Gode nyheter :-D SÅ BRA!!! Jeg ringte til gynekologen nå, så kom bare til resepsjonen. Så gynekologen skal ringe meg ila dagen!
Takk! Ja, det var fantastisk!
Ok, du får holde oss på pinebenken litt til da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode nyheter :-D SÅ BRA!!! Jeg ringte til gynekologen nå, så kom bare til resepsjonen. Så gynekologen skal ringe meg ila dagen!
Jeg er jo helt enig!!! Det ser jo tydelig ut som at eggløsning fant sted også.. Høyere temp, slim, smerter. Kan ikke skjønne hvis ikke :-/ Nå tok jeg eggløsningstest på dag 6 da, og jammen kom det ikke opp en tydelig strek. Har som regel ikke vært noe strek der før CD13. Så blir spennende å se på den hvordan den blir videre. Kanskje jeg får eggløsning tidlig jeg også. Og at syklusen bare stabiliserer seg nå etter fotsoneterapien!Takk! Ja, det var fantastisk!
Ok, du får holde oss på pinebenken litt til da.Si ifra når du har fått telefonen da, jeg krysser virkelig fingrene for at gynekologen forstår utfordringen nå og gir deg hjelp. Du trenger jo absolutt noe som gir deg lengre lutealfase, jeg kan ikke skjønne noe annet?
Jeg er jo helt enig!!! Det ser jo tydelig ut som at eggløsning fant sted også.. Høyere temp, slim, smerter. Kan ikke skjønne hvis ikke :-/ Nå tok jeg eggløsningstest på dag 6 da, og jammen kom det ikke opp en tydelig strek. Har som regel ikke vært noe strek der før CD13. Så blir spennende å se på den hvordan den blir videre. Kanskje jeg får eggløsning tidlig jeg også. Og at syklusen bare stabiliserer seg nå etter fotsoneterapien!Lov å være litt optimistisk.
En ting du kan ha i bakhodet, hvis det (gud forby) ikke klaffer denne gangen, er om du kan ha samme greia som min lege tenkte påSmå cyster i livmoren, som gjør at blodet ikke kommer ordentlig til og dermed fremkaller aborter - kjemiske som spontanaborter.Dette kan legen finne ut av med en blodprøve, og da får man blodfortynnende, og vips har man høynet oddsen betraktelig
Ikke at jeg sier dette er tilfelle, men det er greit å ha i bakhodet kanskje?
Vi håper selvfølgelig at det er NÅ det skjer
Og jeg skal heie på deg hele veien!!
Lykke til, kjære deg! <3 Du kan jo ikke ha fått el tidligere uten grunn
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Kan man se disse cystene da, eller er det kun ved blodprøve? Jeg var hos gynekologen i går, og han sa at han synes det så ut som jeg hadde veldig fin blodforsyning i livmoren, og at han ikke kunne se noe unormalt. Var innvendig ultralyd. Han så også at egget hadde sluppet fra venstre side og at den eggstokken nå jobbet som normalt.
Jeg skal ha dette i bakhode og ta det opp med legen ved oppfølging i januar om det ikke klaffer nå. Men jeg har jo tenkt at dette er bhg-skjebne-spiren min. Haha..Kroppen min som har en sær form for humor kanskje?
Takk for oppmuntrende ord! Det er ikke så lenge til jeg vet om det klaffet eller ikke, i første omgang regner jeg med positiv test en gang mellom søndag til onsdag dersom jeg har et befruktet egg denne syklusen, og så får vi jo se utover i neste uke om jeg får sterkere strek eller ikke dersom jeg har et befruktet egg. Ajaj.. Vente, vente, vente.
Akkurat det vet jeg dessverre ikke, men slik jeg forsto det kunne de være vanskelig å oppdage hvis man ikke så etter de, men det skal jeg ikke være skråsikker på altså. Alt ser helt normalt ut hos meg også, prøvene har kommet tilbake normale og jeg har fint systemJeg håper jo at det er dét som gjør at mine spirer ikke overlever (desperat etter svar? jeg? skjønner ikke hva du mener
), men for deg tror og håper jeg at det holder med det du fikk av legen
Helt fantastisk at du fikk slik hjelp!
Jeg følger spent med og gleder meg til å se hva som skjer videre!!Her er det bare å krysse fingrene og satse på at kroppen din jobber med deg denne gangen, for en spire fortjener dere nå
Lykke til!! Tvi tvi! Break a leg!(ikke på ordentlig bare) Og alt det der
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Spennende lykkeliten, håper så masse at du har en spire i magen!!
Jo det går bra, er opptatt med huset for tiden. Mannen skal ivei å ta blodprøver og sædprøve i morgen så håper vi får noe svar snartJeg håper jeg har en spire og at den setter seg fast.
Hvordan går det med deg? Koffert har laget en etterlysningstråd for deg ute på fellesen.
*Taster på app på mobilen*
Jo det går bra, er opptatt med huset for tiden. Mannen skal ivei å ta blodprøver og sædprøve i morgen så håper vi får noe svar snart
Oi, har hun? Så kosli, er nesten aldri innpå fellesen bare innpå de jeg følger for tidenda må jeg dit å svare!
Jeg har hørt at de gangene en faktisk er befruktet er de gangene med minst symtomerPP 6, 7 dpo
Jeg er litt redd for at vi ikke har befruktet ett egg denne ene syklusen hvor jeg skulle få teste Crinone. Om ikke vi har et befruktet egg så hjelper jo ikke Crinone noe som helst. Så jeg håper så inderlig vi har klart å befrukte egget og kan få svak strek om noen dager. For det er først etter en svak strek at jeg tenker at jeg får sjekket Crinone effekten, for spørsmålet da er jo: "Kan Crinone få streken til å bli sterkere? "
Og så tenker jeg også skumle tanker som; "Hva om jeg får en svak strek, også blir det på nytt bare svake streker før tr kommer?" Jeg er litt redd for at det ikke finnes noe som kan hjelpe meg å beholde spiren.
Det er for mye venting nå, jeg har for mye tid til å tenke skumle tanker. Dessuten har jeg mye mindre symptomer denne syklusen enn jeg har hatt de andre med kjemisk, så jeg er redd for at det betyr at det ikke er noen spire - ikke noe befruktet egg. Æsj.
*Taster på app på mobilen*
Jeg har hørt at de gangene en faktisk er befruktet er de gangene med minst symtomerMen ikke vet jeg.. Har aldri vært gravid. Krysser vertfall fingrene for deg <3 Spennenende å følge med på dagboka di
![]()
Jeg har hørt at de gangene en faktisk er befruktet er de gangene med minst symtomerMen ikke vet jeg.. Har aldri vært gravid. Krysser vertfall fingrene for deg <3 Spennenende å følge med på dagboka di
![]()