Uke 46 - skravletråd

Oj! Det var mange!:eek::p godt det ikke er så ofte ;):p

☆★hilsen meg★☆
Jeg ble litt overrasket selv mens vi telte :o
:p
Alle er hyggelige folk da, så det blir nok bra. Men er ikke store leiligheta vi har :p
Må be noen ta med noen stoler tror jeg!!

Vi er så trege med å få frem tripp trappen vi. Men liker godt IKEA-stolen enda, da han ikke akkurat sitter dannet ved bordet :p Må pusse opp tripp trappen og få den i hus!!

Ikea stolen er jo kjempe grei da:D mamma kjøpte den til Liana, for å ha den hos seg..Liana digga den når hun var stor nok til å sitte i den:D
eneste jeg ikke liker er kanten under låra, hvis du skjønner hva jeg mener:P det skulle vært noe å sette beina på, for ser ikke godt ut å ha beina hengene ned..meeen så har ikke noen av ungene klaga på sånne stoler heller, så da er det vel bare meg :P haha..

☆★hilsen meg★☆

God dag :-)

Vi hadde en rolig morgen med masse kos :-) så fikk jeg time hos legen kl 09.50. Nettopp ferdig, så det tok sin tid! Jeg har halsbetennelse og lungebetennelse, så det forklarer hosten og formen generelt. Kunne ikke få hostesaft på resept men skal ta solvopect en gang daglig. Blir jeg verre eller ikke bedre til mandag, då får jeg cosylan, men den kan bare brukes fire dager siden jeg er gravid. Han vil helst ikke gi meg det. Tok prøver for å finne ut hvilken bakterie det er for de vil ikke gi antibiotika heller før de vet det. Så sånn var det :-)

Nå skal jeg spise litt og få sambo avgårde til jobben igjen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

haha, den gutten der altså :p Vi har lite erfaring med kasting av ting og tang under måltider, annet enn koppen når hun er ferdig å spise ;) Men hun løfter fatet sitt mot meg og sier "takktakk" når hun er ferdig, og da gjelder det å være kjapp ellers vrir hun seg til siden og slipper det også i gulvet :P

Så flink jente du har a:eek::D Liana tar tallerken opp mot ansiktet og drar tunga over den:eek: før hun gir den til oss;):P

☆★hilsen meg★☆

Ikea stolen er jo kjempe grei da:D mamma kjøpte den til Liana, for å ha den hos seg..Liana digga den når hun var stor nok til å sitte i den:D
eneste jeg ikke liker er kanten under låra, hvis du skjønner hva jeg mener:p det skulle vært noe å sette beina på, for ser ikke godt ut å ha beina hengene ned..meeen så har ikke noen av ungene klaga på sånne stoler heller, så da er det vel bare meg :p haha..

☆★hilsen meg★☆
Sant det, men ingen klager her heller :D
Og den er genial å ha med seg i bilen!

God dag :)

Vi hadde en rolig morgen med masse kos :) så fikk jeg time hos legen kl 09.50. Nettopp ferdig, så det tok sin tid! Jeg har halsbetennelse og lungebetennelse, så det forklarer hosten og formen generelt. Kunne ikke få hostesaft på resept men skal ta solvopect en gang daglig. Blir jeg verre eller ikke bedre til mandag, då får jeg cosylan, men den kan bare brukes fire dager siden jeg er gravid. Han vil helst ikke gi meg det. Tok prøver for å finne ut hvilken bakterie det er for de vil ikke gi antibiotika heller før de vet det. Så sånn var det :)

Nå skal jeg spise litt og få sambo avgårde til jobben igjen :)

Usj, så mye på en gang da :(
Håper du blir fort bra!

Jeg ble litt overrasket selv mens vi telte :o
:p
Alle er hyggelige folk da, så det blir nok bra. Men er ikke store leiligheta vi har :p
Må be noen ta med noen stoler tror jeg!!

Hehe ja kansje litt greit med ekstra sitteplasser ;) :)

☆★hilsen meg★☆

Heisann jenter!!! Nå er det lenge siden jeg har vært er inne :-) Vi har vært travelt opptatt med oppussing men nå er heldigvis mye ferdig. :-D I dag har min kjære reist ut på jobb i nordsjøen, men kommer hjem om en uke alt! Tenk om det hadde vært slik hver gang ;-) Hihi, det hadde jeg likt! Ellers har det bare vært en rolig dag med et legebesøk og senere time hos fysioterapeut. Thea- Mariell koser seg i barnehagen i dag, selv om hun pleier å ha fri fredagene så fant vi ut at det var bedre å være der enn fram og tilbake da jeg er hos legen :-) Så nå er det rydding av huset, da jeg for første gang siden Thea kom, at jeg er HELT alene hjemme! Ahh det er så godt!!! :-P Men husarbeidet står forann all kos :-P

Sant det, men ingen klager her heller :D
Og den er genial å ha med seg i bilen!

Ja det er dem sikkert:D det må jeg ha i bakhodet om vi skulle reist på tur ;)

☆★hilsen meg★☆

Vi hadde en rolig morgen med masse kos :) så fikk jeg time hos legen kl 09.50. Nettopp ferdig, så det tok sin tid! Jeg har halsbetennelse og lungebetennelse, så det forklarer hosten og formen generelt. Kunne ikke få hostesaft på resept men skal ta solvopect en gang daglig. Blir jeg verre eller ikke bedre til mandag, då får jeg cosylan, men den kan bare brukes fire dager siden jeg er gravid. Han vil helst ikke gi meg det. Tok prøver for å finne ut hvilken bakterie det er for de vil ikke gi antibiotika heller før de vet det. Så sånn var det :)

oioioi, ikke rart du er i dårlig form :eek: Så uheldige dere har vært med sykdom i det siste da :( Masse god bedring!!! Får håpe dere holder dere friske i jula i år da iallfall ;)

GOD MORGEN!:)

Nå sitter jeg å spiser en litt sein frokost etter å ha ryddet, tørket støv her og der, vasket på badet og dusjet:) og selvfølgelig gitt lillebror noen flasker og kos:) burde vel støvsuge her også etterhvert;)

Idag tenkte jeg å lage pannekaker til middag (etter et stort ønske fra Emira)
så tenkte det er greit siden det er fredag :P haha..

Litt vondt i hodet idag, så håper på at kaffen hjelper ;)

Ønsker alle en fin fredag!:)

☆★hilsen meg★☆

oioioi, ikke rart du er i dårlig form :eek: Så uheldige dere har vært med sykdom i det siste da :( Masse god bedring!!! Får håpe dere holder dere friske i jula i år da iallfall ;)

Takk :-) blir nok frisk til slutt :-) trodde bare jeg var forkjøla jeg, og sliten pga graviditeten og at Simone er syk og klengete og sutrete. Ja håper jula blir bedre enn i fjor..haha! Men det skal ikke mye til! ;-p

Har ikke fått lest gjennom her i dag enda, men skal få gjort det i løpet av dagen :-) må prøve å underholde snuppa litt for sambo fant ut at han like godt kunne jobbe hjemme så slapp han å kjøre frem og tilbake flere ganger. Man er jo aldri så interessant for småbarn som når man prøver å få gjort noe ;-)

Takk :) blir nok frisk til slutt :) trodde bare jeg var forkjøla jeg, og sliten pga graviditeten og at Simone er syk og klengete og sutrete. Ja håper jula blir bedre enn i fjor..haha! Men det skal ikke mye til! ;-p

Har ikke fått lest gjennom her i dag enda, men skal få gjort det i løpet av dagen :) må prøve å underholde snuppa litt for sambo fant ut at han like godt kunne jobbe hjemme så slapp han å kjøre frem og tilbake flere ganger. Man er jo aldri så interessant for småbarn som når man prøver å få gjort noe ;-)

hehe, ja det er sant! Mannen ringte i sted, han er hjemme med Hermine idag, og hun vrææælte i bakgrunnen...da jeg spurte hvorfor hun gråt svarte han at hun gjorde det om han snakket i telefonen eller så på pc-skjermen :P

Middag hos svigers idag, blomkålsuppe:D
Svigermor har gjort klar sprinkelseng til Hermine til neste helg, redd opp med sengetøy og det hele. Tror hun gleder seg veldig til vi skal reise bort :p;)

*Surfer mobilt*

Middag hos svigers idag, blomkålsuppe:D
Svigermor har gjort klar sprinkelseng til Hermine til neste helg, redd opp med sengetøy og det hele. Tror hun gleder seg veldig til vi skal reise bort :p;)

*Surfer mobilt*

Mm! Deilig! :-) her ble det makaroni og kjøttdeig og dolmio pastasaus. Simone nekter å spise store pastabiter, men vi klarte å kamuflere makaronien ;-)

Hvor skal dere neste helg? Blir kjekt for Svigermor å ha Hermine på besøk :-)

Har sovet et par timer dagen idag... Herlig.
Mannen lagde ris,kyllingbiter og grønnsaker med carry.... Mina elsker det <3
Idol Sverige ser vi på nå.....
Er det noe spennende på tv ikveld da jenter? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei hei, søtinger:)
Jeg har ommøblert rommet til jentene og endelig fått ordnet rommet vårt og Emmeth sitt og:) Jeg er ikke blitt bedre i formen, men går vel over.Mannen Var hos legen med Emmeth idag og han er nå satt på en ukes antibiotika, så da blir nok han fin i formen igjen, håper vi:p.. Igår var det 5 barn i bhgen til N som kastet opp, og jentene har klaga over magevondt de siste dagene, så ber nå på mine knær om at den skiten ikke kommer hit i hus;):o
Måtte dere alle få en god helg:)

åh herre min, masse god bedring til deg<3 Dere har jammen meg hatt nok av sykdom og stri med i det siste!

Mm! Deilig! :-) her ble det makaroni og kjøttdeig og dolmio pastasaus. Simone nekter å spise store pastabiter, men vi klarte å kamuflere makaronien ;-)

Hvor skal dere neste helg? Blir kjekt for Svigermor å ha Hermine på besøk :-)

Vi skal til Svalbard på julebord :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei hei, søtinger:)
Jeg har ommøblert rommet til jentene og endelig fått ordnet rommet vårt og Emmeth sitt og:) Jeg er ikke blitt bedre i formen, men går vel over.Mannen Var hos legen med Emmeth idag og han er nå satt på en ukes antibiotika, så da blir nok han fin i formen igjen, håper vi:p.. Igår var det 5 barn i bhgen til N som kastet opp, og jentene har klaga over magevondt de siste dagene, så ber nå på mine knær om at den skiten ikke kommer hit i hus;):o
Måtte dere alle få en god helg:)

Å så bra at han har fått antibiotika! Nå kan han bli frisk :D hehe.. krysser alt jeg har for at dere ikke får noe omgangssyke! Ha en fin helg du også..også må du bli frisk ;):)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp