**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ bestilt nye el testa i dag æ å.... har svidd av nån dæm siste dagan gitt.....derre testetøsa du snakke om ,e innom mæ å gitt :p

Jamen EL-tester er det jo meningen at man skal bruke en av hver dag, og noen ganger må man jo holde på en stund når man ikke vet omtrent når EL er. G-tester er vel strengt talt ikke noe poeng å ta hele tiden. Hcg bruker jo tid på å øke. Så du er fortsatt fornuftig du.

Postmannen har fortsatt ikke kommet, æsj. Hvorfor må han være sen i dag, og jeg som er tissetrengt.

Sent from my iPad using BV Forum

Altså. Da Tone Damli og Aksel Hennie brøt forlovelsen trodde jeg helt ærlig talt at jeg skulle komme henne i forkjøpet. Så når hun nå venter barn til våren med sin nye kjæreste så skjønner jeg jo at det har gått raskt i svingene. Jaja. Hva man ikke får vite på Dagbladet.no.

Altså. Da Tone Damli og Aksel Hennie brøt forlovelsen trodde jeg helt ærlig talt at jeg skulle komme henne i forkjøpet. Så når hun nå venter barn til våren med sin nye kjæreste så skjønner jeg jo at det har gått raskt i svingene. Jaja. Hva man ikke får vite på Dagbladet.no.

Trur itj d va planlagt....hu måtta jo ha blitt gravid med en gang...:p

Trur itj d va planlagt....hu måtta jo ha blitt gravid med en gang...:p

Nei, jeg tror heller ikke det var planlagt, hun hadde jo akkurat brutt en forlovelse med en annen mann. Men kjenner at jeg blir litt irritert for det. Haha...

Slenger meg med på skravletråden jeg og. Vi har vert prøvere i snart 2 år. vi har mistet 4 ganger i løpet av den tiå. Har blitt utredet for habituell abort og jeg har fått diagnosen faktor leiden. Bruker nå fast blodfortynnende tabletter. Når jeg blir gravid starter jeg opp med klexane og crinone. Mistet sist helg. blødningene stoppet opp på fredagen, så nå er det bare å starte på ny igjen. Krysse bare fingrene for at jeg ikke har hatt eggløsning. Hcg var ute av kroppen ca. 3 dager før jeg mistet. Har nettopp startet opp me eggløsningstester. Tester 2 ganger til dagen. Ser ofte at den er positiv på kvelden, men tar på morningen og for å være sikker på atjeg får med meg eggløsningen.

Nei, jeg tror heller ikke det var planlagt, hun hadde jo akkurat brutt en forlovelse med en annen mann. Men kjenner at jeg blir litt irritert for det. Haha...

Hu e ca 3 mnd på vei å d e 3 mnd sia hu gjor d slutt......Merke faktisk at æ å blir irritert....hu e for perfekt dein dama der..:p

Jamen EL-tester er det jo meningen at man skal bruke en av hver dag, og noen ganger må man jo holde på en stund når man ikke vet omtrent når EL er. G-tester er vel strengt talt ikke noe poeng å ta hele tiden. Hcg bruker jo tid på å øke. Så du er fortsatt fornuftig du.

Postmannen har fortsatt ikke kommet, æsj. Hvorfor må han være sen i dag, og jeg som er tissetrengt.

Har postmainn komme ? ;)

Har postmainn komme ? ;)

Han har nok det, men jeg fikk ingen tester i dag. Typisk at leveransen er forsinket den ene gangen det var viktig for meg å få testene etter to dager. Æsj. Så da har jeg bare en CB digital med ukeindikator liggende, og jeg har skjønt at den ikke er så supersenisitiv så jeg vil ikke bruke den før jeg har en tydelig strek på en strimmel. Så da blir det vel ny test i morgen ettermiddag. Så får jeg klare meg med tempen i morgen tidlig i mens. Og tr skal jo eventuelt komme i morgen, så da kan det jo hende tanta dukker opp før testene i posten.

Han har nok det, men jeg fikk ingen tester i dag. Typisk at leveransen er forsinket den ene gangen det var viktig for meg å få testene etter to dager. Æsj. Så da har jeg bare en CB digital med ukeindikator liggende, og jeg har skjønt at den ikke er så supersenisitiv så jeg vil ikke bruke den før jeg har en tydelig strek på en strimmel. Så da blir det vel ny test i morgen ettermiddag. Så får jeg klare meg med tempen i morgen tidlig i mens. Og tr skal jo eventuelt komme i morgen, så da kan det jo hende tanta dukker opp før testene i posten.

Vente i spenning :):):)

Kan legge det her og. Med og uten filter. Siden det er en ekstremt svak strek, og jeg vet ikke om den kom innen tidsfristen eller ikke for jeg tisset da jeg tempet (grytidlig) og så sovnet jeg da testen var negativ. Men så ikke så veldig nøye på den i halvsøvne. Angrer på det nå da.

Jeg tror jeg er 11 dpo, eventuelt 9 eller 10 dpo.

Vis vedlegget 40284

Vis vedlegget 40285

Skimter en svaaak strek :-) Spennende!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjedelig at du ikke fikk testene i dag... Blir spennende i morgen i alle fall :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende, spennende!

Her fikk jeg ikke mens i dag heller. Det var jo lov å håpe, med tempstupet i går, at den skulle komme i dag. I dag er etter ny angitt el 14 dpo, det var da jeg fikk mensen "før i tiden". Før jeg ble gravid for andre gang, etter mitt andre barn har jeg fått den 15 og tildels også 16 dpo.

Så da kommer den vel i morgen da, dagen da jeg er opptatt med jobbarrangement fra 10 til.... en gnag utpå natta. Hurra.

Er det noen av dere som har prøvd dere på å drikke grapefruktjuice? Jeg kjøpte i dag, men er usikker på hvor lenge jeg bør drikke det. Er på cd7 i dag, og forrige pp haddejeg el rundt cd 14-15 (hvis jeg i det hele tatt hadde el)

Jeg er en av dem som faktisk likte juicen, så for meg gjør det ingenting å måtte drikke dette i noen uker :p

Jeg drakk det i... tre uker? to?

Jeg fant jo tilslutt en jeg likte, og kan godt finne på å gjøre det igjen. Jeg merket ikke noen effekt da, men kan prøve en syklus til eller to.

Årsaken til at det ble så lenge er jo at jeg altså har håpløse sykluser da. Skal jo drikkes frem til EL, og en mulig forklaring på hvorfor jeg ikke merket noe er jo at jeg muligens hadde EL 5 dager senere enn jeg trodde. (Selv om det ikke henger helt på grei med sekret og tapp og sånn der, så er det mer logisk enn den egentlige antatte el-dagen, for det er snart 20 dager siden.)

Jeg drakk det i... tre uker? to?

Jeg fant jo tilslutt en jeg likte, og kan godt finne på å gjøre det igjen. Jeg merket ikke noen effekt da, men kan prøve en syklus til eller to.

Årsaken til at det ble så lenge er jo at jeg altså har håpløse sykluser da. Skal jo drikkes frem til EL, og en mulig forklaring på hvorfor jeg ikke merket noe er jo at jeg muligens hadde EL 5 dager senere enn jeg trodde. (Selv om det ikke henger helt på grei med sekret og tapp og sånn der, så er det mer logisk enn den egentlige antatte el-dagen, for det er snart 20 dager siden.)

Det er vel ingen krise om man drikker det etter el vel?

Hvilken juice ble din favoritt?

Nei, det er ingen krise å drikke det etter EL heller, men jeg gikk tom dagen etter antatt el, og da kjøpte jeg ikke ny.

Det var cevita in ferskpressende på flaske som ble favoritten.

Nei, det er ingen krise å drikke det etter EL heller, men jeg gikk tom dagen etter antatt el, og da kjøpte jeg ikke ny.

Det var cevita in ferskpressende på flaske som ble favoritten.

Da kan jeg jo bare drikke for harde livet, og teste ut alle variantene :) Leste dessuten at grapefruktjuice inneholdt folat, så det blir jo en ekstra bonus, selv om jeg tar folat i tablettform også.

Er det noen av dere som har prøvd dere på å drikke grapefruktjuice? Jeg kjøpte i dag, men er usikker på hvor lenge jeg bør drikke det. Er på cd7 i dag, og forrige pp haddejeg el rundt cd 14-15 (hvis jeg i det hele tatt hadde el)

Jeg er en av dem som faktisk likte juicen, så for meg gjør det ingenting å måtte drikke dette i noen uker :p

Jeg drikker grapefruktjuice i ca. 1 1/2 - 2 uker før EL (og denne gangen ble det vel litt lenger siden EL var forsinket). Drikker 1 glass om dagen først, og så 2 glass (1 om morgen og 1 om kvelden) når jeg mener EL nærmer seg. Jeg har fått VOLDSOM økning i fruktbart sekret etter at jeg begynte med grapefruktjuice. Om det hjelper for å bli gravid vet jeg jo ikke, men jeg tenker jo at det hvert fall ikke skader. Fruktbart sekret skal jo gjøre miljøet hyggeligere for sperm. Så kommer nok til å fortsette med grapefruktjuice før EL. Jeg liker også best Cevita (den i plastflaske som på min butikk står i en kjøledisk ved siden av frukt/grønt-avdelingen).

Slenger meg med på skravletråden jeg og. Vi har vert prøvere i snart 2 år. vi har mistet 4 ganger i løpet av den tiå. Har blitt utredet for habituell abort og jeg har fått diagnosen faktor leiden. Bruker nå fast blodfortynnende tabletter. Når jeg blir gravid starter jeg opp med klexane og crinone. Mistet sist helg. blødningene stoppet opp på fredagen, så nå er det bare å starte på ny igjen. Krysse bare fingrene for at jeg ikke har hatt eggløsning. Hcg var ute av kroppen ca. 3 dager før jeg mistet. Har nettopp startet opp me eggløsningstester. Tester 2 ganger til dagen. Ser ofte at den er positiv på kvelden, men tar på morningen og for å være sikker på atjeg får med meg eggløsningen.

Velkommen til skravletråden. Her skravler vi om alt mulig rart. Hvis du har lyst kan du jo også presentere deg ute på forumet og lage en egen tråd og skrive: "Jeg flytter inn her" eller "Ny her" eller noe. :) Vi er ikke så mange i Skravletråden, men her er det bare å skravle i vei når du vil. :)

Så trist at du har mistet så mange ganger, men godt å høre at du har fått oppfølging nå. Håper medisinene hjelper deg å beholde neste spire i 9 måneder.

Eggløsningstester skal helst bare taes mellom kl. 11 - 15, noen timer etter at du har stått opp. For på morgenen kan du få falsk positiv og på kvelden kan du få falsk negativ. Så det er egentlig ingen vits i å teste to ganger om dagen, for LH (hormonet testen skal måle) varierer gjennom døgnet (naturlig syklus) og øker dermed gradvis fra dag til dag selv om det i løpet av 24 timer stiger og synker.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp