Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ trur du e gravid æ![]()
Jula kommer uansettVurderer prøvepause denne syklusen for å kunne drikke og spise hva jeg vil til jul. Klarer ikke å få bestemt meg.Vi får se om to-tre uker hva vi gjør. Jeg kjenner meg litt lei prøvekarusellen akkurat nå, ikke så lei meg denne gangen, bare lei hele greia.
Vi skal heldigvis masse gøy med familie og venner til helgen, det gleder jeg meg til.
Sent from my iPad using BV Forum
You know what to doI dag har æ skikkelig positiv el-test....Mmm.derre syklusen min e på bærtur....speinnt på når tanta kjæm æ no![]()
Velkommen hjem igjen! Flaks vi mennesker er vanntetteTilbake i Norge nå.
Har en ting å si, Finnland er vått.
Har regnet i ett mens jeg var der
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er vi det?Velkommen hjem igjen! Flaks vi mennesker er vanntette![]()
Hehe, det er jo viljestyrt daEr vi det?
Syns jeg lekker hver gang jeg er på do
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jula kommer uansett![]()
Veldig vanlig å bli lei når man har vært igjennom noen kjemiske, som det du har nå.
*klemme på*
Ikke glem kosen oppi all prøvinga da jenter.
*erte*
Hihi jo nå blir jeg både gal og stressa. Men så vil jeg alikvel fortsette med det, for å finne ut om kroppen klarer eggløsningDere som temper og tester, blir dere ikke stressa? Selv tror jeg at jeg hadde blitt gal. Men, vi får se, kanskje er jeg på tester'n om noen mnd jeg også...
Sist ble jeg gravid etter 3 mnd. Det er vel ca 2 mnd siden jeg slutta på p-ring nå, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen![]()
Dere som temper og tester, blir dere ikke stressa? Selv tror jeg at jeg hadde blitt gal. Men, vi får se, kanskje er jeg på tester'n om noen mnd jeg også...
Sist ble jeg gravid etter 3 mnd. Det er vel ca 2 mnd siden jeg slutta på p-ring nå, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen![]()
Ettersom syklusene mine kan være litt teite, blir jeg faktisk mer stressa av å ikke vite når jeg kan forvente mensen.Dere som temper og tester, blir dere ikke stressa? Selv tror jeg at jeg hadde blitt gal. Men, vi får se, kanskje er jeg på tester'n om noen mnd jeg også...