* SKRAVLETRÅDEN *

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Skal vi se hvor lang vi får skravletråden?? Alltid greit med en rein skravletråd uten noe spesielt emne for oss som har ett stort behov for å skravle (hmmm..hvertfall jeg) hehe her kan vi skravle om alt mulig, både positivt å negativt, følelser rundt svangerskapet og tanker man har :)
 
Æ kainn jo start.....;)
Æ har hatt stikninger/murringa i magen i dag,særlig ved tunge løft....fleir som har det sånn?:rolleyes:
 
Jeg har kynnere så fort jeg gjør litt mye. Fare for tidligere sykemld i dette svangerskapet frykter jeg:/
 
Jeg har kynnere så fort jeg gjør litt mye. Fare for tidligere sykemld i dette svangerskapet frykter jeg:/
Kanskje det e kynnera æ å har....aldri opplevd d før å d her e mitt 4 svangerskap :)
 
Æ kainn jo start.....;)
Æ har hatt stikninger/murringa i magen i dag,særlig ved tunge løft....fleir som har det sånn?:rolleyes:
Samme her, og i korsryggen. Blir stressa når jeg kjenner det for at det skal gå gærent, men nå har det jo vært sånn siden søndag av og på, og fortsatt gravid så. Krysser fingerene videre ;)
 
Kan jo være. Kynnere fikk jeg ikke før i uke 20 med førstemann, men kjenner set godt igjen nå.
 
Jeg har også menssmerteliknende murringer, men såvidt jeg husker hadde jeg det forrige gange også... Er mye tøy og strekk inni magehusene våre...
 
Ja, hadde skikkelig stikking på begge sidene i går kveld/natt ble litt bekymra, men tror nok d er ganske naturlig. Med tanke på hva som skjer der inne ;-)

Flere som føler at magen har kommet litt fram?! Jeg har vært dårlig og kastet opp, og faktisk gått ned i kroppsvekt, men minikulen forblir!
 
Jeg har også skikkelig murringer /stikkinger.. Igår var det veldig mye på venstre side, pluss at den samme siden var ekstremt øm, så ringte legevakta, jeg måtte komme med en gang.. Fikk tatt ul, men lite å se så tidlig. Tok hcg-prøve, og skal tilbake om en uke for ny prøve og ny ul... Det som er at jeg synes det er litt skummelt med tidlig ul, har hørt at det er ikke så bra.. Noen som har erfaring/synspunkter på det. Var legen min som sa dette, (angående bølgene som blir sendt for å få bildet, rister, og det er ikke bra for den lille og verre dess mindre den er)... Ble livredd jeg..
 
Jeg har også skikkelig murringer /stikkinger.. Igår var det veldig mye på venstre side, pluss at den samme siden var ekstremt øm, så ringte legevakta, jeg måtte komme med en gang.. Fikk tatt ul, men lite å se så tidlig. Tok hcg-prøve, og skal tilbake om en uke for ny prøve og ny ul... Det som er at jeg synes det er litt skummelt med tidlig ul, har hørt at det er ikke så bra.. Noen som har erfaring/synspunkter på det. Var legen min som sa dette, (angående bølgene som blir sendt for å få bildet, rister, og det er ikke bra for den lille og verre dess mindre den er)... Ble livredd jeg..
Mmmm,aldri hørt at det e skadelig i så kort tid som ul pågår...Æ spurt legen på sykehuset sist gang å hainn sa at det ikke va skadelig med tidlig ul :)
 
Endelig fredag! Har tent "tusen" lys i mitt begynnende julehus:) så snart minstemann på tre er lagt skal jeg og guttene på 12 og 13 bake brune pinner(gleder meg til å smake deigen:p ). I morgen skal vesla være med og bake også, kakemenn. Elsker denne tida, godt svangerskapskvalmen ikke er kommet enda;)
 
Hvor får jeg opp det? *føler meg litt grønn* hihi
Du må ihvertrfall være på dataen, ikke på appen (det måtte iallfall jeg). Så går du inn på forum. Øverst til venstre er det en menylinje, der trykker du på nicket dittImageUploadedByBV Forum1386349513.523032.jpg
Lykke til!
 
Sikkert ikke farlig å drikke en shake, men du bør ikke leve på dem :p


Isted måtte jeg hjelpe en dame som satt fast på glatten. Når jeg kom ut av min bil så sa hun: "oi, du som er gravid kan ikke dytte, du må kjøre" #oppblåst
 
Back
Topp