Den store shoppingtråden

Da var dagens shopping unnagjort :) kalendere bestilt :) og fått mail om at julekortene er ferdig produsert og på vei i posten :) herlig:)
Er så godt når en får bestilt! Er venter jeg på bilder til kalenderen fra mine treige søsken, og julekortene skal vi bestille ikveld (sovna igår uten å ha bestilt...!)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da var dagens shopping unnagjort :) kalendere bestilt :) og fått mail om at julekortene er ferdig produsert og på vei i posten :) herlig:)
Å gud, det minnet meg på at jeg må få klippa storebror, tatt bilder og bestilt julekort! Tida flyr, er jo allerede november!!

- på app'n -
 
Er så godt når en får bestilt! Er venter jeg på bilder til kalenderen fra mine treige søsken, og julekortene skal vi bestille ikveld (sovna igår uten å ha bestilt...!)


Sent from my iPhone using Tapatalk
veldig deilig ja! Og så var det tilbud på både kalender og julekort ut dagen i går :) 50 julekort til 150 kr :) det er greit det :)
 
Å gud, det minnet meg på at jeg må få klippa storebror, tatt bilder og bestilt julekort! Tida flyr, er jo allerede november!!

- på app'n -
ja, tiden flyr! Vi tok bilder i helga, hjemme hos mamma! Hun bor på gård så perfekte omgivelser med lille i strikket mariussett :)
 
Da er verdens heldigste lille klar for vinteren! Har hatt besøk av min far i helga, og da han fant ut at vi ikke hadde kjøpt dress til lille enda, kjøpte han like greit to! En i 80 og en i 86 :) så har hun frem til våren! :p søt da :)ImageUploadedByBV Forum1383480886.323843.jpg
 
Den har jeg bestilt til prinsen, ei så syr innpå den fb gruppa. Syns den var så fiiin:)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    110,3 KB · Visninger: 44
Jeg har kjøpt maling og pensler :) nå skap vi få malt rundt ytterdøra vi har byttet og det grusomme vaskerommet skal få seg et strøk :)
 
Å hvaforno? :p

- på app'n -
Har bodd i bergen i mange år, og har gjetter meg til at betydningen må være noe sant som slit den/det eller bruk det.. må si at de er ikke så lett å forstå seg på de her bergenserne alltid... Men hadde vært interessant å høre hva det egentlig betyr, forresten..
 
Slitan = slit den, bruk den godt, gratulerer med ny ting ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp