Den store shoppingtråden

Da har vi hatt en liten shoppingrunde i dag :)
ImageUploadedByBV Forum1384379207.365936.jpg
Julegavelapper, pynt til å ha på julegaver, lerret til hånd/fotavtrykk, søt kakeboks, treeske lillen skal få kline maling på som gaven til fruen fra lille skal være oppi :) elsker søstrene grene! Egentlig bra vi ikke har det her i byen :p

ImageUploadedByBV Forum1384379374.212661.jpg
Og så ble det julekjole på lillen :) syns den er så fin!!!
 
Da har vi hatt en liten shoppingrunde i dag :)
Vis vedlegget 39886
Julegavelapper, pynt til å ha på julegaver, lerret til hånd/fotavtrykk, søt kakeboks, treeske lillen skal få kline maling på som gaven til fruen fra lille skal være oppi :) elsker søstrene grene! Egentlig bra vi ikke har det her i byen :p

Vis vedlegget 39887
Og så ble det julekjole på lillen :) syns den er så fin!!!
Åh, det minner meg på at jeg må innom søstrene. Takk ;)

Kjempesøt kjole. Har sett på den jeg og. Tror kanskje hun må ha den.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I går kjøpte fruen seg antrekk til julebordet og hun skal også ha det på julaften... Da mamma fikk høre at jeg hadde planlagt å bruke den samme kjolen jeg har brukt i fire år nå bestemte hun seg for at jeg skulle få en av henne! Dette fant hun ut da vi var på julegaveshopping i dag! Så takket være
den supersnille mamman min har jeg ny kjole til jul! Jippi!ImageUploadedByBV Forum1384453719.310982.jpg
 
I går kjøpte fruen seg antrekk til julebordet og hun skal også ha det på julaften... Da mamma fikk høre at jeg hadde planlagt å bruke den samme kjolen jeg har brukt i fire år nå bestemte hun seg for at jeg skulle få en av henne! Dette fant hun ut da vi var på julegaveshopping i dag! Så takket være
den supersnille mamman min har jeg ny kjole til jul! Jippi!Vis vedlegget 39952

Så heldig! Og så fin kjole :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
I går kjøpte fruen seg antrekk til julebordet og hun skal også ha det på julaften... Da mamma fikk høre at jeg hadde planlagt å bruke den samme kjolen jeg har brukt i fire år nå bestemte hun seg for at jeg skulle få en av henne! Dette fant hun ut da vi var på julegaveshopping i dag! Så takket være
den supersnille mamman min har jeg ny kjole til jul! Jippi!Vis vedlegget 39952
Så snill mamma! Og fin kjole :)

- på app'n -
 
I går kjøpte fruen seg antrekk til julebordet og hun skal også ha det på julaften... Da mamma fikk høre at jeg hadde planlagt å bruke den samme kjolen jeg har brukt i fire år nå bestemte hun seg for at jeg skulle få en av henne! Dette fant hun ut da vi var på julegaveshopping i dag! Så takket være
den supersnille mamman min har jeg ny kjole til jul! Jippi!Vis vedlegget 39952
Snill mamma og fin kjole. Skal på julebord om to uker. Må ut på kjolejakt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1384864493.075640.jpg
Dette ble med oss hjem fra den nye G-Maxen. Herregud så mye folk. Er ikke folk i jobb lenger?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 40501
Dette ble med oss hjem fra den nye G-Maxen. Herregud så mye folk. Er ikke folk i jobb lenger?


Sent from my iPhone using BV Forum
Så fiiiint! <3 Vossatassar!
Vet du, jeg har fundert på det samme selv. Når man er i permisjon forventer man jo nesten å ha butikkene for seg selv på dagtid, men det er jo alltid fullt. Fascinerende, egentlig. Lurer på hva folk driver med siden de har mulighet til å være på shopping på dagtid.
 
Back
Topp