**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æsj. For en kjedelig tirsdag. Tempfall og møte jeg skulle på ble avlyst, og jeg er litt for lat til å sette i gang med noe annet nå som jeg tror tr er på vei. Ble litt deppa.

Noen som skal noe spennende i dag da?

Sent from my iPad using BV Forum

Æ ska på jobb litt seinar....før dein tid,så ska æ bærre slapp av :)
Vente på at el testan min ska kom i posten ,så æ kainn teste litt :)
Æ har ei følelse på at du e gravid æ...sia testan e positiv :)

Æ ska på jobb litt seinar....før dein tid,så ska æ bærre slapp av :)
Vente på at el testan min ska kom i posten ,så æ kainn teste litt :)
Æ har ei følelse på at du e gravid æ...sia testan e positiv :)

:) Du er god da. Jeg tror nok også det var et befruktet egg. Det forklarer stigningen på EL-testene og at det ble kraftigere strek på g-testene etter hvert. Problemet er jo heller det at jeg tror det befruktede egget er i ferd med å dø. Så. Jeg er ikke så optimistisk med dagens temp.

:) Du er god da. Jeg tror nok også det var et befruktet egg. Det forklarer stigningen på EL-testene og at det ble kraftigere strek på g-testene etter hvert. Problemet er jo heller det at jeg tror det befruktede egget er i ferd med å dø. Så. Jeg er ikke så optimistisk med dagens temp.

Æ e positiv på dine vegne æ :) Trur kanskje du e redd for å tru at du e gravid,for du kainn bli så skuffet om du ikke e d......Æ krysse fingran for en sterk test,etter postmainn har komme :)

Æ e positiv på dine vegne æ :) Trur kanskje du e redd for å tru at du e gravid,for du kainn bli så skuffet om du ikke e d......Æ krysse fingran for en sterk test,etter postmainn har komme :)

Tja. Den som venter får se. Tempfall 13 dpo betyr vel i 90 % av tilfellene at tr er på vei, så jeg er vel heller realistisk om hva kroppen prøver å fortelle meg nå. :) Men det er jo lov å håpe på et julemirakel nå i november allerede? :D ;)

Tja. Den som venter får se. Tempfall 13 dpo betyr vel i 90 % av tilfellene at tr er på vei, så jeg er vel heller realistisk om hva kroppen prøver å fortelle meg nå. :) Men det er jo lov å håpe på et julemirakel nå i november allerede? :D ;)

D e lov å håp ja :) Hadd vorre koselig med et julemirakel :love7
Håpe postmainn kjæm snart!!!:)

Julemirakler må vi tro på! <3

Jeg har verdens kjedeligste dag versjon 2.0 på vei. Ble ikke jobb idag når jeg fikk vondt i hodet og ble råsvimmel av å gå på dyrebutikken.. Et iallefall fisk å se på i akvariet nå da.

- Taster med appen -

Æ tok en el test på Lørdag å den va neeesten positiv,igår når æ skoill ha el,så hadd æ itj test, men i dag kom postmainn med testan å i dag va dein å neeeesten positiv....kainn hend dein va positiv i går når æ itj fekk sjekka da.....:rolleyes:
Ka dokk trur :)

Æ tok en el test på Lørdag å den va neeesten positiv,igår når æ skoill ha el,så hadd æ itj test, men i dag kom postmainn med testan å i dag va dein å neeeesten positiv....kainn hend dein va positiv i går når æ itj fekk sjekka da.....:rolleyes:
Ka dokk trur :)
Du må bare teste i morgen også :) Kan hende den var positiv igår!

- Taster med appen -

Du må bare teste i morgen også :) Kan hende den var positiv igår!

- Taster med appen -

Enig. :) Må vel bare fortsette å teste, bra du fikk testene dine du og. :)

Hallo jenter.
Sier hei fra det store utlandet.
Skjedd noe spennende?

Hallo jenter.
Sier hei fra det store utlandet.
Skjedd noe spennende?

Håper du koser deg på tur. Jeg får svake streker, men hadde tempfall i dag, så jeg lurer på hva som skjer inne i kroppen min. Fortsatt kvalm og sure oppstøt....

Håper du koser deg på tur. Jeg får svake streker, men hadde tempfall i dag, så jeg lurer på hva som skjer inne i kroppen min. Fortsatt kvalm og sure oppstøt....

Uff da.
Håper det bare er tempen som lurer deg.

Koser meg og koser meg..
Opp kl 5 i morges (4 norsk tid) etter 4 timers søvn og møte hele dagen.
Veldig slitsomt, men nyttig og interessant.

Uff da.
Håper det bare er tempen som lurer deg.

Koser meg og koser meg..
Opp kl 5 i morges (4 norsk tid) etter 4 timers søvn og møte hele dagen.
Veldig slitsomt, men nyttig og interessant.

Såpass ja, det hørtes slitsomt ut. Håper du kan slappe av litt når du kommer hjem da? :)

Jeg håper også tempen lurer meg. Nå er jeg tross alt kommet helt til kl 16 på 13 dpo uten tr - rekord! :p

Såpass ja, det hørtes slitsomt ut. Håper du kan slappe av litt når du kommer hjem da? :)

Jeg håper også tempen lurer meg. Nå er jeg tross alt kommet helt til kl 16 på 13 dpo uten tr - rekord! :p

Æ trur du e gravid æ :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp