<3 JUBELTRÅD <3

JEG jubler over at jeg har turt å fortelle både mamma og pappa om graviditeten (de bor ikke sammen), og begge to tok det med fattning! :D Så for meg jeg skulle bli slakta levende!
 
Jeg jubler for at filmen vi akkurat så ENDELIG er ferdig! :smiley-bounce005
 
Jeg jubler for at jeg snart skal pakke meg inn i dynen i den gode myke sengen min! Hahaha!!! :p
 
Jeg jubler litt for at jeg er i mye bedre form nå enn da jeg la meg i går. Omgangssyke er noe herk!
 
6+1 jubler jeg for i dag :)
(at ukene går så mye fortere når man har barn fra før er jeg overhodet ikke enig i..)
 
Jeg jubler for at snøen har kommet! Julestemning, hemmelighet i magen og kos i snøen med barna! :D
 
Hahaha er du veldig ung eller noe ?

Ikke sånn veeeldig ung. Er 21 :)
MEN singel, alene og midt under utdanning. Ikke helt slik helt slik jeg hadde sett for meg at min første barn skulle komme til verden, men jeg har tatt mitt valg og er bestemt på å få til dette.
 
Ikke sånn veeeldig ung. Er 21 :)
MEN singel, alene og midt under utdanning. Ikke helt slik helt slik jeg hadde sett for meg at min første barn skulle komme til verden, men jeg har tatt mitt valg og er bestemt på å få til dette.

Sniker litt fra Juli forum....
Må jammen si du svarte med fattning og ro, jammen litt av ett spydig spørsmål og måte å formulere seg på.
Syns du er utrolig tøff som står for dine egene avgjørelser og velger det du føler er rett, dette skal du nok få til kjempe fint :)
Har du mye igjen av skole? Mulighet for litt avlastning av foreldre og slik så det er mulig å kanskje fullføre skolegangen?
Sender deg en stor klem!
 
Sniker litt fra Juli forum....
Må jammen si du svarte med fattning og ro, jammen litt av ett spydig spørsmål og måte å formulere seg på.
Syns du er utrolig tøff som står for dine egene avgjørelser og velger det du føler er rett, dette skal du nok få til kjempe fint :)
Har du mye igjen av skole? Mulighet for litt avlastning av foreldre og slik så det er mulig å kanskje fullføre skolegangen?
Sender deg en stor klem!



Hehe, du kan så si :) men ikke verdt å hisse seg opp over. Regner med det ikke var ment så spydig som det ser ut som ;)

Jeg har minst to år igjen, men føler liksom ikke det er sånn veldig hast. Har fast jobb, og tar utdanningen litt sånn ved siden av. Men har helt klart bestemt meg for at jeg skal fullføre det løpet jeg har starta på! :)

Håper jo på hjelp, og tror nok jeg får det. Om ikke så skal jeg vel få til det å :) tar ikke sorgene så veldig på forskudd jeg altså.

Stor klem tilbake til deg, også :D



Vv
 
Back
Topp