Skravletråd

så flink du er :)
Her har vi hatt en litt tøff natt med en del gråting, så er litt i ørska.. Den første maskinen med klesvask går da, og jeg har skrevet fire julekort... Får middagsgjester i dag, så jeg skal prøve å få ryddet litt både ute og inne når lille sover! Prøve å unngå å sette meg med strikkinga, for da bører det ikke gjort så mye annet :P

Får håpe lille sover godt i dag da så du får hvilt deg litt :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Flere her som har små mammadalter?
Vi var hos mormoren og morfaren min i går og Em er litt reddmormoren min så hu hyler om hu kommer for nærme. Mens vi satt der så skulle jeg gå på do så lille satt hos pappan sin, men da hylte hu fra jeg reiste meg til hu satt på fanget mitt igjen. Håper ikke det blir slik når hu begynner i bhg..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Vi var hos mormoren og morfaren min i går og Em er litt reddmormoren min så hu hyler om hu kommer for nærme. Mens vi satt der så skulle jeg gå på do så lille satt hos pappan sin, men da hylte hu fra jeg reiste meg til hu satt på fanget mitt igjen. Håper ikke det blir slik når hu begynner i bhg..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
A er ikke redd for noen, tror ikke hun merker når jeg er vekke engang. :( Så glad er hun i meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
lille er nok blitt litt mammadalt ja! Hun er ikke så alt for skeptisk til andre, men hun vil gjerne ha litt tid før hun er klar for å prate med dem og da gjemmer hun gjerne hode i halsgropa mi så lenge... Og når hun er trøtt, sulten, sliten eller ikke helt i form er det bare jeg som gjelder.. Og på natta! Ikke sjans at hun skal ligge atme fruen hvis hun sover i vår seng, jeg prøver å snike meg litt unna for å få plass til å ligge godt, men lille kommer etter som en liten magnet!
I dag har hun en skikkelig mammadalt dag! Får ikke gjort noen ting her jeg! Tenkte å gjøre litt når hun sov, men er ikke mye jeg rakk på de 20 minuttene det tok fra jeg satte fra meg vogna ute til hun våkna igjen!!

Åååååå, blir gal!! Trodde vi skulle ha oss en koselig handletur i ettermiddag, mamma ska ha D. Men nå skal vel samboeren få unna den handleturen fort som f... Fordi han har funnet en bil han skal ha i Stavanger. Av og til har jeg bare lyst til og smadre alle bilene hans!!

%$@*!?%# nav-faen!
Kom brev i posten i dag "vi ser at du har søkt permisjon fra 020114, men mor sin er ferdig 181113 og de må taes sammenhengende, hvis ikke man sender skjema X for utsettelse" jammen, vi sendte jo det forbanna skjemaet!
Årrr, nå må jeg fylle det ut på nytt og sjefen til gubben må underskrive IGHEN!
KNURR!

- på app'n -

%$@*!?%# nav-faen!
Kom brev i posten i dag "vi ser at du har søkt permisjon fra 020114, men mor sin er ferdig 181113 og de må taes sammenhengende, hvis ikke man sender skjema X for utsettelse" jammen, vi sendte jo det forbanna skjemaet!
KNURR!

- på app'n -
Forbaska NAV, !!!

%$@*!?%# nav-faen!
KNURR!

- på app'n -

Huff, at det går an..!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Åååååå, blir gal!! Trodde vi skulle ha oss en koselig handletur i ettermiddag, mamma ska ha D. Men nå skal vel samboeren få unna den handleturen fort som f... Fordi han har funnet en bil han skal ha i Stavanger. Av og til har jeg bare lyst til og smadre alle bilene hans!!
Mannfolk!!! :(

Hvordan gikk det?

%$@*!?%# nav-faen!
KNURR!

- på app'n -
Hadde du forventet noe annet? Det er jo NAV... :(

%$@*!?%# nav-faen!
KNURR!

- på app'n -
at det går an! Så typisk NAV!!

Puh! Dette har vært en lang dag,stakar lille har vært trøtt og sliten i hele dag, sovet 3x30 min... Humøret har vært deretter da! Nå sover hun, lille vennen var så sliten at hun gråt seg i søvn! :(
Nå sitter jeg og håper at besøket snart skal dra hjem så jeg kan krype opp i sofaen og slappe av! Så ufattelig sliten!!

Puh! Dette har vært en lang dag,stakar lille har vært trøtt og sliten i hele dag, sovet 3x30 min... Humøret har vært deretter da! Nå sover hun, lille vennen var så sliten at hun gråt seg i søvn! :(
Nå sitter jeg og håper at besøket snart skal dra hjem så jeg kan krype opp i sofaen og slappe av! Så ufattelig sliten!!
Stakkars liten og stor :(
Gjesp veldig ofte og høylytt, så tar de nok hintet!

- på app'n -

Hadde du forventet noe annet? Det er jo NAV... :(

Har faktisk aldri opplevd det før at de har rota bort kun deler av en søknad. Fatter ikke at det er mulig en gang.. det lå jo i samme forbaskede konvolutt, til og med. Godt vi har et par uker på oss i tilfelle de roter det bort igjen.

- på app'n -

Stakkars liten og stor :(
Gjesp veldig ofte og høylytt, så tar de nok hintet!

- på app'n -
veldig koselig med besøk, men Gud så godt det var å legge seg på sofaen nå!! Blir ikke lenge før jeg skal finne senga heller kjenner jeg!

veldig koselig med besøk, men Gud så godt det var å legge seg på sofaen nå!! Blir ikke lenge før jeg skal finne senga heller kjenner jeg!
Det syns jeg hørtes ut som en god plan. Og så satser vi på at dere får en rolig natt slik at du får sovet litt. :)

- på app'n -

Back
Topp