**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tusen takk, håpe på d :) Krysse fingran for positiv test t dæ :)

Ja. Jeg mistet litt piffen når jeg ikke fikk noen skyggestrek i dag. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Noen som skal noe gøy i dag da?

Og hvordan gikk nest siste svømmekurs i går da Sara?

I dag har vi bærre kosedag :) E heim å slappe av å spise god mat å har null planer å d e godt :) Endelig ei hælg fri :) Ska bak pepperkaker snart da :)

Da anser jeg spottingen til å ha økt såpass at jeg regner det som "light flow" og CD 1.

Utfra gjennomsnittet av mine sykluser regner ff med EL en gang mellom 2 og 12 desember og mens en gang mellom 22 og 27. Samtididig som den klager over at mine ustabile sykluser gjør det vanskelig å forutsi nøyaktig. Nei, sier du det...?

Æ va t frisøren på Torsdag......aldri vorre så misfornøyd,både med klipp å farge....D blir lææææng t æ ska t frisør igjæn gitt!!!!:p
Ja,ja, d veks da ut igjæn da, så ska vel egentlig itj klag på sånne bagatella...:rolleyes::)

Jeg må sannelig prøve å komme meg til frisøren snart, slitt hår i alle kanter, og et hadde vært kjekt med litt kortere...

Skyggestrek på testen min? Hmmm... Jeg la ut bilde i tempetråden. Nå ble jeg litt mer håpefull igjen. Jeg svinger voldsomt? :p

Skjønner ikke at dere holder ut med meg dpo.

FruJohnsen!!! Hvor blir det av tempen og testen din i dag? Jeg krysser fingrene for at det har gått bra. Håper håper håper for deg.

*Taster på app på mobilen*

Jeg må sannelig prøve å komme meg til frisøren snart, slitt hår i alle kanter, og et hadde vært kjekt med litt kortere...

Helgens svømmerapport da? :) Frisøren synes jeg du skal unne deg til uka. :-)

Skyggestrek på testen min? Hmmm... Jeg la ut bilde i tempetråden. Nå ble jeg litt mer håpefull igjen. Jeg svinger voldsomt? :p

Skjønner ikke at dere holder ut med meg dpo.

Æ såg streken på testen din æ ja, svaaaaak,men strek e strek :)

Ikke klipp dæ for kort da :) Mitt va t midt på ryggen, no e d så vidt t skuldren :p Haaaaate det,men håpe det veks fort ut igjæn :) Enda mer venting....;)

Æ såg streken på testen din æ ja, svaaaaak,men strek e strek :)

Det er veldig gøy at det er flere som ser streken. :)

Vi får se. Det var umulig å bedømme hvilken farge den hadde. Haha.. Venter og se.... Vente vente vente.

Det er veldig gøy at det er flere som ser streken. :)

Vi får se. Det var umulig å bedømme hvilken farge den hadde. Haha.. Venter og se.... Vente vente vente.

Æ synes den såg positiv ut æ ja, men må vel bærre vent litt t....neste test regne æ med e sterkar :):):)

Æ synes den såg positiv ut æ ja, men må vel bærre vent litt t....neste test regne æ med e sterkar :):):)

Håper virkelig det. :) Jeg vil jo at vi skal flytte ut fra FS alle sammen.

Jeg vil også se testen til Lykkeliten...
Hvor har du lagt bildet?

Jeg vil også se testen til Lykkeliten...
Hvor har du lagt bildet?

Kan legge det her og. Med og uten filter. Siden det er en ekstremt svak strek, og jeg vet ikke om den kom innen tidsfristen eller ikke for jeg tisset da jeg tempet (grytidlig) og så sovnet jeg da testen var negativ. Men så ikke så veldig nøye på den i halvsøvne. Angrer på det nå da.

Jeg tror jeg er 11 dpo, eventuelt 9 eller 10 dpo.

ImageUploadedByBV Forum1384702236.253030.jpg

ImageUploadedByBV Forum1384702295.172043.jpg

Og det er lov si at man ikke ser noe som helst altså. Jeg vet som sagt ikke om deg jeg skimter i virkeligheten, om det kom før eller etter tidsfristen og om det er grått eller blått. :p Så jeg feirer ingenting i dag, for å si det sånn.

Kan legge det her og. Med og uten filter. Siden det er en ekstremt svak strek, og jeg vet ikke om den kom innen tidsfristen eller ikke for jeg tisset da jeg tempet (grytidlig) og så sovnet jeg da testen var negativ. Men så ikke så veldig nøye på den i halvsøvne. Angrer på det nå da.

Jeg tror jeg er 11 dpo, eventuelt 9 eller 10 dpo.

Vis vedlegget 40284

Vis vedlegget 40285

Syns jeg skimter noe, men usikker.
Jeg ville ha ansett den som negativ.
XXX for sterkere strek over de neste dagene..

Jeg drar til det store utland i morgen, og når jeg kommer hjem på onsdag vil jeg se en klar positiv test fra deg..

Syns jeg skimter noe, men usikker.
Jeg ville ha ansett den som negativ.
XXX for sterkere strek over de neste dagene..

Jeg drar til det store utland i morgen, og når jeg kommer hjem på onsdag vil jeg se en klar positiv test fra deg..

Jeg anser dette som en skyggestrek. :-) Så ingen feiring riktig enda. Men det er jo lov å håpe? *smiler uskyldig*

Jeg håper å kunne oppfylle kravet ditt innen onsdag. ;)

Og god tur! Hvor skal du?

Æ håpe å trur du har en spire i magen æ,Lykkeliten :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp