Trollveitja
Elsker forumet
Hei:da kommer oppdateringen
Jeg er gravid
Snakk om å være heldig! (er fortsatt litt i sjokk..)
Gratulerer så mye!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei:da kommer oppdateringen
Jeg er gravid
Ja, jeg vet jeg er utrolig heldig! Håper dere andre følger etter snart.GRATULERER! Så heldig :-D
Gratulerer så myeJa, jeg vet jeg er utrolig heldig! Håper dere andre følger etter snart.
Gratulerer så masseHei:da kommer oppdateringen
Jeg er gravid
Synes hun kan la være å kommeÅåååh,har sånn murringa i magen å har hatt det et par daga no....ska ha mensen på mandag eller onsdag, utifra mensen/SA....kainn itj bærre dein dumme tanta kom å få det overstått!!!![]()
Det synes æ å,men veit hu kjæm for gubben har vorre mytji bort i d siste å vi har ikke hatt sex når æ har hatt elSynes hun kan la være å komme![]()

Det høres bra ut, håpe du får Crinone fort!!!Vært hos legen og legen synes jeg skulle dra til privat gynekolog, siden "det offentlige vil nok ikke hjelpe deg noe særlig før du har prøvd ett år". Hun teller med de kjemiske hun, og synes derfor det hørtes lurt ut med Crinone. Så når fastlegen anbefaler en privat gynekolog og mener jeg burde få hjelp der så forter jeg meg jeg altså. Så jeg skal til gynekologen til uka og håper at jeg får Crinone før EL.![]()
Det høres bra ut, håpe du får Crinone fort!!!![]()
Høres ut som en dyktig fastlege du har, godt at hu e så hjelpsomHåper jeg og. Ble så glad når legen tok meg skikkelig på alvor, og når hun sa: "Du har ikke vurdert å gå privat da? Da kan du nok få hjelp mye raskere, men jeg kan selvfølgelig henvise deg offentlig." Så da føltes det veldig greit, når det var hennes forslag (og hun sa navnet på gynekologen som hun kunne henvise til offentlig og privat, og sa at begge to er dyktige (det liker jeg også, for jeg stoler veldig på fastlegen min), men det er jo lite trolig at jeg får noe særlig hjelp offentlig enda OG det er mye lengre ventetid. Så hun ville jo bare hjelpe meg til å få hjelp raskest mulig. <3 )
Høres ut som en dyktig fastlege du har, godt at hu e så hjelpsomHåpe du får hjelp fort,sånn at spiren vil sitt i 9 mnd
Dokk har jo itj problemer med å bli befrukta
![]()
Ingen vet at vi prøver og jeg kommer ikke til å drikke alkohol i julen uansett, sier at jeg ikke har lyst. Sluttet å snuse med en gang jeg bestemte meg for at spiralen skulle ut, men alle tror jeg bruker p-piller og at jeg bare blir sunnere
Jeg vet at alle kommer til å tro at jeg er gravid om jeg ikke drikker noe hele julen.Ikke at jeg pleier å drikke mye, men et par glass vin eller en øl liksom. Så at jeg ikke har lyst, er sliten eller har vondt i hodet kan fungere for én dag, men ikke en hel uke. Jeg drikker ikke dpo, så jeg har hatt flere lørdager hvor jeg har hatt vondt i hodet/vært sliten/sjåfør, men julen blir vanskelig altså. Ingen vet at vi prøver, men vi giftet oss før sommeren. Så jeg tror mange håper.
Hos meg er det omvendt, mange håper ikke. Så det er hemmelighetsstemplet her av en grunn, er en del som synes jeg er for ung og kommer med små stikk hele tiden. Får alltid høre at jeg kommer til å bli en kjempegod mor en gang i fremtiden, rare greier. Nå sporet jeg av, men det må da være noe som er gyldig grunn? Kanskje du og mann har et "veddemål" om hvem som klarer seg lengst uten et glass i julen. Dersom dere er av den lekne typen par, må jo være litt å finne på nettet?