**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Krysser alt for deg. Når ringer du legen? Nedtelling vet du.

Krysser alt for deg. Når ringer du legen? Nedtelling vet du.

De åpner kl. 8, så jeg tenkte å ringe da og høre med sekretæren om det kom i går ettermiddag allerede, eller om hun vet når det pleier å komme på dagen. Kan jo hende jeg må ringe dem etter lunsj, da tror jeg de åpner telefonen igjen 1230 eller 1300. Det finner jeg vel ut når jeg kommer gjennom en eller annen gang etter kl. 8.

Ok, åtte minutter på min mobil til kl åtte.

Da sjekker jeg igjen litt etter det

Nå er jeg spent på dine vegne Lykkeliten

Vente i spenning :) Krysse fingran for at d gjekk bra :)

Dette må jo bare gå :) Du har så mange som sender deg gode tanker :)

Men skulle ikke vi skravle oss gjennom ventinga?

Våknet i dag av at jeg trodde huset ble rivd ned, men Neida det var bare pus som klarte å velte hele juletreet og knuse omtrent alt på det :p Det synes jeg var morsomt å holde på med 5 om morgen :) :) Pus og jul er ingen god kombinasjon

Og jeg må bare juble litt for at jeg har liggi med stikkninger i livmoren i halve natt selvom det er sykt vondt hadde jeg det forrige gang jeg ble gravid så har et lite håp :D

Nå er jeg spent på dine vegne Lykkeliten

Vente i spenning :) Krysse fingran for at d gjekk bra :)

Krysser her og for deg :)

Dette må jo bare gå :) Du har så mange som sender deg gode tanker :)

Tusen takk for alle kryssede fingre og alle heiarop!

Nei, de hadde ikke fått inn resultatet enda. Hun ba meg ringe inn på nytt etter lunsj. Og så ringte telefonen min, og etter det så ble jeg plutselig litt opptatt en stund. BEKLAGER! Skulle selvfølgelig sneket meg inn hit allikevel. :oops: Noen ganger går tiden plutselig veldig fort (eller, telefonkøen til legekontoret var treeeeeeg).

Jeg skal oppdatere mer når jeg har ringt på nytt. :)

Trenger du noen å skravle med frem til lunsj? Noe å gjøre på?

Du kan analysere min graf mot tidligere mnd og anslå 4, 5 eller 10 dpo.

Fasiten blir først kjent når mensen kommer.

Jeg "tror" nemlig på 10. Men det er meget mulig veldig feil.

Trenger du noen å skravle med frem til lunsj? Noe å gjøre på?

Du kan analysere min graf mot tidligere mnd og anslå 4, 5 eller 10 dpo.

Fasiten blir først kjent når mensen kommer.

Nei. Fasiten blir først kjent når du har to streker på testen! :D (Gullegget!)

Jeg har faktisk noen ting jeg burde ha gjort før lunsj, så jeg lurer på om jeg skal forsøke å ta fatt på det. Jeg blir litt smårar av å sitte på BV hele tiden akkurat nå for da kjenner jeg bare etter om det gjør vondt noe sted, eller om det er noen symptomer. Jeg er jo blitt helt håpløs. Det er vel kanskje fordi dette er døde-spirer-dagene mine (i dag og i morgen). Jeg føler meg litt tullete også, blir flau av meg selv. :p Jeg som skal være fornuftig og rolig.... :eek::rolleyes:

Jeg skal titte på grafene din da, det er morsomt. Jeg synes det er kjemperart om du er 4 eller 5 dpo pga. at tempen din er så mye høyere enn tidligere. Hmm.. Kan du ha hatt litt feber alle de dagene? Er så rart.

Eller. Jeg blir smårar av å sitte på BV og burde sikkert gjort noe annet, men vi får se, jeg klarer jo ikke helt å la være å sitte på BV da.....

Gjør det du skal du, så skal jeg jobbe.

Jeg kan ikke tro at jeg hadde "0,3 grader feber" 4-5 dager i strekk?

Gjør det du skal du, så skal jeg jobbe.

Jeg kan ikke tro at jeg hadde "0,3 grader feber" 4-5 dager i strekk?

Nei, det synes jeg også er rart. Og med åpen tapp, og FC noen dager senere så stemmer det jo veldig bra med de tidligere grafene dine. Så tappen og tempen ser jo ut til å være enige. Tenker vi stoler på det jeg. :)

Ja, jeg stikker en tur. Kan godt hende jeg stikker innom innimellom. Jeg sier ifra når jeg har ringt legekontoret på nytt. De åpner kl. 13 etter lunsj. :)

Speinnanes å følg med dokk andre jo :) Krysse fingran å håpe dokk e gravid å at spiren sitt i 9 mnd t aill sammen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp