**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Knis, kan være lurt å bare holde seg unna ja ;)

- Taster med appen -

Ja, jeg tror jeg må det for egen helses skyld. Jeg får fort sånn følelse:

"Nei, altså, ungen synes redningsvesten og bilbelte er ubehagelig så da blir det så mye grining. Går jo oftest greit uten, gjør det ikke det da? Nei, vi må få bestemme selv og gjøre som vi vil." Jeg blir så utrolig irritert, for hvem er det egentlig som snakker på vegne av barnet? Det er jo bare voksne egoister. Arg! Haha.. Nei, nå kom det ut her i stedet? Hahahaha.. Jeg er håpløs.

FS er mye bedre. Heftigste "diskusjonen" er om man ser eller ikke ser en supersvak strek. :p

Ja, jeg tror jeg må det for egen helses skyld. Jeg får fort sånn følelse:

"Nei, altså, ungen synes redningsvesten og bilbelte er ubehagelig så da blir det så mye grining. Går jo oftest greit uten, gjør det ikke det da? Nei, vi må få bestemme selv og gjøre som vi vil." Jeg blir så utrolig irritert, for hvem er det egentlig som snakker på vegne av barnet? Det er jo bare voksne egoister. Arg! Haha.. Nei, nå kom det ut her i stedet? Hahahaha.. Jeg er håpløs.

FS er mye bedre. Heftigste "diskusjonen" er om man ser eller ikke ser en supersvak strek. :p
Mye hormonet ute og går i terminforumene :P

- Taster med appen -

Ja, men kjenner det er greit. Er ikke fryktelig frisk akkurat :p Har ikke orket å spise enda.

- Taster med appen -

Ja, var det jeg tenkte da jeg spurte deg i går. At det hørtes jo ikke helt behagelig ut å ligge i gynekolog-stolen med spysjuke. :(

Du får forte deg å bli frisk i god tid til timen neste uke! :D

Det er alltid en og annen som har sånn spekemat-tråd. Alltid.

På lik linje med de som ikke tar folat og mener det er helt ok å anbefale å la være, siden deres mor ikke ble anbefalt det.

Det er noen som røyker, noen kommer til å si at de drikker litt, og at vi er hysteriske om vi mener noe annet.

Noen skryter opp nett av å kjøre for fort, noen av å snylte på skatt eller trygd.

Sånn er det bare.

"jeg spiser spekemat, se på meg!" finnes i alle gravidfora.

Det er alltid en og annen som har sånn spekemat-tråd. Alltid.

På lik linje med de som ikke tar folat og mener det er helt ok å anbefale å la være, siden deres mor ikke ble anbefalt det.

Det er noen som røyker, noen kommer til å si at de drikker litt, og at vi er hysteriske om vi mener noe annet.

Noen skryter opp nett av å kjøre for fort, noen av å snylte på skatt eller trygd.

Sånn er det bare.

"jeg spiser spekemat, se på meg!" finnes i alle gravidfora.

Jamen da trenger du ikke flytte til september, da kan du bli med til august. De trådene er allerede på august...

Jeg forstår jo at folk er forskjellige, men jeg forstår virkelig ikke behovet for å lage en tråd om det? Gangster-mamma? "Hey, you punk! Look at me!" :taunt010

Og så blir jeg dobbelt bekymret da. Bekymret for spiren min OG for spiren deres. Stakkars liten. Inni magen og kan ikke tale sin egen sak.

I dag er det umulig å konsentrere seg på jobb..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jamen da trenger du ikke flytte til september, da kan du bli med til august. De trådene er allerede på august...

Jeg forstår jo at folk er forskjellige, men jeg forstår virkelig ikke behovet for å lage en tråd om det? Gangster-mamma? "Hey, you punk! Look at me!" :taunt010

Og så blir jeg dobbelt bekymret da. Bekymret for spiren min OG for spiren deres. Stakkars liten. Inni magen og kan ikke tale sin egen sak.

Vi får se.

Ff flyttet el for meg igjen...

Litt tidlig å starte trifase så tidlig som 4 dpo.

Med slim i etterkant også er nok ikke ff på villspor.

Bortsett fra at 36,6 er dpo temp for meg.

For en hormonell bombe jeg er i dag! Først sitter jeg å hylgråter av sons of Anarchy sesongsfinale og nå en episode av glee jeg har sett ørten ganger før, klarer ikke styre meg her :p godt jeg er hjemme alene

Måtte snike meg inn på august jeg og nå da og snike :p er det sånn det er å være del av et terminforum? Her virker jo alle så hyggelige og behjelpelige mens der synes jeg det tok litt av med Pepsi Max og spekemat! Tør ikke tenke på hvordan tråden snus/røyk hadde sett ut :p
Æ såg den tråden ,men orka itj å bli med i diskusjon der gitt :)

Hihi.. Det var vel en av dem ja. Jeg synes den er kjemperar. Hvorfor skal man skryte av at man ikke følger anbefalingene? Jeg vet jo at ikke alle gjør det, men jeg forstår ikke poenget med tråden - bortsett fra å irriterer alle andre.

Jeg tror jeg skal klare å styre unna de trådene hvor jeg får økt puls. Kanskje. Men det er lettere her inne på FS.

*Taster på app på mobilen*
Æ unngikk å svar på den tråden gitt, folk får gjør ka dæm vil :) Men æ synes det e irriterende med sånne folk som starte sånne tråda....e d for å skap krangel å diskusjona liksom..... :p
My kosliar stemning innpå FS ja :)

Æ unngikk å svar på den tråden gitt, folk får gjør ka dæm vil :) Men æ synes det e irriterende med sånne folk som starte sånne tråda....e d for å skap krangel å diskusjona liksom..... :p
My kosliar stemning innpå FS ja :)

Ja, jeg tror vi får luke bort de trådene vi ikke vil delta i. Skulle nesten vært mulig å skjule de trådene man ikke orker/ønsker å forholde seg til. :p

Nei, jeg synes også det er totalt unødvendig å starte sånne tråder. Ser ikke noe poeng i det. o_O

FS er jo det beste forumet! :) <3 Det er jo det eneste dumme med å bli gravid, man må flytte ut fra FS. :p

Litt tidlig å starte trifase så tidlig som 4 dpo.

Med slim i etterkant også er nok ikke ff på villspor.

Bortsett fra at 36,6 er dpo temp for meg.

Hmm.. Synes det nesten kunne se ut som det startet 5 dpo jeg, derfor jeg håpet at det kaaanskje kunne være mulig.

Ja, for det var tempen jeg så på. 36,6 er jo ikke din pre-EL temp.

Jada, ser ut som om jeg blir vip mens jeg enda er på FS jeg også.

Får lage meg litt middag, ikke spydd i hele dag, spist en hel brødskive idag også! Går rette veien nå!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp