♡ Drømmen vår ♡

PP 5, CD 24 - 3 dpo
JIPPI! Da begynner jeg med WY. Tenkte å finne ut om det skal taes med mat eller utenom måltider. (EDIT: Det kan taes bare med et glass venn eller sammen med mat, begge deler er greit.) Nå er jeg så glad.

Dagens temp gikk litt opp, tappen er lukket og EL-testen er klar negativ. Så nå er jeg virkelig dpo. FF har også satt meg på 3 dpo. IKM er tirsdag 19. november. Så jeg tenker å ta første test 10 dpo, det blir lørdag 16. november.

Her er alle testene for denne syklusen, nå tar jeg ikke flere:
20131109_104038.jpg

Her er den positive testen alene:
Den positive.jpg

PP 5, 4 dpo
Da tror jeg virkelig jeg er dpo. Termometeret ville ikke bestemme seg i dag morges, 36,6 og 36,7 annenhver gang. Da kanskje jeg i virkeligheten ligger på ca. 36,65 i dag da. Uansett så er jo det dpo temp.

Jeg hadde eggehvitte utflod i går og, men mindre enn jeg har hatt for noen dager siden. Likevel la jeg det inn i FF og da ble FF usikker på hvor jeg er så den laget striplet dpo-linje med 4 dpo i dag. Håper vi kan være enige om at jeg faktisk er 4 dpo allikevel. Jeg skal følge med på utfloden fremover. Tappen virker å være lukket nå hvert fall, og da har jeg ikke lyst å tafse mer. Med to kjemiske så blir jeg litt paranoid i forhold til om tappingen kan skade.

Jeg er på andre dag med WY, så det er jeg også spent på.

Last edited:
Jeij! 4 dpo (ja, du er 4 dpo) :D Nå er det bare å sette seg ned og nyte dpo-land før du kan danse over i augustforumet ;) Jeg er spent på dine vegne og gleder meg til oppdateringene!

Appen <3

Jeij! 4 dpo (ja, du er 4 dpo) :D Nå er det bare å sette seg ned og nyte dpo-land før du kan danse over i augustforumet ;) Jeg er spent på dine vegne og gleder meg til oppdateringene!

Appen <3

Takk! Ja, jeg må jo være 4 dpo nå. Og så har bare kroppen holdt på så lenge med å få til EL at det tar tid før den fruktbare utfloden tørker opp igjen. Krysser virkelig fingrene for det.

Så må du følge etter nå straks! :D

PP 5, 5 dpo

Og i dag har endelig utfloden endret seg drastisk. Hvit, sticky utflod. Ikke noe eggehvitte lenger. Det tok mange dager å "tørke opp" denne gangen her.

Spiser WY, og forsøker å ha is i magen. Nå er det venting på testetid. Det er bare 5 dager til jeg skal teste. Bare 5 dager. Det går fort. Forsøker jeg å tenke. :)

PP 5, 6 dpo

Menssmerter i går kveld, og i dag. Vondt i korsryggen, ømme pupper og kvalm i dag. Tempfall, det har jeg aldri hatt før så tidlig. Pleier jo å komme rett før tr. Venter og ser hva kroppen holder på med.

Sent from my iPad using BV Forum

<3

PP 5, 7 dpo

Jeg hadde tempfall i går fra 36,9 til 36,6 og kraftige menssmerter den samme natten. Smertene er borte. Så nå håper jeg det var festesmerter og festedipp mellom 5 og 6 dpo.

I dag var tempen 36,7.

Jeg var livredd for at tempfallet mitt betydde tidlig tr etter en totalt rotete syklus, at nå skulle tr også tulle. Det ser jo ikke helt sånn ut lenger heldigvis. Tr 7 dpo hadde vært ille.

Men testetøs som jeg er klarte jeg ikke å holde meg til 10 dpo når det ser ut som jeg har hatt en festedipp. Så jeg testet i dag jeg. Jeg fikk en blendahvit test i 8 minutter, men så ved 10 minutter kunne jeg se en svak strek. Ultrasvak. Umulig å si om den er rosa eller grå. Men streken er på riktig sted og riktig tykkelse.

Nå er jeg spent nå. :)

Jeg har begynt nedtrappingen av WY også. Regimet mitt er jo:

Wild Yam regimet til Lykkeliten_86:
1 - 6 dpo: 3 kapsler morgen og 2 kapsler kveld
7 - 8 dpo: 2 kapsler morgen og 2 kapsler kveld
9 - 11 dpo: 1 kapsel morgen og 1 kapsel kveld
12 - 13 dpo: 1 kapsel morgen
Og 13 dpo har jeg IKM, og uansett 0 kapsler videre. Dersom tr er forsinket og testen ikke blir positiv så får jeg vurdere å ta billigstrimmel test hver morgen og ta 1 kapsel så lenge testen er negativ. Jeg har hatt veldig regelmessige sykluser, så det håper jeg jo at ikke blir tilfelle.

Bare at jeg ikke fikk startet før 3 dpo, for det var først da jeg var sikker på at jeg var dpo.

PP 5, 7 dpo

Jeg hadde tempfall i går fra 36,9 til 36,6 og kraftige menssmerter den samme natten. Smertene er borte. Så nå håper jeg det var festesmerter og festedipp mellom 5 og 6 dpo.

I dag var tempen 36,7.

Jeg var livredd for at tempfallet mitt betydde tidlig tr etter en totalt rotete syklus, at nå skulle tr også tulle. Det ser jo ikke helt sånn ut lenger heldigvis. Tr 7 dpo hadde vært ille.

Men testetøs som jeg er klarte jeg ikke å holde meg til 10 dpo når det ser ut som jeg har hatt en festedipp. Så jeg testet i dag jeg. Jeg fikk en blendahvit test i 8 minutter, men så ved 10 minutter kunne jeg se en svak strek. Ultrasvak. Umulig å si om den er rosa eller grå. Men streken er på riktig sted og riktig tykkelse.

Nå er jeg spent nå. :)

Jeg har begynt nedtrappingen av WY også. Regimet mitt er jo:

Wild Yam regimet til Lykkeliten_86:
1 - 6 dpo: 3 kapsler morgen og 2 kapsler kveld
7 - 8 dpo: 2 kapsler morgen og 2 kapsler kveld
9 - 11 dpo: 1 kapsel morgen og 1 kapsel kveld
12 - 13 dpo: 1 kapsel morgen
Og 13 dpo har jeg IKM, og uansett 0 kapsler videre. Dersom tr er forsinket og testen ikke blir positiv så får jeg vurdere å ta billigstrimmel test hver morgen og ta 1 kapsel så lenge testen er negativ. Jeg har hatt veldig regelmessige sykluser, så det håper jeg jo at ikke blir tilfelle.

Bare at jeg ikke fikk startet før 3 dpo, for det var først da jeg var sikker på at jeg var dpo.

Oi så spennende :-D

PP 5, 8 dpo

Tja. Negativ test i dag. Tror det bare var en skyggestrek i går. Var veldig kvalm i går ettermiddag. Brakk meg flere ganger og måtte småspise kjeks for å holde kvalmen i sjakk. Ingen menssmerter i går, men strekk i magen når jeg reiste meg brått og litt sånn stikkinger i magen. Fremdeles kvalm i dag, men nå har jeg også hatt menssmerter igjen. Så i dag kjenner jeg at jeg er redd for at mensen kommer. At livmoren motarbeider meg, så uansett om det er et befruktet egg eller ikke så vil tr komme. Æsj.

Jeg synes puppene mine og magen er kjemperar, og tempen min er rar, aldri vært sånn før. Så jeg merker at det, sammen med den enorme kvalmen gir meg et litt for stort håp for denne pp'en akkurat nå. Jeg føler jo at jeg er gravid. Da blir fallhøyden stor altså. Jeg føler at jeg bare venter på den positive testen. Usj. Nå går tiden håpløst sakte...

Du er jammen i en spennende fase nå! :) Jeg synes det høres ut som du er en av de som har fått veldig god virkning av Wild yam, full klaff på første forsøk! ;) Tenk, om bare noen dager sitter du mest sannsynlig med en positiv test...:D
Krysser fingra for deg!

Du er jammen i en spennende fase nå! :) Jeg synes det høres ut som du er en av de som har fått veldig god virkning av Wild yam, full klaff på første forsøk! ;) Tenk, om bare noen dager sitter du mest sannsynlig med en positiv test...:D
Krysser fingra for deg!

Du er god da. Jeg tror bare fallhøyden min blir høyere og høyere nå. Føler jo så veldig at det skjer noe nå. :p Blitt smårar. Hadde vært veldig gøy om det klaffer på første forsøk med WY. I så fall kommer jeg til å sverge til WY og grapefruktjuice når vi skal i gang med søsken. :p Haha.. Smågal som sagt. Takk for optimismen.

*Taster på app på mobilen*

Du er god da. Jeg tror bare fallhøyden min blir høyere og høyere nå. Føler jo så veldig at det skjer noe nå. :p Blitt smårar. Hadde vært veldig gøy om det klaffer på første forsøk med WY. I så fall kommer jeg til å sverge til WY og grapefruktjuice når vi skal i gang med søsken. :p Haha.. Smågal som sagt. Takk for optimismen.

*Taster på app på mobilen*

Du har nok funnet oppskrifta du nå ja! :p
Skjønner godt at du blir smårar i det styret her, men nå er det ikke mange dagene igjen til du får det endelige svaret! Du som har blitt så flink til å vente, klarer å vente et par dager til vettu! ;) (det utsagnet kom IKKE fra rett person, men vi kan jo alltids late som jeg er tålmodig :p )

Du har nok funnet oppskrifta du nå ja! :p
Skjønner godt at du blir smårar i det styret her, men nå er det ikke mange dagene igjen til du får det endelige svaret! Du som har blitt så flink til å vente, klarer å vente et par dager til vettu! ;) (det utsagnet kom IKKE fra rett person, men vi kan jo alltids late som jeg er tålmodig :p )

*Fnis*

Flink til å vente har jeg vel hvert fall ikke vært. :p

Men det er sant, på tirsdag kommer tr om jeg ikke er gravid. Ikke mange dagene å vente. Bare føles sånn. :)

PP 5, 9 dpo

Der gikk tempen nedover igjen, til 36,5-36,6. Det er tempen som vanligvis betyr at jeg er dagen før tr.

Jeg er superkvalm, og i går kveld i sengen måtte jeg ta en pause da vi skulle kose for følelsen av å gynge gjorde meg faktisk sjøsyk. Nå ser det jo ut som kvalmen må være en effekt av WY. Ikke noen spireliten.

Negativ test i dag og.

Kan det være at kroppen ikke fikk til EL, og derfor har jeg lav dpo-temp og kanskje tr på vei allerede? Jeg er jo på CD 30 i dag, den normale tr-start dagen min.

Æsj, jeg er sur på kroppen min i dag. Jeg synes det er teit at man må prøve i flere måneder å bli gravid. Biologisk er det da det vi er laget for? Med pupper og mensen og hele pakka. Hvorfor i huleste klarer ikke kroppen å bare ordne dette? :(

Du er jo fortsatt bare på 9 dpo. Det vil si at det er veldig tidlig å få positiv test, og mensen skal i hvert fall ikke komme enda! Denne tempinga er slettes ikke dum, men den kan nok skremme oss unødvendig mye til tider, for det er jo helt naturlig at tempen svinger en del... Det trenger IKKE bety at tr er på vei, det er jo alt for tidlig!
Jeg har fortsatt trua! :thumright

Back
Topp