Så koselig!!Har i grunn noen av de samme tradisjonene som deg før jul. Da pynter vi litt sånn nå og da, satte frem adventsstaken med lys i går. En julestjerne i vinduet som lyser, og egentlig en adventstake i vinduet, men den har jeg ikke funnet i år. Også pynter vi pepperkakehus, lager litt julepynt og leser juleeventyr. På lille julaften spiser vi grøt og pynter juletre. På julaften ser vi på NRK1 hele dagen og spiser pinnekjøtt til middag og karamellpudding til dessert. I romjulen er det familiebesøk og nyttårsaftenen blir tilbragt i sofaen. Hehe.. Dritkjedelige på nyttårsaftenen, men det er så innmari stress med den dagen syns jeg. Syns desember er en fantastisk måned hvor det gis tid og rom for å tenke på andre
![]()
Hihi.. Jeg vet ikke hvordan nyttårsaften blir når vi får barn en gang. Vi pleier å reise på hytta til noen venner nå, men jeg kan egentlig tenke meg at vi da reiser alene til vår hytte. Eventuelt med ett vennepar med barn i samme alder. Blir vel roligere enn det har vært når vi har vært unge og barnløse.
Ja, pepperkakehuset er viktig! Og så baker vi mange andre småkaker.
Egentlig hadde jeg appelsin med nelliker de første årene jeg bodde hjemmefra. Det burde jeg jo fortsatt med. I rød sløyfe hengende i vinduet. Det er jo kjempekoselig, og lukter så godt!