Jeg ble litt overrasket selv mens vi telteOj! Det var mange!godt det ikke er så ofte
☆★hilsen meg★☆
Alle er hyggelige folk da, så det blir nok bra. Men er ikke store leiligheta vi har
Må be noen ta med noen stoler tror jeg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble litt overrasket selv mens vi telteOj! Det var mange!godt det ikke er så ofte
☆★hilsen meg★☆
Vi er så trege med å få frem tripp trappen vi. Men liker godt IKEA-stolen enda, da han ikke akkurat sitter dannet ved bordetMå pusse opp tripp trappen og få den i hus!!
haha, den gutten der altsåVi har lite erfaring med kasting av ting og tang under måltider, annet enn koppen når hun er ferdig å spise
Men hun løfter fatet sitt mot meg og sier "takktakk" når hun er ferdig, og da gjelder det å være kjapp ellers vrir hun seg til siden og slipper det også i gulvet
![]()
Sant det, men ingen klager her hellerIkea stolen er jo kjempe grei damamma kjøpte den til Liana, for å ha den hos seg..Liana digga den når hun var stor nok til å sitte i den
eneste jeg ikke liker er kanten under låra, hvis du skjønner hva jeg menerdet skulle vært noe å sette beina på, for ser ikke godt ut å ha beina hengene ned..meeen så har ikke noen av ungene klaga på sånne stoler heller, så da er det vel bare meg
haha..
☆★hilsen meg★☆
Usj, så mye på en gang daGod dag
Vi hadde en rolig morgen med masse kosså fikk jeg time hos legen kl 09.50. Nettopp ferdig, så det tok sin tid! Jeg har halsbetennelse og lungebetennelse, så det forklarer hosten og formen generelt. Kunne ikke få hostesaft på resept men skal ta solvopect en gang daglig. Blir jeg verre eller ikke bedre til mandag, då får jeg cosylan, men den kan bare brukes fire dager siden jeg er gravid. Han vil helst ikke gi meg det. Tok prøver for å finne ut hvilken bakterie det er for de vil ikke gi antibiotika heller før de vet det. Så sånn var det
Nå skal jeg spise litt og få sambo avgårde til jobben igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg ble litt overrasket selv mens vi telte![]()
![]()
Alle er hyggelige folk da, så det blir nok bra. Men er ikke store leiligheta vi har
Må be noen ta med noen stoler tror jeg!!
Sant det, men ingen klager her heller![]()
Og den er genial å ha med seg i bilen!
oioioi, ikke rart du er i dårlig formGod dag
Vi hadde en rolig morgen med masse kosså fikk jeg time hos legen kl 09.50. Nettopp ferdig, så det tok sin tid! Jeg har halsbetennelse og lungebetennelse, så det forklarer hosten og formen generelt. Kunne ikke få hostesaft på resept men skal ta solvopect en gang daglig. Blir jeg verre eller ikke bedre til mandag, då får jeg cosylan, men den kan bare brukes fire dager siden jeg er gravid. Han vil helst ikke gi meg det. Tok prøver for å finne ut hvilken bakterie det er for de vil ikke gi antibiotika heller før de vet det. Så sånn var det
oioioi, ikke rart du er i dårlig formSå uheldige dere har vært med sykdom i det siste da
Masse god bedring!!! Får håpe dere holder dere friske i jula i år da iallfall
![]()
hehe, ja det er sant! Mannen ringte i sted, han er hjemme med Hermine idag, og hun vrææælte i bakgrunnen...da jeg spurte hvorfor hun gråt svarte han at hun gjorde det om han snakket i telefonen eller så på pc-skjermenTakkblir nok frisk til slutt
trodde bare jeg var forkjøla jeg, og sliten pga graviditeten og at Simone er syk og klengete og sutrete. Ja håper jula blir bedre enn i fjor..haha! Men det skal ikke mye til! ;-p
Har ikke fått lest gjennom her i dag enda, men skal få gjort det i løpet av dagenmå prøve å underholde snuppa litt for sambo fant ut at han like godt kunne jobbe hjemme så slapp han å kjøre frem og tilbake flere ganger. Man er jo aldri så interessant for småbarn som når man prøver å få gjort noe ;-)
Middag hos svigers idag, blomkålsuppe
Svigermor har gjort klar sprinkelseng til Hermine til neste helg, redd opp med sengetøy og det hele. Tror hun gleder seg veldig til vi skal reise bort![]()
*Surfer mobilt*
God dag
Vi skal til Svalbard på julebordMm! Deilig!her ble det makaroni og kjøttdeig og dolmio pastasaus. Simone nekter å spise store pastabiter, men vi klarte å kamuflere makaronien ;-)
Hvor skal dere neste helg? Blir kjekt for Svigermor å ha Hermine på besøk![]()
Hei hei, søtinger
Jeg har ommøblert rommet til jentene og endelig fått ordnet rommet vårt og Emmeth sitt ogJeg er ikke blitt bedre i formen, men går vel over.Mannen Var hos legen med Emmeth idag og han er nå satt på en ukes antibiotika, så da blir nok han fin i formen igjen, håper vi
.. Igår var det 5 barn i bhgen til N som kastet opp, og jentene har klaga over magevondt de siste dagene, så ber nå på mine knær om at den skiten ikke kommer hit i hus
![]()
Måtte dere alle få en god helg![]()