Fine alternativer detVi får se.
Alternativtet er jo å bygge akavrium i stua, flytte til sahara. Eller rett og slett regelmessig gå i basseng på engenhånd, det skal jo være mulig det også![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine alternativer detVi får se.
Alternativtet er jo å bygge akavrium i stua, flytte til sahara. Eller rett og slett regelmessig gå i basseng på engenhånd, det skal jo være mulig det også![]()
Baking sent på kveld... Jaja, må vel til det også av og til
God kveld i stugu! Nå er det straks natta her i huset, gubben har alt sovnet på sofaen
- Taster med appen -
Fine alternativer detNr tre er vel mest praktisk, men ikke alltid like lett å gjennomføre er min erfaring. Vi har i alle fall ikke klart det i så stor grad som ønsket.
Men jeg tror på dpo, jeg tror på dpo... *synger*
Jeg er ifølge ff 4 dpo, to av målingene er veldig, veldig usikre, men den første og dagens er definitivt dpo, så jeg er dpo!!!
Da er det den neste vente-fasen.
I morgen begynner ff sin pregnancy estimator å angi prosent sannsynlighet for at jeg er gravid. Fra de aantatt 7 % i morgen og oppover... Det avviker minimalt fra syklus til syklus, og er jo mest for gøy. Men det er jo litt gøy. Dette er den morsomste ventefasen i prøvetida syntes jeg.
Så braMen jeg tror på dpo, jeg tror på dpo... *synger*
Jeg er ifølge ff 4 dpo, to av målingene er veldig, veldig usikre, men den første og dagens er definitivt dpo, så jeg er dpo!!!
Krysser fingerene for at du snart får ELHelt enig. Dpo er best. Så bra at du er over i dpo-land. Da kan vi vente på at Bonusen finner veien frem.
Jeg er definitivt ikke dpo. Så her blir det EL-test og humping.
God morgen eller formiddag kanskje ?God morgen jenter
God morgen eller formiddag kanskje ?
Ikke så mye her... Sløve litt og nyte fridagen tror jeg. Er på hytta, så må snart pakke, rydde og vaske, før vi kjører hjem. Ungene er ute å leker med ungene i nabohytta, så det er stilt og rolig her nåok, da..
God formiddag..
Så hva er dagens planer?
Er du lærer?God dag! Sløv søndag her, men må jobbe litt også. Foreldresamtalene er i full gang og jeg har et par igjen
- Taster med appen -
ok, da..
God formiddag..
Så hva er dagens planer?
Lykke tilÅ, du vet.... Svømmekurs...
FørskolelærerEr du lærer?