**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi får se.

Alternativtet er jo å bygge akavrium i stua, flytte til sahara. Eller rett og slett regelmessig gå i basseng på engenhånd, det skal jo være mulig det også :)
Fine alternativer det :-) Nr tre er vel mest praktisk, men ikke alltid like lett å gjennomføre er min erfaring. Vi har i alle fall ikke klart det i så stor grad som ønsket.

Sent from my iPhone using BV Forum

God kveld i stugu! Nå er det straks natta her i huset, gubben har alt sovnet på sofaen :P

- Taster med appen -

Fine alternativer det :-) Nr tre er vel mest praktisk, men ikke alltid like lett å gjennomføre er min erfaring. Vi har i alle fall ikke klart det i så stor grad som ønsket.

Ikke altfor lett, nei.

De to eldste var første gang i år, men det var egentlig ett bevisst valg pga tørr hud/eksem, men et feil valg, innser jeg...

Men jeg tror på dpo, jeg tror på dpo... *synger*

Jeg er ifølge ff 4 dpo, to av målingene er veldig, veldig usikre, men den første og dagens er definitivt dpo, så jeg er dpo!!!

Da er det den neste vente-fasen.
I morgen begynner ff sin pregnancy estimator å angi prosent sannsynlighet for at jeg er gravid. Fra de aantatt 7 % i morgen og oppover... Det avviker minimalt fra syklus til syklus, og er jo mest for gøy. Men det er jo litt gøy. Dette er den morsomste ventefasen i prøvetida syntes jeg.

Jeg er ifølge ff 4 dpo, to av målingene er veldig, veldig usikre, men den første og dagens er definitivt dpo, så jeg er dpo!!!

Da er det den neste vente-fasen.
I morgen begynner ff sin pregnancy estimator å angi prosent sannsynlighet for at jeg er gravid. Fra de aantatt 7 % i morgen og oppover... Det avviker minimalt fra syklus til syklus, og er jo mest for gøy. Men det er jo litt gøy. Dette er den morsomste ventefasen i prøvetida syntes jeg.

Helt enig. Dpo er best. Så bra at du er over i dpo-land. Da kan vi vente på at Bonusen finner veien frem. :-)

Jeg er definitivt ikke dpo. Så her blir det EL-test og humping.

Så bra :-) Jeg tror jeg er 5 eller 6 dpo, men er ikke sikker siden jeg ikke driver med temping og EL tester. Håper i alle fall ...

ok, da..
God formiddag..

Så hva er dagens planer?
Ikke så mye her... Sløve litt og nyte fridagen tror jeg. Er på hytta, så må snart pakke, rydde og vaske, før vi kjører hjem. Ungene er ute å leker med ungene i nabohytta, så det er stilt og rolig her nå :-)

Du da?

God dag! Sløv søndag her, men må jobbe litt også. Foreldresamtalene er i full gang og jeg har et par igjen :)

- Taster med appen -

Hvordan er søndagen da? Jeg er i gang med å jobbe, sammen med en deilig kopp cappuccino fra kaffemaskina mi! Søndagen er i grunn veldig deilig! Gleder meg til å hekle videre på sjalet jeg driver med, blir nok ferdig med 1 1/2 idag tenker jeg.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp