Åhh, du vet, trylle kan vi jo ikke, men... det hjelper å ha hverandre
Dere er gode!
Det er godt vi kan støtte deg litt hvert fall.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, du vet, trylle kan vi jo ikke, men... det hjelper å ha hverandre
Dere er gode!
Selv om man har vært der før, gjør det minst like jævla vondt andre gang om ikke verre.
"Alle" sier at har man først vært gravid en gang, så går det mye fortere neste gang.
Kan ikke folk bare holde kjeft....
Sorry der ble jeg for personlig igjen, er bare forferdelig hormonell i dag.
Er fryktelig lei meg for dere, vennen <3 <3
Ja, hva er det for noe å si?? At det går fortere neste gang? Lurer på hvem som fant på det.. For de aller fleste jeg vet om brukte lengre tid på nr. 2. Lengre tid som i 1 mnd eller 3 lenger, men dog.. For vår del har det hittil tatt 13 mnd ekstra prøving, hvis det går denne mnd. Så de som sier at nr- 2 går lettere kan ta seg en bolle![]()
Begynner å føle meg desperat nå.
13 måneder på førstemann, og 2,5 år på andremann.
Dersom jeg bruker over 2,5 år denne gang vil det være for lenge...
Begynner på 5. pp nå, og er 38 år.
Begynner å få dårlig tid..
Ja, ser den.. Det blir vel dessverre ikke lettere med årene.. Men det går jo! Bruker dere noen hjelpemidler eller skjer alt helt naturlig? Tenker da på pergo eller andre ting man kan få hjelp av, hvis det er behov for slikt..![]()
Men dere.. Er el alltid 14 dager før mensen eller kan det variere?
Problemet vårt var ikke å bli gravid, men å beholde når vi først ble det.
3 MA'er mellom første og andre.
Prego hjelper ikke på det.
Fikk medisiner for å beholde etter 3. MA, får bare en av de tre denne gang.
Er veldig redd vi må gå gjennom det samme igjen.
Alle tankene om hva som skjedde sist gjorde at jeg brukte lang tid før jeg klarte å bestemme meg for å prøve igjen.
Mannen var klar lenge før meg.
Er fremdeles liv redd.
Så går jeg opp å ser på minsten sove i sengen sin med smokken i munnen og kosekluten i armene, og tenker at 3 MA'er og 2,5 år ikke er så mye i forhold til belønningen....
Her er det altid 15 dager
Men dere.. Er el alltid 14 dager før mensen eller kan det variere?
Nei, det er nok ikke det. Glemmer kanskje den lange prøvetiden når man innser at det faktisk blir et barn til slutt? Håper i hvert fall det. Belønningen er jo helt fantastisk!!![]()
Jeg har akkurat fulgt eldste tilbake i senga etter at han var en tur på do, og lagt dyna over yngste før jeg gikk.
Hvorfor vi prøver, hvorfor vi ikke gir opp, det er fordi... Det er verd det.
Æ har sterkar el test i dag enn i går å ifølge første mens,så ska æ ha el imårra...![]()
Tusen takk, håpe på dKrysser fingrene for EL og normal syklus for deg.
Sent from my iPad using BV Forum