Tusen takk, håpe på dKrysse fingran for positiv test t dæ
![]()
Ja. Jeg mistet litt piffen når jeg ikke fikk noen skyggestrek i dag.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, håpe på dKrysse fingran for positiv test t dæ
![]()
Jeg må sannelig prøve å komme meg til frisøren snart, slitt hår i alle kanter, og et hadde vært kjekt med litt kortere...
Æ såg streken på testen din æ ja, svaaaaak,men strek e strekSkyggestrek på testen min? Hmmm... Jeg la ut bilde i tempetråden. Nå ble jeg litt mer håpefull igjen. Jeg svinger voldsomt?
Skjønner ikke at dere holder ut med meg dpo.
Ikke klipp dæ for kort daJeg må sannelig prøve å komme meg til frisøren snart, slitt hår i alle kanter, og et hadde vært kjekt med litt kortere...
Æ såg streken på testen din æ ja, svaaaaak,men strek e strek![]()
Æ synes den såg positiv ut æ ja, men må vel bærre vent litt t....neste test regne æ med e sterkarDet er veldig gøy at det er flere som ser streken.
Vi får se. Det var umulig å bedømme hvilken farge den hadde. Haha.. Venter og se.... Vente vente vente.
Æ synes den såg positiv ut æ ja, men må vel bærre vent litt t....neste test regne æ med e sterkar![]()
Jeg vil også se testen til Lykkeliten...
Hvor har du lagt bildet?
Kan legge det her og. Med og uten filter. Siden det er en ekstremt svak strek, og jeg vet ikke om den kom innen tidsfristen eller ikke for jeg tisset da jeg tempet (grytidlig) og så sovnet jeg da testen var negativ. Men så ikke så veldig nøye på den i halvsøvne. Angrer på det nå da.
Jeg tror jeg er 11 dpo, eventuelt 9 eller 10 dpo.
Vis vedlegget 40284
Vis vedlegget 40285
Syns jeg skimter noe, men usikker.
Jeg ville ha ansett den som negativ.
XXX for sterkere strek over de neste dagene..
Jeg drar til det store utland i morgen, og når jeg kommer hjem på onsdag vil jeg se en klar positiv test fra deg..