**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg fikk leveringsbekreftelse fra billig-teste nå, så da er de underveis fra Danmark. Regner med jeg har dem på tirsdag. :) Det er god tid før jeg trenger dem, så det er jo greit. Ny pp, ny sjanse, nytt håp.

Ja, ikke sant.
Tror jeg har EL mandag-tirsdag om litt over en uke, og får dem vel også på tirsdagen.
For oss vil det passe best med en august/september/oktober baby, så det vil bli en ekstra innsats de neste månedene

Ja, ikke sant.
Tror jeg har EL mandag-tirsdag om litt over en uke, og får dem vel også på tirsdagen.
For oss vil det passe best med en august/september/oktober baby, så det vil bli en ekstra innsats de neste månedene

:) Jeg håper på EL 7. desember, men forrige gang ble den jo 4 dager forsinket etter kjemisk. Så mulig jeg må vente litt til. Så EL-testing blir vel ikke før onsdag om over en uke. Så god tid her i huset. Men siden jeg har tenkt meg til gynekolog og prøve å få tak i Crinone så er det faktisk greit at jeg har litt tid på meg denne gangen her. :p Men 7. desember holder, trenger ikke vente enda lengre. Da kan jeg jo teoretisk sett få en baby før termin og allikevel rekke bhg-inntaket.

Håper du får det til med termin i ønsket periode! :D

:) Jeg håper på EL 7. desember, men forrige gang ble den jo 4 dager forsinket etter kjemisk. Så mulig jeg må vente litt til. Så EL-testing blir vel ikke før onsdag om over en uke. Så god tid her i huset. Men siden jeg har tenkt meg til gynekolog og prøve å få tak i Crinone så er det faktisk greit at jeg har litt tid på meg denne gangen her. :p Men 7. desember holder, trenger ikke vente enda lengre. Da kan jeg jo teoretisk sett få en baby før termin og allikevel rekke bhg-inntaket.

Håper du får det til med termin i ønsket periode! :D

Barnehage opptaket er jeg ikke redd for. Plass får vi uansett.
Mer det at mannen har fått permisjonen sin "ødelagt" de to siste gangene siden barnet kom på "feil" tid..

Sent from my iPad using BV Forum

Skikkelige mensenmurringa ....lure på ka som skjer me kroppen her :rolleyes:

Æ ska itj ha mensen før om tidligst 1 uke....kanskje æ får dein tiliar gangen her :)

Barnehage opptaket er jeg ikke redd for. Plass får vi uansett.
Mer det at mannen har fått permisjonen sin "ødelagt" de to siste gangene siden barnet kom på "feil" tid..

Sent from my iPad using BV Forum

Så greit å slippe å stresse med det hvert fall da, men dumt med mulighet for trøbbel med permisjonen til mannen ja.

Her får man ikke bhg om man er født etter 1. september, så jeg tror jo egentlig det toget har kjørt for vår del nå da. Menmen. Får vel ordne seg på annet vis uansett, vi slutter ikke å prøve nå.

Så greit å slippe å stresse med det hvert fall da, men dumt med mulighet for trøbbel med permisjonen til mannen ja.

Her får man ikke bhg om man er født etter 1. september, så jeg tror jo egentlig det toget har kjørt for vår del nå da. Menmen. Får vel ordne seg på annet vis uansett, vi slutter ikke å prøve nå.

Har ansatt barnehage på jobb.
Man trenger litt ansiennitet for å få plass, men har man først en der, får søsken plass, og minsten går der.

Vi har å sikker barnehageplass, så babyn kainn når som helst på året, helst i 2014 da :)

E d nå bra på tv ikveill mon tro....:rolleyes:
Kjede mæ å e trøtt :p

Ser på en kjempeteit film på tv fem. En shoppaholikers bekjennelser :-P

Hatt en fin helg, jenter? Vi har vært på kino og kosa oss idag :)

I dag har vi hatt familiefokusert søndag. Etter fem uker med badefokus var det deilig. For all del, svømminga begynte ikke før fire, men middagen måtte da helst være rundt to, også kom vi hjem i tide til kveldsmat. Det var kjekt, men det påvirket helgene veldig.

I dag hadde vi halvsen frokost med kakao og ungene tegnet kort til bestemor som har bursdag til uka, også hadde jeg og lillejenta lesestund i sofaen men mannen klippet håret på guttungen. Etter cupfinalen dro vi til mine foreldre og spiste middag.

Og nå ser mannen tv og jobber, mens jeg sitter med pc og glor, burde legge meg, men farmville er avhengighetsskapende... og irriterende få av mine venner innser det...

Jeg ble akkurat slått av lakenskrekk..

Mens jeg bare ble rammet av "må bare ha litt mer vann, må bare vente til det dyret kan fores, må bare, må bare..." på FV samtidig som jeg chattet med min svigerinne og bestilte playmojulekrybbe til adventskalederen til ungene.

Og vips, så er det langt over leggetid.

Og jeg har drukket cola:) drikker svært sjelden drikke som inneholder koffein, så tenker det blir et par timer til jeg får sove.... smarte meg:)
Sov godt alle sammen

Noen som har erfaring med voksi vognpose? Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn. Skal en harrytur snart, noen som vet om det er billigere i sverige?

For en rar dag....sov t 10...sitt bærre å slappe av å snart ska æ på seinvakt :)
1000000000000000 ting æ burde ha gjort!!!!!!!!:p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp