd av livet ditt du skal holde deg unna for babyen sin skyld. Men alle er forskjellige, og takk Gud for det :)

Hihi.. Nei, skal ikke fortsette her. Men har veldig lyst til å spørre om de i den tråden tipper i Lotto. For sjansen for sen fosterdød (og særlig de som er uforsiktige) er mye større enn milliongevinst i Lotto. :confused:

Jeg slutter nå. :-) Jeg ble bare veldig irritert over en ekstremt bastant påstand i tråden. Haha.. Og sikkert litt ekstra hormonell siden legen ikke har ringt meg med hcg-resultatet mitt.

*Taster på app på mobilen*

Hihi.. Nei, skal ikke fortsette her. Men har veldig lyst til å spørre om de i den tråden tipper i Lotto. For sjansen for sen fosterdød (og særlig de som er uforsiktige) er mye større enn milliongevinst i Lotto. :confused:

Jeg slutter nå. :-) Jeg ble bare veldig irritert over en ekstremt bastant påstand i tråden. Haha.. Og sikkert litt ekstra hormonell siden legen ikke har ringt meg med hcg-resultatet mitt.

Jeg er så enig med deg som det går Ann å få blitt :) Men det er de ikke der inne :p Kunne de ikke bare holdt kjeft om hva de driver med bak fire vegger da... Er så unødvendig.. Kjenner jeg faktisk blir litt lei meg av at de tar så lett på det :(

Noen som skal noe gøy til helgen da? :)

Jeg slutter nå. :) Jeg ble bare veldig irritert over en ekstremt bastant påstand i tråden. Haha.. Og sikkert litt ekstra hormonell siden legen ikke har ringt meg med hcg-resultatet mitt.

Hehe..
Elsker den sammenligningen der

Jeg og måtte nesten lese hva det handler om. Eg kunne ikje være mer enig med deg. Spesielt vi som er prøvere, og ser de som faktisk har klart å bli gravide tar så lett på det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg og måtte nesten lese hva det handler om. Eg kunne ikje være mer enig med deg. Spesielt vi som er prøvere, og ser de som faktisk har klart å bli gravide tar så lett på det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja. Altså. I den studien jeg fant istad så var det 4 av 1000 fostere som dør etter uke 22. Og en del av dem sannsynligvis fordi moren har vært uforsiktig (og en stor del av dem av grunner man ikke får gjort noe med også selvfølgelig). Da oppleves det ganske provoserende å skryte av at man tar sjansen når andre prøver og prøver på å få en liten spire ja.

Noen som skal noe gøy til helgen da? :)
Vi får besøk av noen venner i helgen :-) Så blir det julegaveshoppng og hobitten på Lørdag på kino! Hvordan går det med deg lykkeliten? Ikke hørt noe fra legen? Krysser fingrene for deg :-D Det går nokk fint denne gangen skal du se!!

Vi får besøk av noen venner i helgen :) Så blir det julegaveshoppng og hobitten på Lørdag på kino! Hvordan går det med deg lykkeliten? Ikke hørt noe fra legen? Krysser fingrene for deg :-D Det går nokk fint denne gangen skal du se!!

Nei, svaret var ikke kommet i dag. Så må vente til i morgen. Men jeg tok en ny EL-test (har jo bare én g-test igjen så den vil jeg spare til i morgen tidlig. Har bestilt flere da....) Og den EL-testen var sterkere enn gårsdagens. I går var EL-testen positiv med like sterke streker, i dag var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Så. :p Da håper jeg det er pga. hcg akkurat nå. :D

Jeg trenger litt hjelp nå, jeg har da bestillt mine første billig tester som burde egentlig kommet i dag men tilbake til poenget; Jeg ser flere skriver det kom strek til etter tidsfristen. Hva vil det si? At hvis jeg tar en test og det kommer en strek til etter tidsfristen, vil det si jeg ikke er gravid? :p

Nei, svaret var ikke kommet i dag. Så må vente til i morgen. Men jeg tok en ny EL-test (har jo bare én g-test igjen så den vil jeg spare til i morgen tidlig. Har bestilt flere da....) Og den EL-testen var sterkere enn gårsdagens. I går var EL-testen positiv med like sterke streker, i dag var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Så. :p Da håper jeg det er pga. hcg akkurat nå. :D
Det er jo godt tegn :-D Du fikk jo positiv på digitalen også, og tempen din er jo høy og fin! Så det går nokk helt fint. Vi kommer til å savne deg her da! Håper du dukker innom innimellom :-D

Jeg trenger litt hjelp nå, jeg har da bestillt mine første billig tester som burde egentlig kommet i dag men tilbake til poenget; Jeg ser flere skriver det kom strek til etter tidsfristen. Hva vil det si? At hvis jeg tar en test og det kommer en strek til etter tidsfristen, vil det si jeg ikke er gravid? :p
I teorien er den vell ikke positiv. Men det tyder jo på at det er en spire som prøver å klore seg fast. Jeg har ALDRI fått noe som helst tegn til strek etter tidsfristen heller. Så dersom en får det, kan det jo tyde på at du kanskje er gravid!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp