Den store shoppingtråden

Så fiiiint! <3 Vossatassar!
Vet du, jeg har fundert på det samme selv. Når man er i permisjon forventer man jo nesten å ha butikkene for seg selv på dagtid, men det er jo alltid fullt. Fascinerende, egentlig. Lurer på hva folk driver med siden de har mulighet til å være på shopping på dagtid.
Det er alltid fullt på parkeringen på senteret. Skjønner ikke hva folk driver med. Hehe. Det er visst ut å jobbe! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er alltid fullt på parkeringen på senteret. Skjønner ikke hva folk driver med. Hehe. Det er visst ut å jobbe! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje alle "naver"? :eek:
 
Å, tar det mindre plass når det står i midten? :eek: *hvorforharjegikketenktpådet*

Grattis med nytt sete, forresten! :)
takk! Ja, ble kjempegod plass i midten! God plass til de som sitter foran og god plass til to til bak :) det gikk på siden også, men da ble det veldig trangt å sitte foran altså!
 
takk! Ja, ble kjempegod plass i midten! God plass til de som sitter foran og god plass til to til bak :) det gikk på siden også, men da ble det veldig trangt å sitte foran altså!
Tøft, da må jeg prøve om det går i min bil i morra. Eneste som kan ødelegge er at setet til A er så mye bredere enn izi'n...

- på app'n -
 
takk! Ja, ble kjempegod plass i midten! God plass til de som sitter foran og god plass til to til bak :) det gikk på siden også, men da ble det veldig trangt å sitte foran altså!
Grattis. Så lurt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vel strengt tatt shoppestopp men i dag ble det to sløyfer til lillegull likevel! Mange store selskap og en heidundrane jul i vente så det blir gøy med litt hårpynt! En i rosatone og en mer lillaaktig
ImageUploadedByBV Forum1384958679.287843.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vel strengt tatt shoppestopp men i dag ble det to sløyfer til lillegull likevel! Mange store selskap og en heidundrane jul i vente så det blir gøy med litt hårpynt! En i rosatone og en mer lillaaktig
Vis vedlegget 40624


Sent from my iPhone using BV Forum
De er så fine. Har noen sånne her og. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også shoppet ull i dag, men får ikke vist bilder før det kommer i postkassen til uken. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp