**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ikke klipp dæ for kort da :) Mitt va t midt på ryggen, no e d så vidt t skuldren :p Haaaaate det,men håpe det veks fort ut igjæn :) Enda mer venting....;)

Jeg skal ha det så det SYNES at det er klippet, FORFRA. Jeg gjør dette sånn rundt annethvert år eller deromkring, fra et stykke nedpå ryggen til at det skal "ikke nå helt nedpå skuldrene". Ender somregel opp motsatt av deg, litt LENGER hår enn jeg hadde tenkt meg.

Apropos klipping av hår.. Klipper dere barna deres selv? Jeg gjorde det i dag, og det ble så skjevt at jeg måtte bruke enormt med tid for å få det rett.. Endte opp med kjempekort hår.. Stakkars snuppa mi.. ;)

Jeg har fått hjernerystelse jeg. Gud så kjedelig! Ikke tv, ikke data og ikke lesing på to dager.. sniker litt på mobilen da

- Taster med appen -

Jeg har fått hjernerystelse jeg. Gud så kjedelig! Ikke tv, ikke data og ikke lesing på to dager.. sniker litt på mobilen da

- Taster med appen -

Hva har skjedd? Og er det derfor det ikke er noen temp på deg i dag? Er jo så spent. Tatt test i dag eller holde deg til i morgen? :-)

*Taster på app på mobilen*

Hva har skjedd? Og er det derfor det ikke er noen temp på deg i dag? Er jo så spent. Tatt test i dag eller holde deg til i morgen? :-)

Jeg holder til i morgen :) Vi hadde spillkveld her som ble til fest. Jeg drakk ikke noe særlig akkurat, venter jo på to streker :) var i seng halv fire, så da ble det ikke noe temping i dag morges.

Jeg skulle flytte en bil i gårdsplassen fordi vi skulle ut, også smalt jeg hodet i bilen på vei inn :P Helt utrolig.. DEN kulen og rett på legevakta når jeg begynte å svimle. Joda lett hjernerystelse. Great.

- Taster med appen -

Jeg holder til i morgen :) Vi hadde spillkveld her som ble til fest. Jeg drakk ikke noe særlig akkurat, venter jo på to streker :) var i seng halv fire, så da ble det ikke noe temping i dag morges.

Jeg skulle flytte en bil i gårdsplassen fordi vi skulle ut, også smalt jeg hodet i bilen på vei inn :P Helt utrolig.. DEN kulen og rett på legevakta når jeg begynte å svimle. Joda lett hjernerystelse. Great.

- Taster med appen -

Æsjda. Jeg har ventet spent på oppdatering fra deg, og sjekket grafen din mange ganger for å se på tempen din.

Hørtes ikke noe godt ut med bil og hodet. God bedring!

Æsjda. Jeg har ventet spent på oppdatering fra deg, og sjekket grafen din mange ganger for å se på tempen din.

Hørtes ikke noe godt ut med bil og hodet. God bedring!

Søte du! Fikk litt annet å tenke på idag, men kommer sterkere tilbake i morgen!

- Taster med appen -

Apropos klipping av hår.. Klipper dere barna deres selv? Jeg gjorde det i dag, og det ble så skjevt at jeg måtte bruke enormt med tid for å få det rett.. Endte opp med kjempekort hår.. Stakkars snuppa mi.. ;)

Mannen gjør det. Det blir bra. Jeg har ikke sjangs i havet.

Mannen gjør det. Det blir bra. Jeg har ikke sjangs i havet.

Hvordan gikk siste helgen med svømming? :-)

Siste helg med svømming gikk veldig bra, jeg synes begge har gjort store fremskritt. I dag blåste til og med jentungen litt bobler. Ikke så mye, og hun er fortsatt ikke begeistret for å dykkes, men godtar.

Og ikke minst, når hun hopper fra kanten, eller tar vannsklia, så sluttet jeg å ta mot henne, hun går under, også er jeg der og tar henne opp igjen/hun tar tak i meg når hun kommer opp. Det går kjempefint, rett og slett. Eldste tar også sklia i fart, han hopper uten at noen tar mot ham (men han når jo i bunnen uten problem, det gjør ikke hun) og dukker seg faktisk litt under selv, så vidt det er. Han er praktisk sett moden for å gå på det kurset han egentlig er påmeldt, men det vil han ikke (da skal ikke faren være uti vannet sammen med ham) Jeg tror nok vi skal få ham med på det kurset senere, men vi står over første runde nå.

Det begynner nye kurs til helga, men fem kurshelger til før jul, siste krusdag 22.12 det har jeg rett og slett ikke tid til, vi skal bake kaker, pynte hus, lage julepynt, forhåpentligvis ha middagsgjester, tilhørende dette veldig mye rydding, øve på julesanger og kose oss. Ja, vi kan rekke å pynte og bake og synge og rydde og kose oss selv om vi har svmmekurs, men det er SVÆRT sosialt begrensende å være i bassenget fra 15.45 (første kurs 16, de låser opp sånn ca kvart på, vi skal jo skifte og dusje først) og så to påfølgende kurs på 40 minutter, og dusjing etter det siste, så er vi ikke hjemme før klokka er over seks. Det tar oss 15-20 minutter å kjøre hver vei også. Middagen bør vi da ha spist før kurset (Nå som vi har hatt begge på samme kurs har vi dradd fra bassenget klokka 17-17.10, og noen ganger laget en enkel middag når vi kom hjem)

Jeg merker på begge ungene at de savner besteforeldrene sine (mine foreldre, mannens bor en dagsreise unna) Vi pleier treffe dem, ikke hver helg, men kanskje 2 av 3? Vi stikker innom på lørdagen når vi har vært på shopping, eller de kommer hit søndags ettermiddag, f.eks. Nå har vi vel truffet dem to av disse kurshelgene også da, en gang serverte mamma middag til oss og min brors familie klokka halv to eller noe sånn . Men det var ikke så lenge vi var der etter maten før vi måtte dra. Og sist helg møttes vi alle hos min bror for farsdagsmarkering, men igjen, vi dro fra bassenget 1700og dro hjem litt etter sju. De lekte mest med søskenbarna sine, naturlig nok.

Så jeg kjenner at etter fem helger på rad med kurs, så trenger vi alle en pause. Og over nyttår.... vet ikke. Da jobber jeg overtid tre dager i uka, mannen muligens de andre to (vet ikke helt i hans nye jobb hvor mye overtid det må bli i årsoppgjøret, men hos oss har vi ganske "fast" mandag, tirsdag og torsdag til klokken åtte) Om vi da orker å gå på svømmekurs i helgene... vel, på den annen side, vi orker sikkert ikke være sosiale i alle fall (ikke hos oss i alle fall, huset ser somregel ikke helt presentabelt ut når vi jobber så mye, det er minimum av husarbeide, det som bare MÅ gjøres, som blir tatt da, også et og annet skippertak i helgene...) så kanskje. Det er jo litt "kvalitetstid med ungene" (Vel, nå som vi er i vannet med dem i alle fall, han skal jo da helst gå et kurs uten foreldre i vannet)

Men i alle fall, svømmekurs, småbarnssvømming med foreldre og barn i vannet, anbefales. To MEGET skeptiske barn har i løpet av ti kursdager blitt meget, meget bedre. Langt fra svømmedyktig, og ikke helt trygg i vann, men langt, lange bedre.

Det høres jo ut som en veldig god progresjon. Og selv om dere utsetter oppfølgingskurs noe så vil det nok gå raskere fremover neste gang. :-) Skjønner godt at dere vil ha pause frem til jul, høres jo ganske intenst ut.

Både lørdag og søndag fem helger på rad ER intenst, ja. en gang i uka hadde på mange måter vært lettere. Det ble tilbudt kurs "her på øya" en gang i uka i høst, men det var tirsdag klokka fire eller noe sånn. vi er normalt sett hjemme litt før fem...

Og det var bare kurs, ikke småbarnssvømming.

Vi sikter heller på å holde ved like litt på egenhånd fremover, så ser vi hva vi gjør neste år.

Ja, to ganger i uken, og ikke minst at det er begge helgedagene. Det synes jeg virker enormt. :-) Det burde være mulig å holde ved like ja. Det krever vel bare en tur innimellom.

Jeg skal ha det så det SYNES at det er klippet, FORFRA. Jeg gjør dette sånn rundt annethvert år eller deromkring, fra et stykke nedpå ryggen til at det skal "ikke nå helt nedpå skuldrene". Ender somregel opp motsatt av deg, litt LENGER hår enn jeg hadde tenkt meg.
Æ klippe mæ en gang i året æ....gangen her vart det litt for kort :p Men, æ mått strip det masse gangen her,for det va mørkt,med lillaskjær å æ villa ha det lyst..så det ble slitt,så mått klipp det masse :)

Ja, to ganger i uken, og ikke minst at det er begge helgedagene. Det synes jeg virker enormt. :) Det burde være mulig å holde ved like ja. Det krever vel bare en tur innimellom.

Tatt test i dag :)

Tatt test i dag :)

Ja. Men det gjør meg egentlig bare frustrert, jeg hater testetøsa akkurat nå. :p

Jeg hadde bestemt meg for å vente på billigstrimlene som jeg regner med å få i posten i dag, men da temperaturen min ikke sank i dag så fikk testetøsa overalt meg til å stikke innom apoteket når jeg var på butikken istad. Kjøpte CB+. Og hun overtalte meg til å tisse på en kopp til morgenen i dag. Så jeg har hatt urinen stående i 1 1/2 time i kjøleskap og deretter 1/2 time på benken for jeg leste på nettet at man skulle la den bli romtemperert før testing.

Og innen 5 minutter så så jeg noe på testen, og jeg tok bilde etter 7-8 min hvor jeg synes at det ikke synes uten redigering. Man skal lese av testen innen ti minutter.

Så nå er jeg redd for både negative tester og kjemisk. Æsj. Jeg vil jo vite om jeg har enda en kjemisk, men jeg vil ikke ha enda en kjemisk. Og jeg er kvalm og har sure oppstøt og jeg synes kroppen min fortsatt er rar.

Jeg kommer til å teste når billigstrimlene kommer etterpå. Også lurer jeg veldig på hvor mye hcg som brytes ned i en urinprøve som står i to timer. For dersom jeg har veldig lite foreløpig så kanskje det spiller en rolle i forhold til testen jeg tok i stad.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja. Men det gjør meg egentlig bare frustrert, jeg hater testetøsa akkurat nå. :p

Jeg hadde bestemt meg for å vente på billigstrimlene som jeg regner med å få i posten i dag, men da temperaturen min ikke sank i dag så fikk testetøsa overalt meg til å stikke innom apoteket når jeg var på butikken istad. Kjøpte CB+. Og hun overtalte meg til å tisse på en kopp til morgenen i dag. Så jeg har hatt urinen stående i 1 1/2 time i kjøleskap og deretter 1/2 time på benken for jeg leste på nettet at man skulle la den bli romtemperert før testing.

Og innen 5 minutter så så jeg noe på testen, og jeg tok bilde etter 7-8 min hvor jeg synes at det ikke synes uten redigering. Man skal lese av testen innen ti minutter.

Så nå er jeg redd for både negative tester og kjemisk. Æsj. Jeg vil jo vite om jeg har enda en kjemisk, men jeg vil ikke ha enda en kjemisk. Og jeg er kvalm og har sure oppstøt og jeg synes kroppen min fortsatt er rar.

Jeg kommer til å teste når billigstrimlene kommer etterpå. Også lurer jeg veldig på hvor mye hcg som brytes ned i en urinprøve som står i to timer. For dersom jeg har veldig lite foreløpig så kanskje det spiller en rolle i forhold til testen jeg tok i stad.

Speinnanes :)
Krysse fingran for dæ å positiv test :)
Æ har trua!!!:)

Speinnanes :)
Krysse fingran for dæ å positiv test :)
Æ har trua!!!:)

Takk. Vi får se. Jeg svir nok av hvert fall en billigstrimmel i dag, og avhengig av det resultatet og videre temp så får vi se hvordan det blir med videre testing. :)

Takk. Vi får se. Jeg svir nok av hvert fall en billigstrimmel i dag, og avhengig av det resultatet og videre temp så får vi se hvordan det blir med videre testing. :)

Æ bestilt nye el testa i dag æ å.... har svidd av nån dæm siste dagan gitt.....derre testetøsa du snakke om ,e innom mæ å gitt :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp