**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du får ikke mens enda uansett.

Har du VIP ff? Veldig stor prosent på "cramps" i dpo-land altså! Sjekk sign cloud!

Har du VIP ff? Veldig stor prosent på "cramps" i dpo-land altså! Sjekk sign cloud!

Jeg har fått det i 30 dager nå, aner ikke hvorfor. Om det var meg du mente. Hva er Sign cloud?

Sent from my iPad using BV Forum

Er det inne på pregnancy monitor. Der står det at 19,5 % har cramps 8 dpo ved graviditet? Det du mente?

Det står 31 poeng, men siden jeg ikke har hatt VIP tidligere så har den vel litt lite å sammenligne med enda?

Du må på siden, ikke app (evt full site fra app) og gå på analysis og sign cloud.

Jeg liker sammenligne ovulary og pregnancy, da kommer det frem hva som er vanlig for hver av dem. Fra rundt 10 dpo er noen ting vanligere for gravid enn ikke.

Sjekk.

Og den prosenten din er sammenlignet mot "alle gravide".

31 er vanlig for 8 dpo for meg i alle fall.

Har 82 i går og i dag jeg.

Du må på siden, ikke app (evt full site fra app) og gå på analysis og sign cloud.

Jeg liker sammenligne ovulary og pregnancy, da kommer det frem hva som er vanlig for hver av dem. Fra rundt 10 dpo er noen ting vanligere for gravid enn ikke.

Sjekk.

Og den prosenten din er sammenlignet mot "alle gravide".

Takk takk takk! :) Da forstår jeg litt mer. 8 dpo er jo tidlig ja. Venter og ser. Godt at menssmerter er vanlig ved graviditet også. Ikke bare før tr/kjemisk. Blir jo lei av menssmertene da.

31 er vanlig for 8 dpo for meg i alle fall.

Har 82 i går og i dag jeg.

Det høres spennende ut. Jeg krysser fingrene for høy temp og null spotting hos deg.

Nå skjønner jeg ingenting av hva dere prater om :rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

*Fnis*

Vi snakker om prognose for sannsynligheten for graviditet i følge Fertility Friend, og at man kan sammenlikne sine egne symptomer med snittet blant de gravide som har registrert på FF. Jeg har fått 30 dagers prøveperiode med VIP funksjonen til FF så nå gir Sara meg lynkurs. :p

Så er det store spørsmålet.
Dersom testen fremdeles er negativ i morgen, skal jeg da tørre å gå ut å ta en øl etter jobb... .

Så er det store spørsmålet.
Dersom testen fremdeles er negativ i morgen, skal jeg da tørre å gå ut å ta en øl etter jobb... .

Hva sier magefølelsen?

Jeg har veldig lyst.
Og m.f. sier egentlig gjør det

Jamen da synes jeg du skal gjøre det, om testen er negativ. Ved positiv test derimot.... :p

Magefølelsen min sier at jeg er gravid, eller, hvert fall at nå skjer det noe alvorlig nytt noe i kroppen. Kanskje jeg har vært overbevist om det tidligere også. Rar følelse. Jeg føler at jeg bare venter på positiv test. Nå blir fallhøyden veldig stor kjenner jeg. Og om jeg har rett så vil jeg virkelig ikke ha en ny kjemisk.

Æ surre litt ja...:) Håpe dokk havne på Juli/August å æ i November:);)

Ikke noe farlig å surre. :) Jeg surrer hele tiden.

Og jeg håper det klaffer for oss alle sammen snart. :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp